CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Allah Ada, Kamu Tunggu Balasannya" - Siapa Aniaya, Fitnah Syifa Melvin?

23-6-2020 11:15 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 15493| Komen: 82

Description: "Sesungguhnya Allah mendengar doa mereka yang teraniaya dan difitnah."
"Sesungguhnya Allah mendengar doa mereka yang teraniaya dan difitnah."



Hantaran di Instastory pelakon Syifa Melvin memberi bayangan seolah-olah dia telah dianiaya dan difitnah pihak tertentu.

Pemilik nama Nur Syifa Athirah Amirol Melvin, 26, itu berkata, tidak semua orang akan sanggup menghadapi apa yang dihadapinya dan berharap pihak berkenaan mendapat balasan setimpal.

Bagaimanapun, apabila ditanya mStar, Syifa mendedahkan bahawa status itu tidak ditujukan kepada sesiapa, sebaliknya ditulis sebagai nasihat.

"Status itu tidak ditujukan kepada mana-mana pihak pun. Ia sekadar nasihat sahaja. Saya memang suka menulis dan berkongsikan kepada followers. Lagipun, ramai yang akan repost dan jadikan kata-kata itu sebagai peringatan untuk diri mereka.


Kredit foto: IG Syifa


"Malah, saya selalu beri nasihat dan berkongsi penulisan saya itu di saluran Telegram sebab ramai pengikut di laman sosial saya minta dan suka membaca.

"Ada sesetengah orang mengalami situasi yang sama macam saya tulis, tapi mereka tak tahu nak luahkan macam mana. Jadi, apabila saya tulis macam itu mereka rasa saya dekat dengan mereka," katanya kepada mStar. - CARI

13

Bagus
7

Marah
7

Terkejut
2

Sedih
4

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (37 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote fofuler 23-6-2020 11:37 AM
Ok (titik)
Quote Tinot7 23-6-2020 11:39 AM
Mcm tak betul je dia ni... tulis mcm diri sendiri teraniaya tapi niat sbb nak bg nasihat..

Bagaimanapun, apabila ditanya mStar, Syifa mendedahkan bahawa status itu tidak ditujukan kepada sesiapa, sebaliknya ditulis sebagai nasihat.
Quote Harley_Quinn 23-6-2020 11:43 AM
MAsih dgn boyfriend dia lg ke tu? Ke dah putus?
Quote Kurex 23-6-2020 12:03 PM
Kau siapa??? Ada gred tak??? Apa pencapaian kau? Apa sumbangan kau???? Pahal muka kau nampak tua sebelum usia??? Kenapa apa yg kau pakai buatkan barang tu nampak murah??? Kenapa kau tak berbakat?? Kenapa kau bodoh??? Kenapa kau sangkak?? Apa fungsi kau dalam dunia seni??
dah la kau takde gred, bakat takde, muka tua, kekampungan walaupun nak bergaya, sumbangan takde, kau sangkak, murah, tak pandai bergaya, cakap tak teratur, takde fungsi, bodoh lehnattttt
Quote Mooverine 23-6-2020 12:09 PM
LoL funny org mcm ni. Kuat drama. Ramai kan org mcm ni, gi post luahan perasaan penuh emo kat medsos tapi bila org tanya kenapa, taknak cakap... Menyampah
Quote esteryen 23-6-2020 12:38 PM
ewww sgt la apalah yg terokkss sgt yg dia pernah hadappp yg sampai swear2 bagai not others dpt tempuhi? bongok! takat breakup ngan boifren dan kena kecam2 oleh netizens dh terokkkk sgt ye?? belum lagi parents yg hilang anak..bongok betul pompuan ni
Quote LindaCat 23-6-2020 12:41 PM
Kurex replied at 23-6-2020 12:03 PM
Kau siapa??? Ada gred tak??? Apa pencapaian kau? Apa sumbangan kau???? Pahal muka kau nampak tua seb ...

klu dia baca ni mau meroyan 7 keturunan
Quote mdhelmi 23-6-2020 12:45 PM
siapa dia ni
Quote anggeriklatifah 23-6-2020 12:48 PM
Kurex replied at 23-6-2020 12:03 PM
Kau siapa??? Ada gred tak??? Apa pencapaian kau? Apa sumbangan kau???? Pahal muka kau nampak tua seb ...

Hahahahahaahhahahhahahahahhahahahahaahhahahahahhahahahhahaha
Quote prettyuglybabe 23-6-2020 12:50 PM
alah.. tag je la anak raja dengan bf tu..
tak berani keeeeee????
Quote RatuDunia94 23-6-2020 12:50 PM
Antara artis gred LALU LALANG DALAM INDUSTRI
Quote padris 23-6-2020 12:51 PM
Retis sendu jah...  
Quote shaiy 23-6-2020 01:28 PM
dah putus ke?lama tinggal keta api pasal dia ni.
Quote tipah89 23-6-2020 01:38 PM
Kurex replied at 23-6-2020 12:03 PM
Kau siapa??? Ada gred tak??? Apa pencapaian kau? Apa sumbangan kau???? Pahal muka kau nampak tua seb ...

haahah tersembur lunch aku baca komen ko.

Quote lasagna 23-6-2020 01:39 PM
ke dia acah2 mangsa kecam? ehh kesah plak aku... **flip hair
Quote umbut 23-6-2020 01:51 PM
Kurex replied at 23-6-2020 12:03 PM
Kau siapa??? Ada gred tak??? Apa pencapaian kau? Apa sumbangan kau???? Pahal muka kau nampak tua seb ...

Hahaha... semua yg aku nak cakap, ko dah tulis...perasan hot nama kokesen padahal.....
Quote takayama 23-6-2020 01:51 PM
ramai lg yg teranaiya dan difitnah
setakat hang ni aishhh buang masa aje
dahlah acah2 bukan merempan tp bg nasihat
ko ni sebenarnya attention seeker + mental kan
Quote cikX87 23-6-2020 01:54 PM
Kurex replied at 23-6-2020 12:03 PM
Kau siapa??? Ada gred tak??? Apa pencapaian kau? Apa sumbangan kau???? Pahal muka kau nampak tua seb ...

hahahahahm! rexxxxx.. bawak bersavarrrrrrr rexxxxx.
Quote aechae 23-6-2020 02:03 PM
Kurex replied at 23-6-2020 12:03 PM
Kau siapa??? Ada gred tak??? Apa pencapaian kau? Apa sumbangan kau???? Pahal muka kau nampak tua seb ...

Ya ampunnn kurex...i baca ni dgn nada diva AA smpai semput plak rasa

Lihat semua komen(82)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-5-2022 03:43 AM GMT+8 , Processed in 0.081649 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top