CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Kekasih Gelap Aliff Aziz Berstatus Janda Ada Anak?

22-4-2024 03:02 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 15727| Komen: 87

Description: Nama penyanyi dan pelakon kelahiran Singapura iaitu Aliff Aziz sekali lagi menjadi bualan hangat netizen di media sosial susulan pendedahan seorang wanita yang mengaku merupakan kekasih aktor itu.


Nama penyanyi dan pelakon kelahiran Singapura iaitu Aliff Aziz sekali lagi menjadi bualan hangat netizen di media sosial susulan pendedahan seorang wanita yang mengaku merupakan kekasih aktor itu.

Hasil pemerhatian pihak OhBulan! wanita yang mendakwa dirinya sebagai kekasih Aliff itu dipercayai seorang ibu tunggal yang mempunyai anak. Wanita yang dikenali sebagai Sarah Yasmine itu dipercayai mempunyai sepasang anak dan didakwa tidak malu untuk berkongsikan perkara tersebut di media sosialnya.

Bahkan, Sarah juga didakwa menganggap dua anak kecil itu sebagai sahabat baiknya tatkala mereka ada bersama.

Terdahulu, Sarah mendakwa telah menjalinkan hubungan cinta dengan suami kepada Bella Astillah itu sejak Januari lalu. Dakwa wanita ini lagi, tujuannya menceritakan perkara sebenar kerana tidak sanggup melihat Aliff dicerca keseorangan.

Bukan itu sahaja, Sarah mendakwa dia mempunyai bukti perbualan perancangan yang dilakukan oleh Aliff dan Ruhainies. Dakwanya, Ruhainies juga telah mengatur segala perkara termasuk mengupah peguam dan pengawal peribadi untuk memastikan Bella ‘tersungkur’.


Sumber: Instagram/OhBulan

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Binodino 22-4-2024 03:35 PM
Alip ni memang suka betina kaki filter 17 lapis ek?
Quote Moyangkucing 22-4-2024 03:44 PM
Lain macam muka betina ni... palsu kah?
Quote songket_merah 22-4-2024 03:50 PM
aa ni mesti pandai mengayat, mulut manis, suka puji puji

cuma aku skeptikal, aa ni tak letih ke nak berdrama, semai kata kata cinta dengan ramai wanita
Quote Thunderclouds 22-4-2024 04:13 PM
Sedap sgt ka batang mamat sampai berbilang pompuan beghebut?
Byk skill?
Quote aciksenah 22-4-2024 04:13 PM
Moyangkucing replied at 22-4-2024 03:44 PM
Lain macam muka betina ni... palsu kah?

Filter terlebih sis..mesti alip terkujat awal2 tengok muka sebenar dia. Tu yang beralih arah ke ruhai kot..yg tu pulak mekap tebal seinci..
Quote Belibis 22-4-2024 04:55 PM
Muka nyonya bedak sejuk pun alip kebulur jugak.janji free.
Quote alesandra 22-4-2024 04:59 PM
Buruk betul makeup nyer
Quote Manjahati 22-4-2024 05:04 PM
Tgk kening scandal yg ni seram pulak
Quote Dolmat 22-4-2024 06:35 PM
Edited by Dolmat at 22-4-2024 06:37 PM

" Wanita yang dikenali sebagai Sarah Yasmine itu dipercayai mempunyai sepasang anak dan didakwa tidak malu untuk berkongsikan perkara tersebut di media sosialnya. "

Dah terang si SARAH YASMIN Minahrep ahlian Bedak Nyonya tu BETINA manalahhh tahu apa itu sifat maluuuuuu..


" Dakwa wanita ini lagi, tujuannya menceritakan perkara sebenar kerana tidak sanggup melihat Aliff dicerca keseorangan. "

Memang SAJAK lahhhhh tu dgn kau sekali sekarang kena hencap dan cerca!


Quote Nenasketum 22-4-2024 06:38 PM
Orang SG memang pelik2. Skeri meri muka ko, serem acik.
Quote krustykrab 22-4-2024 06:47 PM
Kuatnya filter..muka tu sampai nampak tk ori
Quote Nizleen86 22-4-2024 06:52 PM
Kalau ada lagi yg backup mintak bukti, sila pergi ke ig minah ni. Bukti kiss pipi hadooo, wassap hadooooo. Alamak alamak alamakkkk mader putik deactivate ig ke tu????
Quote Kurex 22-4-2024 07:10 PM
Kening macam kena sumpahan
Quote edayildiz 22-4-2024 07:22 PM
taste alip aziz ni spesis muka sepesen je kan hahahahaha..gelak jap tgk gmbr si yasmin ni
Quote makcun14 22-4-2024 07:31 PM
ntah sapa sapa la keluar dari gua bangga betul mengaku sondol laki orang yach . kalau dibuatnya alep nikah sheols nescaya terus akan ada acik porum suruh berdamai dengan takdir. Auto suci
Quote sakurazura 22-4-2024 07:40 PM
Alip taste yg bimbo. Lembut. Petit. Lurus. Berani ke dia nak dekat dengan perempuan jenis macam janna nick, ain idrus, amelia henderson? Nama2 ni contoh je..
Quote 234126 22-4-2024 08:22 PM
Doa siapalah ni kan terbuka aib orang lain maybe ada yg doakan tolong yang teraniaya. Yg pasti bukan si ruhai. Bercabang betul lidah. Bf kayo dulu tu cerita dongeng je la kot nak katup punca duit  hidup mewah. Misteriii
Quote noor2 22-4-2024 08:28 PM
Jahat gila semua pada Bella....celaka semua
Quote Pak.dolla 22-4-2024 08:28 PM

.
.
aku ada baca kat komen ig...
ada org ckp muka minah ni mcm.muka model bedak batu yg bekas empat segi tu...
camne ghupe bedak empat segi tu?

Lihat semua komen(87)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-5-2024 02:16 PM GMT+8 , Processed in 0.056783 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top