CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Acik Gigih Panjat Tingkap Bas Sebab Tak Nak Imbas Kod QR

24-6-2020 08:39 AM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 3934| Komen: 24|Original author: Oleh: LilRose

Description: Seorang wanita di China nekad masuk ke dalam sebuah bas selepas enggan mengimbas kod QR kesihatan akhirnya 'diangkut' ke balai polis.
Seorang wanita di China nekad masuk ke dalam sebuah bas selepas enggan mengimbas kod QR kesihatan akhirnya 'diangkut' ke balai polis.

Memetik laporan Shanghaiist, berlaku pertengkaran antara wanita terbabit dan pemandu bas selepas dia dihalang masuk kerana enggan mematuhi prosedur operasi standard (SOP) dengan mengimbas kod QR.



Kredit foto: Shanghaiist

Tidak menyerah kalah, wanita itu nekad memanjat tingkap untuk memasuki bas berkenaan.

Bagaimanapun, pemandu berkenaan enggan memulakan perjalanan, sebaliknya menghubungi polis yang kemudian membawa wanita itu ke balai. 

Amboi, acik. Berbaloi ke kena angkut ke balai atas kedegilan dan kebodohan sendiri? - CARI
10

Bagus
4

Marah
2

Terkejut
1

Sedih
2

Lawak

Bosan

Friends Rank (19 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • rikuren

  • Lawak

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote epuepy 24-6-2020 08:57 AM
Hahahha. Ni lawak oii. Dgn tertomggek nmpk bulat di situ.
Quote epuepy 24-6-2020 08:59 AM
Sekali tgok mcm minion. Dgn seluar kaler kuning. Sebijik minions.
Quote Xim 24-6-2020 09:05 AM
Ni patut dilempang lelaju sbb x fhm bhs....
Quote djzara81 24-6-2020 09:05 AM
Kiasunya amoi
Quote Kurex 24-6-2020 09:11 AM
Leluhur kan...... Apa yg nak diherankan
Quote merrissa 24-6-2020 09:26 AM
adoi gigih.....bodoh betul
Quote Sazida 24-6-2020 09:27 AM
epuepy replied at 24-6-2020 08:59 AM
Sekali tgok mcm minion. Dgn seluar kaler kuning. Sebijik minions.

Tau xpe. aku igtkan patung minion tadik. Tgk lagi sekali acik kepam seluar kuning baju biru terciduk. Bodoh betul la PRC ni. Benda xmasuk akal dibuatnya. Hahahahaha. Part bontot tu elok terbentuk.
Quote Tinot7 24-6-2020 09:53 AM
nape buat camni?
Quote sukacactus 24-6-2020 10:21 AM
epuepy replied at 24-6-2020 08:59 AM
Sekali tgok mcm minion. Dgn seluar kaler kuning. Sebijik minions.

Aku pun npk minion td
Dah bontot ke ats npk bulat je, mmg sebijik
Dah la kaler pun sama hahahaha
Quote BebeQ 24-6-2020 10:27 AM
Kalau tak baca komen sini, aku pun ingat tu minion.
Lama perati celah mana la korang kata bukan minion
Quote prettyuglybabe 24-6-2020 10:29 AM
prc.. terkenal seantero dunia kan
Quote husna_amal 24-6-2020 10:38 AM
keras hati sangat tu dah kenapa, ikut je lah sop tu bukannya rugi pun.
Quote Supersirap 24-6-2020 11:12 AM
kenapa saudari itu tertonggeng? misteriusnya
Quote mawar_mustika 24-6-2020 12:26 PM
adoi lawak btul mak cik ni huhuhu
Quote NekNgah 24-6-2020 12:36 PM
Dah kenapa?? Apa masalah dia dengan QR code??
Quote arm_band 24-6-2020 01:30 PM
bongoknyaaa prc
Quote matchstick 24-6-2020 01:44 PM
Bodo betol..mcm org gile aku gelak tgk gmbr tu
Quote per706 24-6-2020 03:42 PM
Terjun tiruk ke cik..huduh bebeno ending nya.
Quote noor2 24-6-2020 08:46 PM
..........pelik2

Lihat semua komen(24)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-5-2022 05:17 AM GMT+8 , Processed in 0.082093 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top