CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Potong Telinga Isteri Sebab Tak Masak

26-6-2020 12:21 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 5210| Komen: 45

Description: Hanya kerana tidak menyediakan makanan, lelaki tergamak memotong sebahagian telinga isterinya.
Hanya kerana tidak menyediakan makanan, lelaki tergamak memotong sebahagian telinga isterinya.

Menurut Kompas.com yang dipetik Harian Metro, kejadian di Desa Bukit Sutra, Sulawesi itu berlaku kerana suspek hilang pertimbangan apabila isterinya pergi ke rumah jiran tanpa menyiapkan makanan untuknya.



Foto: Kompas

Difahamkan, Hasdi, 43, menoreh telinga mangsa berusia 39 tahun itu sebagai pengajaran buat isterinya.

"Saya berikan dia peringatan agar tidak melakukan perbuatan sama selepas ini, namun paha saya ditendang.

"Saya menarik telinga isteri sebelum mencederakannya," katanya.

Ketua Polis Larompong, Iptu Syarif Sikati yang mengesahkan kejadian berkata, pihaknya sudah menahan suspek yang bersembunyi dalam sebuah rumah di Dusun Salobunga. - CARI
1

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (1 people)

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote akies 26-6-2020 08:25 AM
Ganazz nya laki dia
Quote shernazz 26-6-2020 08:45 AM
Jangan main main dengan orang kebulur tau...
Quote tri-max 26-6-2020 08:56 AM
mesti bini jenis membawang tak reti balik umah memasak
nak kata padan, kejam sgt
semoga si laki ni bakalan duda dan amik PJJ masak online
setakat goreng telor ... apa la susah nya
Quote Artemesiaa 26-6-2020 11:47 AM
Sah ler sebab utama bukan tak masak tapi sebab marah sikap isterinya yang suka membawang kerumah jiran.  Kat Malaysia ni pun apa kurangnya ada je yang perangai macam ni walau dah tua bangka tak insaf dari sikap suka membawang bergossip internet bergerak.
Quote FOTHER-MUCKER 26-6-2020 11:49 AM
Kan dah cacat isteri yang sempurna tu.
Quote cikatilia 26-6-2020 12:31 PM
lols
nasib telinga aje di potong
kalau tangan ke kaki ke naya
Quote meow_tompok 26-6-2020 12:41 PM
lelaki ada 2 jenis

1 - layan isteri seperti isteri
2 - layan isteri mcm pekerja
Quote kualibesi 26-6-2020 02:50 PM
gila! xsabar betul tuuu. lapor sgt mgkin
Quote husna_amal 26-6-2020 03:24 PM
Kena rasuk setan lah tu sampai macam tu sekali. Sekarang ni telinga isteri dah cacat. Puas hati ke macam tu.
Quote Mooverine 26-6-2020 06:21 PM
Mesti gi rumah jiran membawang suami, sebab tu la maha murka si suami
Quote Skuau 26-6-2020 06:26 PM
bahana nonton seniman bujang lapok ka pak???
Quote sukacactus 26-6-2020 07:39 PM
Semoga dengan tindakan memotong telinga isterinya yg xmendengar kata itu, boleh mengenyangkan perutnya
Quote Tinot7 26-6-2020 09:17 PM
Seriau baca.. mmg cara depa kat sana mcm tu ke?
Quote Esmiria 26-6-2020 09:19 PM
Tinot7 replied at 26-6-2020 09:17 PM
Seriau baca.. mmg cara depa kat sana mcm tu ke?

Ada stu kes pakistan..dia potong hidung..gaduh punya psl...kes 4 tahun lepas rasanya
Quote belilies 26-6-2020 09:31 PM
Sempat lagi mengadu paha kene tendang.
Quote Tinot7 26-6-2020 09:34 PM
Esmiria replied at 26-6-2020 09:19 PM
Ada stu kes pakistan..dia potong hidung..gaduh punya psl...kes 4 tahun lepas rasanya

Eeeiii... bahayanya... cacat rupa tak pasal2
Quote naina 26-6-2020 09:46 PM
cerai kan saja jantan baran cmtu. dh cacat bini tu takke terluka pedih setiap kali tgk akan teringat
Quote LautBiru52 26-6-2020 09:49 PM
China dgn indon rakyatnya pelik2. Kot ye pun marah ape sampai ko pegi potong telinga isteri tu. Tak pasal2 cacat. Yg isteri pun sebelum pegi membawang gorengkan la telur ke kalau dah memang malas tahap abis meter. Bila ditegur siap tendang laki sendiri. Memang mendapat la. Orang lapar ni jgn dibuat main {:smile
Quote jazaa100 26-6-2020 09:51 PM
shernazz replied at 26-6-2020 08:45 AM
Jangan main main dengan orang kebulur tau...

Adoiii.....
Tergelak akk shernazzz

Lihat semua komen(45)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-7-2022 12:21 AM GMT+8 , Processed in 0.073682 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top