CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

Cantik Macam Erra Fazira, Fazura Pun Suka Tengok Mimi Lana Bertudung!

26-6-2020 11:43 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 16110| Komen: 78

Description: Nampaknya, semakin ramai selebriti tampil mengenakan hijab.
Nampaknya, semakin ramai selebriti tampil mengenakan hijab.



Terbaru, pelakon Mimi Lana pula mencuri tumpuan apabila berkongsi sekeping gambar berhijab.

Anggun sungguh, sampai ada yang cakap rupanya berhijab mirip primadona filem melayu, Erra Fazira!

Bersama gambar itu, Mimi Roziana Zainal Abidin, 26, sertakan sekali kapsyen berbunyi "Semua yang dilakukan ketika susah akan memberi hikmah kelak".



Difahamkan, tudung digayakan Mimi itu adalah dari koleksi The Knot Scarves jenama miliknya.


Foto: IG Mimi


Tinjauan di ruangan komen mendapati ramai yang memuji Mimi cantik termasuk rakan artis. Fazura pun suka tau! - CARI
3

Bagus

Marah

Terkejut
1

Sedih

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (5 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • ShikinIsa

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Kurex 26-6-2020 11:52 AM
Ok... Ye...
Quote kualibesi 26-6-2020 11:54 AM
semoga terbukak hati uoollss nk bertudung
Quote Acikgomen 26-6-2020 11:54 AM
Kurex replied at 26-6-2020 11:52 AM
Ok... Ye...

Hahahahha sabar dekkk
Quote weezerfan 26-6-2020 12:00 PM
Kurex replied at 26-6-2020 11:52 AM
Ok... Ye...

Kan. Mcm satu pencapai besar dlm hidup je bila pakai tudung serupa baru convert.
Quote Kurex 26-6-2020 12:06 PM
weezerfan replied at 26-6-2020 12:00 PM
Kan. Mcm satu pencapai besar dlm hidup je bila pakai tudung serupa baru convert.

Memang tiap kali retis nak bertudung, memang wajib dekat Malaysia ni jadikan berita tergempar walaupun............. Terus jadikan retis tu gred A walaupun tak layak sama sekali
Quote husna_amal 26-6-2020 12:27 PM
Mula2 sekali pandang pun ingatkan erra fazira lah.
Quote MissLana 26-6-2020 12:55 PM
urat tgn sheols kalah org 40an kuat sgt keje dekkk mimi huhu
Quote matbad 26-6-2020 01:01 PM
Tetibaaaaa...siapakah beliau??krik krik
Quote RatuDunia94 26-6-2020 01:11 PM
Ironinya yg puji memuji tu pon x bertudung.. haha
Quote Tudungpink 26-6-2020 01:19 PM
Aku tgk fazura letak love jer, tp nama dia jgk di highlight kat tajuk..adoiii..mcm2..
Quote awanysss 26-6-2020 01:32 PM
aah la mcm erra.. dia ni antara artis yg dijangka boleh pegi jauh..
Quote Incanto 26-6-2020 01:33 PM
aku suka tgk dia free hair...rambut dia lawa

jgn kecam aku
Quote Cassieopeia 26-6-2020 01:43 PM
memang lawa tapi tu la
Quote sukacactus 26-6-2020 01:51 PM
Oh dah terus berhijab la ye...semoga istiqomah
Aku org benda baik, aku sokong je
Quote dudaberhias 26-6-2020 01:57 PM
cantik macam erra fazira? celah mana tu??

insert makian @Kurex

Artis takde gred, tak berbakat dan tersangkak yang terpaksa jadi murah untuk kekal relevan sebab dia sedar dia takde bakat, pelakon yang takde gred dan tak berbakat, lakonan yang kayu dan tak ada intonasi setiap dialog yg dikeluarkan, pelakon yang tak berbakat dan murah lagi tersangkak yang berpura manja sebab untuk terus dikenali sedari dia tau dia tak ada apa, pelakon tak berbakat takde gred yang takde sumbangan dalam Malaysia dan akan tenggelam dan sendundalam masa yang terdekat
Quote dudaberhias 26-6-2020 01:59 PM
MissLana replied at 26-6-2020 12:55 PM
urat tgn sheols kalah org 40an kuat sgt keje dekkk mimi huhu

selalu gym kot... lagipun sheols kuruih jah ... kan model...
Quote mieymiey 26-6-2020 02:00 PM
Ntah yer ntah tidak orang tu dah bertudung, tajuk kemain! Gitulah level reputs CARI kan?
Quote lasagna 26-6-2020 02:02 PM
xde pon bg tau dah brhijab.. juz bg tau sheol promo tudung jer tu..
Quote terpaling 26-6-2020 02:04 PM
dudaberhias replied at 26-6-2020 05:57 AM
cantik macam erra fazira? celah mana tu??

insert makian @Kurex

siap selit makian..

Lihat semua komen(78)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-1-2022 07:53 AM GMT+8 , Processed in 0.072674 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top