CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Najib 'Si Pencuri Hati' Rakyat

14-2-2019 10:57 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 1736| Komen: 4

Description: “Saya pencuri hati rakyat."
“Saya pencuri hati rakyat."

Demikian akui Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak selepas sesi lawatan dan beramah mesra bersama penduduk di Tesco Semenyih, semalam.




Menurut Kosmo!, Najib berkata demikian kepada pemberita ketika mengulas mengenai Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Mohamed Azmin Ali yang menggelarnya sebagai ‘pencuriku’.

Sebaliknya, beliau menyifatkan dirinya sebagai pencuri hati rakyat.

“Saya tidak sangka sambutan yang diberikan penduduk begitu luar biasa. Ini menunjukkan mereka mahu mendekati saya sebagai seorang pemimpin.

“Mudah-mudahan, sokongan yang diberikan malam ini diterjemahkan dalam bentuk undi nanti,” katanya yang teruja disambut kira-kira 500 penduduk Semenyih yang melaungkan slogan ‘malu apa bossku’ sebagai tanda sokongan.


Kredit foto: IG Najib

Difahamkan, tujuan Najib mengunjungi Semenyih adalah atas permintaan pemimpin tempatan UMNO untuk membuat tinjauan selain membeli-belah barangan dapur di sana. - CARI
7

Bagus
7

Marah
5

Terkejut
7

Sedih
7

Lawak
7

Bosan

Friends Rank (40 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote EvieWanKenobi 14-2-2019 11:25 AM
huntong akak cashier..
Quote kawankau 14-2-2019 06:25 PM
Takdernya syang sgt pada bosskuk.
Pattern rakyat Malaysia mmg macam tu.

Waktu BN ditumbangkan dulu, bukan pasal PH dikagumi.
Pasal BN buat silap.
Sekarang yg nampak mcm suka BN tu bukan pasal suka sangat pulak.
Pasal nampak mcm PH buat silap dari segi tertentu.
Senang cakap, siapa yg di atas akan ada kecenderungan di benci.
Ingat BN selama ni bertahan psal org kagum sangat ke?

Sama lah macam Jibby ni. Org nampak mcm sayang pasal ada yg dah mula benci PH, sebab mcam2 isu yg berlaku dlm 10 bulan ni. Bukan syg sangat hakikatnya.
Quote chandrahusin 15-2-2019 10:22 AM
politician mmg mcm ni
masa kat bwh bkn main mesra dgn rakyat
bila duduk atas whoo are yusss kan aje nya rakyat
Quote Miss.Rara 15-2-2019 12:57 PM
bukan... masa zaman bn memerintah dulu..

pm explain dan buat apa sekali pun rakyat tak percaya...

depa percaya fitnah.. dah termakan fitnah...

minda tak boleh nak buka lagi sebab fitnah... fitnah mmg dah berjaya!

so skrg, bekas pm patut rasa bersihkan nama dia sendiri...

apa yg dia buat sebelum ni... masa ni laa dia dapat kluarkan fakta yg sebenar benarnya...

pegi laa jenguk page dia... explanation dia pun mudah nak faham..

sebab tu dia berjaya curi balik hati rakyat...

kalau dulu rakyat nak dsn hidup susah selepas kalah pru..

skrg sapa yg susah?? balik balik rakyat jugak yg makin susah...

dah terbalik pulak...

nikmat apa lagi org malaysia nak dustakan??

tapi ni laa hikmahnya Allah bagi ph menang supaya rakyat boleh buka mata hati utk menilai...

so pikir laa  sebaik baiknya..



Lihat semua komen(4)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

13-8-2022 08:52 PM GMT+8 , Processed in 0.074128 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top