CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Takut Orang Ingat Cari Publisiti, Fathia Latiff Doa Tak Buka Tudung Lagi

27-6-2020 12:00 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 5112| Komen: 24|Original author: Oleh: LilRose

Description: Fathia Latiff tidak menafikan takut dengan pandangan orang ramai yang salah anggap tujuan sebenarnya kembali bertudung.
Fathia Latiff tidak menafikan takut dengan pandangan orang ramai yang salah anggap tujuan sebenarnya kembali bertudung.

"Saya takut sebenarnya bila orang cakap saya nak pakai tudung sebab publisiti.



Kredit foto: IG
 
"Ramai rakan wartawan tanya tapi saya pun tak suka publisiti. Tapi, mestilah saya kena kerjasama juga dengan mereka," ujarnya dalam program terbaru terbitan Astro Gempak, Lancaang Bethol.
 
Fathia sebaliknya menegaskan bahawa tindakannya itu adalah urusan antaranya dengan Allah.

"Terpulang pada orang ramai nak percaya atau tidak, itu terpulang."

Akuinya, ia bukan perkara mudah berdepan dengan kecaman demi kecaman warga maya.

"Siapa yang tak nak buat baik, kan. Jujur saya cakap, bukan senang. Saya akan cuba sedaya upaya bukan sebab orang lain, tapi kerana Allah dan diri sendiri.

 
"Saya berdoa supaya tak buka tudung lagi lepas ni, tetap istiqamah dan doa baik-baik saja," katanya.


Kredit foto: IG

Semoga Fathia lebih kuat menghadapi ujian hidup selepas ini dan terus istiqamah. - CARI
3

Bagus
1

Marah
2

Terkejut
1

Sedih
2

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (11 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote PristineOne 27-6-2020 01:56 PM
Makan jamu balik...minum air kacip patima. Jaga badan dan jaga teks tu ...biar balik semula besar dan perky.

Berkawan la dengan laki laki yg ada kerja dan jaga solat.....kawin la. Tenang hidup.... Cukup la kena ais semua tu ...

Ada rezeki..dah kawin pun masih boleh cari rezeki dgn berlakon.
Quote Tinot7 27-6-2020 02:01 PM
Semoga dipermudahkan urusan
Quote LostStar 27-6-2020 02:45 PM
mohon jgn kembali kepam walau btudung..
Quote Orkedd 27-6-2020 02:51 PM
Nampak makin tenang.. bagus la
Quote bluebutter 27-6-2020 03:43 PM
Badan dia besar....cam ada kawan opis nu. Stok stok mixed camni. Boss lelaki kecik cinot je average lelaki malaysia lah. Kawan I tu, bukan gemuk but besar tinggi. Cam tiya ni lah.
Quote imanjannah 27-6-2020 04:02 PM
moga istiqomah kak Ya
Quote moocoww 27-6-2020 05:09 PM
Jangan pernah mengalah ye tiya
Quote Acikgomen 27-6-2020 05:18 PM
Tembunnya hang tekya oi
Macam dah beranak lima ja acik tengok gambaq tang pantai tuh
Quote jasmeen 27-6-2020 06:54 PM
bluebutter replied at 27-6-2020 03:43 PM
Badan dia besar....cam ada kawan opis nu. Stok stok mixed camni. Boss lelaki kecik cinot je average  ...

aku pernah gak jumpa dia..dia tak besar..tinggi macam 165 cm macam tu,berat dlm 55 macam tu
Quote bluebutter 27-6-2020 07:40 PM
jasmeen replied at 27-6-2020 06:54 PM
aku pernah gak jumpa dia..dia tak besar..tinggi macam 165 cm macam tu,berat dlm 55 macam tu

Tpi dia nampak besar lah. V shape. Atas besar bawah kecik.
Quote RatuDunia94 27-6-2020 08:42 PM
Kalau betul nk istiqomah stop je jd retis.. jd org biasa.. nak on off tudung pon org x kisah.
Quote kiah_mai_pulak 28-6-2020 07:38 AM
ye ke ni ? bukan sbb nk promot tudung baru?
Quote minah_selekeh 28-6-2020 10:00 AM
Doa tu doa jugak.. Usaha tu kena ada.. All the best!
Quote Lailerthee 28-6-2020 10:51 AM
Kang keluar lg jual tudung
Quote jasmeen 28-6-2020 12:53 PM
bluebutter replied at 27-6-2020 07:40 PM
Tpi dia nampak besar lah. V shape. Atas besar bawah kecik.

i jumpa dia macam dah lebih 8 bulan lepas..masa tu rambutnya masih pendek boycut lagi..rangka besar tapi tak gemuk tak jugak kurus..bmi dlm 21 ke 22 gituh..
Quote nordin84 28-6-2020 01:21 PM
semoga tekya trs istiqamah..rugi cantik2 kawan dgn org kepam mcm lalucah..awak tu cantik tekya oiiii
Quote dudaberhias 28-6-2020 01:29 PM
bluebutter replied at 27-6-2020 03:43 PM
Badan dia besar....cam ada kawan opis nu. Stok stok mixed camni. Boss lelaki kecik cinot je average  ...

kecik cinot tu maksudnya saiz badan ke saiz cinot tu sis?
Quote bluebutter 28-6-2020 01:50 PM
jasmeen replied at 28-6-2020 12:53 PM
i jumpa dia macam dah lebih 8 bulan lepas..masa tu rambutnya masih pendek boycut lagi..rangka besa ...

I see. Maybe sb I tgk gmbor dia besor. Tk prnh tgk tiya in person.
Quote bluebutter 28-6-2020 01:50 PM
dudaberhias replied at 28-6-2020 01:29 PM
kecik cinot tu maksudnya saiz badan ke saiz cinot tu sis?

Saiz badan kecik kenot cinonet mean small size @ petite.

Hat tu if kecik pensil ikeaaaa. Haha.

Lihat semua komen(24)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-8-2022 06:40 PM GMT+8 , Processed in 0.301293 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top