CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Kongsi Foto Mesra, Intan Najuwa Dituduh Kembali Pada Tunang Sebab Tak Ada Job

15-6-2020 03:09 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 21361| Komen: 89

Description: Eh, eh! Dah berbaik semula ke? Tindakan pelakon Intan Najuwa memuat naik foto bersama bekas tunang di Instagram mencetuskan spekulasi di kalangan warga maya.
Eh, eh! Dah berbaik semula ke? Tindakan pelakon Intan Najuwa memuat naik foto bersama bekas tunang di Instagram mencetuskan spekulasi di kalangan warga maya.

Walaupun tidak memberi kapsyen dan wajah tidak kelihatan sepenuhnya, jelas kelihatan gambar itu membawa khabar gembira.




Berikutan itu, ramai warganet membuat spekulasi bahawa pasangan itu sudah berbaik dan mendoakan semoga berjodohan.

Tidak kurang, ada juga meninggalkan komen jahat menuduh Intan berbaik semula dengan bekas tunang kerana mengalami krisis kewangan yang terjejas ekoran pandemik Covid-19.


Kredit foto: IG Intan


Pada Februari lalu, Intan mengesahkan ikatan pertunangannya dengan Razrul Anwar Rusli terlerai selepas 10 bulan kerana tiada persefahaman. - CARI
1

Bagus
1

Marah
2

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak
5

Bosan

Friends Rank (11 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote dewi_rina 15-6-2020 03:15 PM
Dia ni memang kaki propa
Quote JohnnyLever 15-6-2020 03:22 PM
artis sangkak
Quote terpaling 15-6-2020 03:22 PM
takde job tu terpaksa la kan up benda2 gini utk jual nama..
Quote Meiizu 15-6-2020 03:36 PM
ahahha tajuk pun kelakar
tapi kannnn
kita memang patut advise najwa ni kawin jelah ..retis cam dia tak bertahan lama
Quote Nenasketum 15-6-2020 03:43 PM
Pe benda netizen sebut Alhamdulillah bagai, belum mnikah tu
Quote adeqo 15-6-2020 03:48 PM
perlu ke sandar2 bahu extunang dia dalam kete tuu.. motippp?
Quote blekkep 15-6-2020 03:49 PM
mmg x putus pun la...sheols nk sorok jah tp lame2 xleh tahan hati memberontak nak show off jua
Quote Kurex 15-6-2020 03:56 PM
Artis takde gred, tak berbakat dan tersangkak yang terpaksa jadi murah untuk kekal relevan sebab dia sedar dia takde bakat, pelakon yang takde gred dan tak berbakat, lakonan yang kayu dan tak ada intonasi setiap dialog yg dikeluarkan, pelakon yang tak berbakat dan murah lagi tersangkak yang berpura manja sebab untuk terus dikenali sedari dia tau dia tak ada apa, pelakon tak berbakat takde gred yang takde sumbangan dalam Malaysia dan akan tenggelam dan sendundalam masa yang terdekat
Quote 3480 15-6-2020 04:12 PM
Xtau la sbb pa x bekenan tgk dia ni.. mmg dia x kisah pon.. tapi.. tapi...
Quote Aunty_Acid 15-6-2020 04:16 PM
Mne ade sengkek, ms pkp ritu asyik muka dia je keluar tv, mesti byk fulus tu.
Quote Fly_over 15-6-2020 04:22 PM
Edited by Fly_over at 15-6-2020 04:27 PM

mse pkp hrtu deyols salu bsama2. tunang tu selalu up kt igs heols. cuma intan x up kt igs dia. mamat ni mse pkp asik la kesana kesini kesana kesini melawat pej2 menteri.

intan ni kt ig dia sendiri nmpk mcm sejenis gedik biatch. tp bila tunang dia rakam kelakuan dia nmpk sheols comel. malu2 je bila tau tunang tu tgh rakam dia tgh layan budak kecik
Quote dudaberhias 15-6-2020 04:30 PM
dia ni memang sangkak pun... kerja dm ig shop mintak sponsor hanya untuk secebis promosi ig kita dekat ig dia.. entah2 sekilas lalu je promot... tapi mana2 influencer memang gila betul cara deorang mintak sponsor... semua jenis ingat boleh dapat free...
Quote DianaSaksen 15-6-2020 04:33 PM
Macam manalah dia boleh jadi heroin berlakon ngan remy ishak kertu tu
Quote irvene 15-6-2020 04:38 PM
kepala besar badan kecik
Quote Nes3in1 15-6-2020 05:26 PM
Lantaklah.            
Quote Lailerthee 15-6-2020 05:33 PM
Moga kekal hfa jannah la ye
Quote selipar_hijau 15-6-2020 05:51 PM
Nak tergelak baca korang panggil dia sangkak tersangkak
Quote adeqbun 15-6-2020 06:01 PM
Aku syak dua2 ni sejenis sangkak..eloka..meant for each other kate org jawa
Quote bloodyamuk 15-6-2020 06:03 PM
wow, how shallow

Lihat semua komen(89)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

23-5-2022 09:33 AM GMT+8 , Processed in 0.087664 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top