CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

'Jodoh Dengan Ustaz Pun Okey, Boleh Bimbing' - Zizi Kirana

15-6-2020 05:38 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 7435| Komen: 50

Description: Zizi Kirana akui tertekan dihujani kecaman selepas menanggalkan tudung sebaik Ramadan melabuhkan tirai.
Zizi Kirana akui tertekan dihujani kecaman selepas menanggalkan tudung sebaik Ramadan melabuhkan tirai.

Pemilik nama Nur Fazelah Mad Tahil itu bagaimanapun menerima semua teguran dan nasihat yang diberikan dengan hati terbuka.


Tapi, siapa yang tahan apabila ruangan komen media sosial dibanjiri kata-kata kesat atas keputusan yang salah di mata orang lain.


Kredit foto: IG Zizi

"Saya rasa lebih baik kalau kita doakan yang baik-baik sesama kita daripada menyakitkan hati sendiri dengan mengecam orang lain," katanya kepada mStar Online.

Katanya, walaupun belum bersedia bertudung, dia sentiasa cuba berubah menjadi insan lebih baik. Sebab itulah Zizi memilih untuk bertudung ketika Ramadan lalu bagi menghormati bulan mulia.

"Terima kasih kepada netizen yang menegur, saya tetap menyayangi mereka kerana sentiasa mengingatkan kita hal yang baik walaupun ada kalanya komen itu agak menyakitkan hati.


"Dalam masa sama, doakan juga saya cepat-cepat bertemu lelaki yang dapat membimbing.

"Jujurnya, kalau tertulis jodoh dengan ustaz pun okey. Tak salah kan kita berdoa benda baik?" katanya. - CARI
3

Bagus
3

Marah
5

Terkejut
3

Sedih
3

Lawak
3

Bosan

Friends Rank (20 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote annadonna 15-6-2020 05:42 PM
Cheapo.........
Quote bloodyamuk 15-6-2020 06:02 PM
bimbing diri sendiri la buat apa harap kat laki bimbing kita? orang perempuan kena timba ilmu, kena self educate,kalo kawen nanti ada anak mak adalah gedung ilmu, bentuk moral dan jati diri anak2...takkan nak harap laki pak lebai je? bila mak bijak dan berilmu, didik contoh 5 anak lelaki jadi manusia berguna maka 5 anak laki ni bila dewasa berkeluarga dapat bentuk keluarga berguna jugak...

Quote RatuDunia94 15-6-2020 06:05 PM
Hahahaa.... ustaz-ustaz zaman sekarang pon kelaut zizik oi... ko bimbing je la diri sendiri.. masa sekolah ada belajar pasal agama kan??
Quote sharlenetexas 15-6-2020 06:16 PM
bloodyamuk replied at 15-6-2020 06:02 PM
bimbing diri sendiri la buat apa harap kat laki bimbing kita? orang perempuan kena timba ilmu, kena  ...

Buat apa nak harap orang lain bimbing kan? Bimbinglah diri sendiri.
Quote Knowlee 15-6-2020 07:11 PM
bloodyamuk replied at 15-6-2020 06:02 PM
bimbing diri sendiri la buat apa harap kat laki bimbing kita? orang perempuan kena timba ilmu, kena  ...

Tepat sekali. Sokong 100%
Quote Mademoisellee 15-6-2020 07:16 PM
Dia ingat dia tengah hidup dalam drama Nur agaknya. Kalau ye pun, tu ha ustaz hamadi tu sesuai gak.
Quote babycc 15-6-2020 07:17 PM
Fazura pon pakai tudung time bln puasa.. ok je?
Quote miss_strangers 15-6-2020 07:18 PM
Terinspirasi dari cerita Nur ni... Lebih afdhol zizi ngorat budak ijat Jah...
Quote PristineOne 15-6-2020 07:42 PM
Abang sanggup membimbing Zizi ..agar kita dapat berpimpin tangan menuju ke pintu sorga. Dah lama abang impikan Zizi bahagia berjalan bersama sama kakak dan adik madu Zizi.

Quote KIM.K 15-6-2020 07:44 PM
PristineOne replied at 15-6-2020 07:42 PM
Abang sanggup membimbing Zizi ..agar kita dapat berpimpin tangan menuju ke pintu sorga. Dah lama aba ...

Sejak naik pangkat ni lain macamm bang aji
Quote PristineOne 15-6-2020 07:47 PM
KIM.K replied at 15-6-2020 07:44 PM
Sejak naik pangkat ni lain macamm bang aji

Impian jer sis... kira ngata kesitu....tapi hati berkenan nak yang sini. ... Macam divert the actual aim lerr..   Pasal malu malu.... hahahahahah



Quote PristineOne 15-6-2020 07:48 PM
KIM.K replied at 15-6-2020 07:44 PM
Sejak naik pangkat ni lain macamm bang aji

Aikk....aik.... macam mana tahu nih?? Berita tu hanya group wassap forum jer taww..

Ernmmmmm...
Quote 3480 15-6-2020 07:53 PM
Leh purcaya ka ostat2 skrg?
Quote Nt-ViruS 15-6-2020 08:00 PM
Ramai je ustad smart, tapi poket tak tebal la nak belanjer makeup.

dia ni cantik jer.
Quote KIM.K 15-6-2020 08:09 PM
PristineOne replied at 15-6-2020 07:48 PM
Aikk....aik.... macam mana tahu nih?? Berita tu hanya group wassap forum jer taww..

Ernmmmmm...

Ala..tengok selera pun dah tau
Lagipun bukan susah sangat nak buat nasi goreng telur dan bawang tu..cuma kalau cepat kenyang rugi la
Quote Tinot7 15-6-2020 08:17 PM
Lawa.. patut la pak pristine nak ngurat
Quote JohnnyLever 15-6-2020 08:31 PM
aku tetap meminati zizi, dia berbakat besar selain buah dada implant dia yang besar

Quote HappyGumbira 15-6-2020 08:34 PM
bloodyamuk replied at 15-6-2020 06:02 PM
bimbing diri sendiri la buat apa harap kat laki bimbing kita? orang perempuan kena timba ilmu, kena  ...

100% setuju
Quote PristineOne 15-6-2020 08:38 PM
JohnnyLever replied at 15-6-2020 08:31 PM
aku tetap meminati zizi, dia berbakat besar selain buah dada implant dia yang besar

Setujuk ngan ko laba....

Lihat semua komen(50)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

21-5-2022 11:15 AM GMT+8 , Processed in 0.077755 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top