CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
123Next
Return to list New
View: 4228|Reply: 43

[Dunia] Lelaki hendon potong telinga isteri sebab tak masak

  [Copy link]
Post time 26-6-2020 08:24 AM | Show all posts |Read mode



Sulawesi: Seorang suami hilang pertimbangan dengan memotong sebahagian telinga isterinya kerana gagal menyediakan makanan, Isnin lalu.

Kejadian di Desa Bukit Sutra itu dilakukan Hasdi, 43, terhadap isterinya yang berusia 39 tahun itu.

Kompas.com melaporkan suspek dipercayai menoreh telinga isterinya selepas berang melihat tiada makanan disediakan di rumah pasangan itu.

Ketika disoal siasat, Boco mengakui bertindak sedemikian untuk memberi pengajaran kepada isterinya.

Hasdi memaklumkan kepada polis dia hilang pertimbangan selepas mengetahui isterinya pergi ke rumah jiran tanpa menyiapkan makanan untuknya.

"Saya berikan dia peringatan agar tidak melakukan perbuatan sama selepas ini, namun paha saya ditendang.

"Saya menarik telinga isteri sebelum mencederakannya," kata Hasdi ketika disoal siasat.

Ketua Polis Larompong, Iptu Syarif Sikati berkata, suspek ditahan ketika bersembunyi dalam sebuah rumah di Dusun Salobunga.

Artikel ini disiarkan pada : Jumaat, 26 Jun 2020 @ 7:01 AM
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-6-2020 08:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Ganazz nya laki dia
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2020 08:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Jangan main main dengan orang kebulur tau...
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2020 08:56 AM | Show all posts
mesti bini jenis membawang tak reti balik umah memasak
nak kata padan, kejam sgt
semoga si laki ni bakalan duda dan amik PJJ masak online
setakat goreng telor ... apa la susah nya
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2020 11:47 AM | Show all posts
Sah ler sebab utama bukan tak masak tapi sebab marah sikap isterinya yang suka membawang kerumah jiran.  Kat Malaysia ni pun apa kurangnya ada je yang perangai macam ni walau dah tua bangka tak insaf dari sikap suka membawang bergossip internet bergerak.
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2020 11:49 AM | Show all posts
Kan dah cacat isteri yang sempurna tu.
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2020 12:31 PM | Show all posts
lols
nasib telinga aje di potong
kalau tangan ke kaki ke naya
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2020 12:41 PM | Show all posts
lelaki ada 2 jenis

1 - layan isteri seperti isteri
2 - layan isteri mcm pekerja
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-6-2020 02:50 PM | Show all posts
gila! xsabar betul tuuu. lapor sgt mgkin
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2020 03:24 PM | Show all posts
Kena rasuk setan lah tu sampai macam tu sekali. Sekarang ni telinga isteri dah cacat. Puas hati ke macam tu.
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2020 06:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Mesti gi rumah jiran membawang suami, sebab tu la maha murka si suami
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2020 06:26 PM From the mobile phone | Show all posts
bahana nonton seniman bujang lapok ka pak???
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2020 07:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga dengan tindakan memotong telinga isterinya yg xmendengar kata itu, boleh mengenyangkan perutnya
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2020 09:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Seriau baca.. mmg cara depa kat sana mcm tu ke?
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2020 09:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 26-6-2020 09:17 PM
Seriau baca.. mmg cara depa kat sana mcm tu ke?

Ada stu kes pakistan..dia potong hidung..gaduh punya psl...kes 4 tahun lepas rasanya
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2020 09:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Sempat lagi mengadu paha kene tendang.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-6-2020 09:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Esmiria replied at 26-6-2020 09:19 PM
Ada stu kes pakistan..dia potong hidung..gaduh punya psl...kes 4 tahun lepas rasanya

Eeeiii... bahayanya... cacat rupa tak pasal2
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2020 09:46 PM From the mobile phone | Show all posts
cerai kan saja jantan baran cmtu. dh cacat bini tu takke terluka pedih setiap kali tgk akan teringat
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2020 09:49 PM From the mobile phone | Show all posts
China dgn indon rakyatnya pelik2. Kot ye pun marah ape sampai ko pegi potong telinga isteri tu. Tak pasal2 cacat. Yg isteri pun sebelum pegi membawang gorengkan la telur ke kalau dah memang malas tahap abis meter. Bila ditegur siap tendang laki sendiri. Memang mendapat la. Orang lapar ni jgn dibuat main {:smile
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2020 09:51 PM From the mobile phone | Show all posts
shernazz replied at 26-6-2020 08:45 AM
Jangan main main dengan orang kebulur tau...

Adoiii.....
Tergelak akk shernazzz
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

19-8-2022 01:11 AM GMT+8 , Processed in 0.088188 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list