CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Ini Untuk Kita, Sayang" - Ulang Tahun Pertama, Risteena Dapat Audi Dari Isa Khan

22-6-2020 01:59 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 23911| Komen: 198

Description: "Di sebalik kejayaan seorang lelaki, berdirinya seorang wanita di belakangnya. Saya nak jadi wanita itu."


"Di sebalik kejayaan seorang lelaki, berdirinya seorang wanita di belakangnya. Saya nak jadi wanita itu."

Amboi, tak pernah tak manis pasangan Risteena Munim dan tunang, Isa Khan.

Lebih bersemut apabila Risteena menerima hadiah berupa sebuah kereta mewah Audi sempena ulang tahun pertama percintaan mereka. Fuh, semakin ramailah cemburu dengan pasangan ini!


Kredit foto: IG Risteena

Hantaran Risteena di Instagram juga dipenuhi dengan ayat romantis untuk tunangnya itu.

"Ini kejayaan awak sayang. Always proud of you! Saya gembira tengok satu-satu kejayaan yang awak capai sekarang. 


"Saya akan terus ada sehingga awk capai semua impian awak, sayang. I PROMISE," tulisnya.




Tidak kalahnya, Isa Khan turut menulis bait-bait cinta di IGnya buat 'Malaikat Cintanya' itu.

"Ini untuk kita. Selamat ulang tahun, sayang," ujarnya. - CARI
8

Bagus
15

Marah
5

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (34 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote KIM.K 22-6-2020 02:11 PM
Skrip ngan fotografer macam sama ngan si kemut
Audi tu sambung bayar ke eceh jelez lak hakak
Quote insulin 22-6-2020 02:14 PM
Dahsyatnya drama insta kau ye.
Quote nazzse 22-6-2020 02:15 PM
Wartawan CARI ni kena bayar dgn 2 beradik ni ehh? Tiap minggu keluar berita sampah dieorg ni
Quote bulalof 22-6-2020 02:18 PM
up story artist yg berusaha untuk berjaya. bukan menumpang senang.
Quote djzara81 22-6-2020 02:22 PM
Awat x nikah2 lagi? Dah mcm somi isteri siap dpt audi.
Quote Kurex 22-6-2020 02:22 PM
Sial nya benang lancau ni...

Woi!!! Perlu ke nak bukak benang retis takde gred tak berbakat tak de rupa sangat satu2, setiap benang dia sama sampah dgn bakat dia termasuk reput sampah, dua2 sampah, artis sampah tersangkak sesuai dgn reput sampah  tersangkak, takde bakat korang ni, yg artis takde cerita lain selain jantan, yg reputs asyik bukak benang artis tersial lagi tersangkak, bodoh korang berdua ni la bebal lehnat sampah sangkak tak berkualiti, tak berbakat, takde gred, benang dgn hasil lakonan sama level dgn tahap kesampahan masing2, balik2 astis sangkak takde gred takde bakat mesti dibukak dari reputs sampah tak berkualiti, lehnattttttt
Puihhhh
Quote Kurex 22-6-2020 02:25 PM
Termasuk si sepol tersangkak!
Quote noodle.baby 22-6-2020 02:26 PM
Muka bangga gila ekk, sama je ngan si kemut tu kalau kuar story pasal jantan.
Dah tahun 2020 lah sis. Get a life.
Quote husna_amal 22-6-2020 02:29 PM
Tak nak cemburu cuma nak cakap untunglah belum nikah dah dapat macam2.
Quote rayray28 22-6-2020 02:29 PM
Mamat ni ada kt malaysia ke?  Warganegara mana dia ni?
Quote dudaberhias 22-6-2020 02:31 PM
melayu dan bagi hadiah kete berpisah teda...
asal nak up di sosial media je bagi hadiah keta...

tak nampak pulak yang bagi cartier ke apa...
Quote bluecrystal 22-6-2020 02:31 PM
Aku paling tak suka lelaki tulis panjang2 ni..biasanya kaki propa
Quote dewi_rina 22-6-2020 02:53 PM
"Di sebalik kejayaan seorang lelaki, berdirinya seorang wanita di belakangnya. Saya nak jadi wanita itu.

Masalahnya laki ni sendu, dan ko lah pempuan sendu disebalik kesenduannya itu

Memang tiap minggu/bulan kitorg nak baca kisah korang je ke? Ingat menarik? Motif betul lah ! Dia ni nak tayang kat siapa pun tak tau ler
Quote aechae 22-6-2020 02:54 PM
Bila nk bg hadiah kunci rumah plak?
Quote 234126 22-6-2020 02:54 PM
Quote dewi_rina 22-6-2020 02:55 PM
dudaberhias replied at 22-6-2020 02:31 PM
melayu dan bagi hadiah kete berpisah teda...
asal nak up di sosial media je bagi hadiah keta...

Kereta tengah murah chuols.. waktu ni lah nak menggunakan peluang yg ada !
Takde ke orang nak bagi i hadiah kereta yek
Asyik baca kisah dongeng je


Quote dewi_rina 22-6-2020 02:57 PM
Kurex replied at 22-6-2020 02:22 PM
Sial nya benang lancau ni...

Woi!!! Perlu ke nak bukak benang retis takde gred tak berbakat tak d ...

Semput i baca kurex punya makian dengan satu napas

Quote slyfynx 22-6-2020 03:00 PM
Bodo la bukak thread byk2 utk 2 beradik kemut ni.
Mal ngn Sepul mmg dapat duit dr diorang ke hape ni?

- CARI
Quote slyfynx 22-6-2020 03:02 PM
BTW, malaikat cinta kepala bana die

Lihat semua komen(198)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-5-2022 05:00 PM GMT+8 , Processed in 0.081349 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top