CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Ibu Aiman Tino Tukar Nama Anak Selepas Dengar Bisikan Misteri

23-6-2020 10:45 AM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 13574| Komen: 89|Original author: Oleh: Saiful

Description: Ibu kepada Aiman Tino, Hazelina Mat Jalil menukar nama anak bongsunya selepas mendengar bisikan misteri.
Foto: IG

Ibu kepada Aiman Tino, Hazelina Mat Jalil menukar nama anak bongsunya selepas mendengar bisikan misteri.

Cerita Hazelina, semasa kejadian dia memangil bayinya dengan nama Nina Qalsya namun tiba-tiba ada suara lembut menyebut 'Siti Maryam.

Keluarga Aiman Tino, Foto: via mStar Online
Dia kemudiannya memberitahu suaminya dan mereka bersetuju untuk menukar nama.

"Masa itu bulan puasa, semua tengah sahur. Memandangkan saya tengah pantang, jadi duduk di bilik. Tiba-tiba dengar suara memanggil Siti Maryam," katanya kepada mStar Online.


Siti Maryam, Foto: via mStar Online
Riena yang meruapakan penulis lirik dan pencipta lagu itu berkata disebabkan kelahiran bayinya itu semasa Perintah Kawalan Pergerakan, jadi masih belum berkesempatan untuk mendaftarkan nama asal anaknya.

Justeru itu, ia memudahkan proses pendaftaran nama baharu tersebut.

"Kami doakan nama itu akan membawa rahmat dan kebaikan untuk anak terakhir kami ini." -CARI



3

Bagus
3

Marah
5

Terkejut
3

Sedih
5

Lawak
3

Bosan

Friends Rank (22 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote LostStar 23-6-2020 10:47 AM
ntah2 nama tu dari phone anak dia yg dok melayan ig d kala sahur.. pahtu dia dok mamun.. tros igt bisikan..
Quote Kurex 23-6-2020 10:58 AM
Dalam ramai2 adik beradik dik mano ni, dik mano yg paling ada rupa..
Mano, bila nak share video lagi?
Utk tak ot, halusinasi mak dia tinggi jugak
Quote Tinot7 23-6-2020 11:01 AM
Tak daftar nama lagi, kan? Ni pun berita ke? Dah cek umah ada penunggj ke tak?

Cerita Hazelina, semasa kejadian dia memangil bayinya dengan nama Nina Qalsya namun tiba-tiba ada suara lembut menyebut 'Siti Maryam.

Riena yang meruapakan penulis lirik dan pencipta lagu itu berkata disebabkan kelahiran bayinya itu semasa Perintah Kawalan Pergerakan, jadi masih belum berkesempatan untuk mendaftarkan nama asal anaknya.

Masa itu bulan puasa, semua tengah sahur. Memandangkan saya tengah pantang, jadi duduk di bilik. Tiba-tiba dengar suara memanggil Siti Maryam,"katanya kepada mStar Online.
Quote jpbstarlife 23-6-2020 11:05 AM
mcm ni pun blh jd isu.. perlu ke nk bg tau seantero... kang org suspek kot2 ko meroyan ke hape ke... mula la nk hangin..
Quote clarizsa 23-6-2020 11:05 AM
What da ........

Letak nama anak ikut bisikan suara ??
Sangat menyeramkan
Huhhu
Quote kodoklawa 23-6-2020 11:08 AM
postpartum depression ke ?
Quote pinklepie 23-6-2020 11:09 AM
Sedap nama Siti Maryam tu, nanti boleh panggil Mary masa muda dah tua pula panggil Yam, cik Yam, mak Yam, nenek Yam
Quote prettyuglybabe 23-6-2020 11:24 AM
tu semua anak dia ke? bapak ramai..
Quote kechikchomel 23-6-2020 11:27 AM
iolss dok kira berapa orang adik beradik dia dalam gambar tu.
12 orang!

Quote misc 23-6-2020 11:31 AM
Meremang baca
Quote ellejo 23-6-2020 11:34 AM
ok la tu bisikan. meols tukar nama anak lepas kena jerkah dengan bapak mertua. muka penduduk Kampung haji dorani atas sikit dari sekinchan ada hati nak bagi nama Amanda katanya.
Quote Themilo 23-6-2020 11:38 AM
Kurex replied at 23-6-2020 02:58 AM
Dalam ramai2 adik beradik dik mano ni, dik mano yg paling ada rupa..
Mano, bila nak share video lag ...

Mak nya ni dah bermenantu, dah bercucu, tapi gigih beranak kecik lagi kan??.. subur betul..
Quote dudaberhias 23-6-2020 11:38 AM
kalau dia bisik babi goreng takkan la nak bubuh nama babi goreng jugak...

apa2 pun iols ok je nama yang di bisik tu sebab maknanya tidak la buruk dan takde la nampak urban bebenor namanya
Quote namr 23-6-2020 11:57 AM
Nasib tak dgr yusof taiyobbbb..kalo tak sian ko dekkkk
Quote talapia 23-6-2020 11:59 AM
ellejo replied at 23-6-2020 11:34 AM
ok la tu bisikan. meols tukar nama anak lepas kena jerkah dengan bapak mertua. muka penduduk Kampung ...


bertabahla ye.. Amanda sesuai untuk anak2 kelahiran Damansara barangkali. Sg Sireh ka.. Sg Hj Dorani ka.. letak nama Jamilah aje katanya



Quote bulalof 23-6-2020 12:35 PM
siyeslah masih ada pemikiran camniiiiiiiiiiii
Quote NekNgah 23-6-2020 12:39 PM
namr replied at 23-6-2020 11:57 AM
Nasib tak dgr yusof taiyobbbb..kalo tak sian ko dekkkk

Hahaha.. sesuai dengan bulan Ramadhan yang mulia.

Tapi babynya gegirl, kena adjust sikit nama tu. Hahaha..
Quote NekNgah 23-6-2020 12:40 PM
namr replied at 23-6-2020 11:57 AM
Nasib tak dgr yusof taiyobbbb..kalo tak sian ko dekkkk

Hahaha.. sesuai dengan bulan Ramadhan yang mulia.

Tapi babynya gegirl, kena adjust sikit
Quote telracs 23-6-2020 12:46 PM
Tinot7 replied at 23-6-2020 03:01 AM
Tak daftar nama lagi, kan? Ni pun berita ke? Dah cek umah ada penunggj ke tak?

Cerita Hazelina, s ...

Iols nak tulis komen tapi forum ni tengah bengong atau fon iols yang bengong tak tahulah....dia tak respon sentuh banyak kali pun....
Terpaksa reply kat mana-mana komen forumer baru dapat taip...
Kira nasib hang la tinot terpilih untuk iols klik ni...hahahaha...

Cuma nak komen ni je pun : Baca tajuk tu tadi, iols tersalah baca....iols baca "selepas terdengar bisikan MENTERI"....ko rasa? Hahaha.....senoneng kepala iols banyak sangat baca kisah menteri kat benang Isu Semasa sana....

Lihat semua komen(89)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-5-2022 04:50 AM GMT+8 , Processed in 0.078338 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top