CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 1175|Reply: 4

Najib 'Si Pencuri Hati' Rakyat

[Copy link]
Post time 14-2-2019 10:57 AM | Show all posts |Read mode
“Saya pencuri hati rakyat."



Demikian akui Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak selepas sesi lawatan dan beramah mesra bersama penduduk di Tesco Semenyih, semalam.




  



Menurut Kosmo!, Najib berkata demikian kepada pemberita ketika mengulas mengenai Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Mohamed Azmin Ali yang menggelarnya sebagai ‘pencuriku’.


Sebaliknya, beliau menyifatkan dirinya sebagai pencuri hati rakyat.

“Saya tidak sangka sambutan yang diberikan penduduk begitu luar biasa. Ini menunjukkan mereka mahu mendekati saya sebagai seorang pemimpin.

“Mudah-mudahan, sokongan yang diberikan malam ini diterjemahkan dalam bentuk undi nanti,” katanya yang teruja disambut kira-kira 500 penduduk Semenyih yang melaungkan slogan ‘malu apa bossku’ sebagai tanda sokongan.




Kredit foto: IG Najib




Difahamkan, tujuan Najib mengunjungi Semenyih adalah atas permintaan pemimpin tempatan UMNO untuk membuat tinjauan selain membeli-belah barangan dapur di sana. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-2-2019 11:25 AM | Show all posts
huntong akak cashier..
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2019 06:25 PM | Show all posts
Takdernya syang sgt pada bosskuk.
Pattern rakyat Malaysia mmg macam tu.

Waktu BN ditumbangkan dulu, bukan pasal PH dikagumi.
Pasal BN buat silap.
Sekarang yg nampak mcm suka BN tu bukan pasal suka sangat pulak.
Pasal nampak mcm PH buat silap dari segi tertentu.
Senang cakap, siapa yg di atas akan ada kecenderungan di benci.
Ingat BN selama ni bertahan psal org kagum sangat ke?

Sama lah macam Jibby ni. Org nampak mcm sayang pasal ada yg dah mula benci PH, sebab mcam2 isu yg berlaku dlm 10 bulan ni. Bukan syg sangat hakikatnya.
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2019 10:22 AM | Show all posts
politician mmg mcm ni
masa kat bwh bkn main mesra dgn rakyat
bila duduk atas whoo are yusss kan aje nya rakyat
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2019 12:57 PM | Show all posts
bukan... masa zaman bn memerintah dulu..

pm explain dan buat apa sekali pun rakyat tak percaya...

depa percaya fitnah.. dah termakan fitnah...

minda tak boleh nak buka lagi sebab fitnah... fitnah mmg dah berjaya!

so skrg, bekas pm patut rasa bersihkan nama dia sendiri...

apa yg dia buat sebelum ni... masa ni laa dia dapat kluarkan fakta yg sebenar benarnya...

pegi laa jenguk page dia... explanation dia pun mudah nak faham..

sebab tu dia berjaya curi balik hati rakyat...

kalau dulu rakyat nak dsn hidup susah selepas kalah pru..

skrg sapa yg susah?? balik balik rakyat jugak yg makin susah...

dah terbalik pulak...

nikmat apa lagi org malaysia nak dustakan??

tapi ni laa hikmahnya Allah bagi ph menang supaya rakyat boleh buka mata hati utk menilai...

so pikir laa  sebaik baiknya..



Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic

 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-10-2022 11:03 PM GMT+8 , Processed in 0.199157 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list