CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Pengunjung Ketakutan Bila 'Acik-acik' Tunjuk Bakat Menari Atas Jambatan Kaca

15-6-2020 06:10 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 7168| Komen: 50

Description: Tindakan sekumpulan wanita mencetuskan panik di kalangan pengunjung apabila sengaja menunjukkan kebolehan menari mereka di atas jambatan kaca di China.
Tindakan sekumpulan wanita mencetuskan panik di kalangan pengunjung apabila sengaja menunjukkan kebolehan menari mereka di atas jambatan kaca di China.

Jelas kelihatan riak cemas di wajah pengunjung dalam satu rakaman yang menunjukkan keadaan jambatan setinggi 120 meter di Hangzhou, Zhejiang itu bergegar kuat akibat perbuatan mereka.



Kredit foto: Daily Mail

Kedengaran juga seorang pengawal keselamatan menjerit meminta kumpulan terdiri daripada wanita pertengahan usia terbabit menghentikan tindakan bodoh mereka.

"Berhenti menari! Nanti jambatan ini runtuh!" jerit seorang pengawal keselamatan yang cemas dengan keadaan itu.

Menurut laporan Daily Mail, penari terbabit dipercayai sedang menari untuk aplikasi Douyin yang sama seperti Tik Tok.

Difahamkan, kejadian itu dirakam seorang pengunjung yang kemudian dimuat naik ke media sosial sebelum tular dan mencetuskan kemarahan netizen.




Orang ramai menyifatkan kumpulan berkenaan sebagai tidak bertamadun kerana membahayakan nyawa pengunjung lain, sekali gus menggesa supaya mereka dilarang daripada memasuki mana-mana lokasi tarikan pelancong. - CARI

Bagus
4

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
2

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (10 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sekngucing 15-6-2020 06:11 PM
tak bertamadun? tamadun china 5000 tahun...
Quote dudaberhias 15-6-2020 06:15 PM
biar je lah dah ramai sangat dah pun aaagittchewww... survival of the fittest
Quote sarah82 15-6-2020 06:27 PM
Buatnya runtuh.. Mau habis semua atas jambatan tu
Quote adm7 15-6-2020 06:43 PM
Dah tua pun bodoh
Quote Artemesiaa 15-6-2020 06:43 PM
Perbuatan yang boleh membahayakan orang lain eloklah dilarang.  Kalau terjadi kemalangan bukan diri mereka sendiri je yang susah mereka yang lain yang berada atas jambatan tu pun boleh turut susah sama.
Quote misc 15-6-2020 06:44 PM
Kemain acik2 prc shuffle dance sampai bergegor jambatan tu. Nasib baik tak runtuh.
Quote belilies 15-6-2020 06:46 PM
Bengap. Saman je semua.
Quote TeropongGirl 15-6-2020 06:48 PM
Adoi makcik nak jatuh sendiri2 dah la.. tak pasal2 yg lain kena join mati skali kang
Quote cmf_premierleag 15-6-2020 06:57 PM
bodohnya la acik2 prc ni
mohon mampoa kene cobid dgn kadar segera
Quote Esel768 15-6-2020 07:00 PM
Patutnya umur gitu la yg boleh pikir rasional.. Ke otak pun dh berkarat faktor usia
Quote Supersirap 15-6-2020 07:10 PM
Kenapa sampai perlu joget di atas jambatan itu? Nak test kekukuhan bridge tersebut kah?
Quote Madel 15-6-2020 07:12 PM
Beratus ribu yg dah mati disebabkan covid19 pun tak mengurangkan populasi penduduk derang
Jadi bior je la acik2 tu mampus.
Masih ada berbillion rakyat depa yg masih hidup
Quote dubuk 15-6-2020 07:17 PM
bodoh pun dah tua
Quote sukacactus 15-6-2020 07:20 PM
Ni namanya acik2 baru nak up
Kemaruk like & viral punya pasal
Quote Andyscenes 15-6-2020 07:21 PM
klu da ramai menyifatkan membahayakan pengunjung, baik xyah buat jambatan tu.
Quote batu kikir 15-6-2020 07:21 PM
You all perasan tak...... yg suka menari-nari ni orang betina dan Che Pon. Menggeletek mcm ulat taik......ingat hebat la tu, punggong goyang, tetek goyang..... cameltoe terserlah. Ingat cantik sangat la tu
Quote kemaruk 15-6-2020 07:44 PM
tengah buat video tiktok lettew
Quote kasibiman 15-6-2020 08:00 PM
Dasar kaum puki bodoh. Gila babi btol.
Quote imransulaiman 15-6-2020 08:22 PM
adm7: Dah tua pun bodoh


Nak buat macam mana...dah memang bodoh dari kecik... {:cryrun

Lihat semua komen(50)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-5-2022 06:40 AM GMT+8 , Processed in 0.077052 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top