CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Dah Pecah Masuk Rumah, Tunjuk 'Anu' Pula!

17-1-2019 10:26 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 1718| Komen: 6

Description: Seorang wanita berdepan detik cemas apabila rumahnya diceroboh lelaki tidak dikenali yang turut menunjukkan kemaluannya.
Seorang wanita berdepan detik cemas apabila rumahnya diceroboh lelaki tidak dikenali yang turut menunjukkan kemaluannya.

Memetik BERNAMA, susulan maklumat awam, polis menahan suspek warga tempatan berusia 22 tahun di Taman Muhibbah, Kulai jam 1.30 pagi Sabtu lalu.




Ketua Polis Daerah Kulai, Superintendan Tok Beng Yeow mengesahkan pihaknya menerima laporan daripada wanita warga Indonesia mendakwa seorang lelaki telah menceroboh rumahnya di kawasan rumah pangsa Jalan Lengkongan, Kulai pada 9 Januari.

"Ketika kejadian, wanita itu sedang tidur dan terbangun selepas terdengar bunyi orang menyelongkar barang.

"Apabila diperiksa, wanita itu melihat seorang lelaki tidak berbaju sedang menyelongkar barang di dalam bilik dan lelaki berkenaan kemudian mengarahkan mangsa untuk diam sebelum mengugut akan memukul sekiranya menjerit," katanya dalam satu kenyataan, semalam.


Tambah Beng Yeow, suspek kemudian secara tiba-tiba menunjukkan kemaluannya sebelum melarikan diri melalui siling di ruang tamu.

Suspek yang ditahan mengikut Seksyen 448/509 Kanun Keseksaan mengaku memecah rumah mangsa dan didapati positif Methamphetamine. - CARI
5

Bagus
4

Marah
6

Terkejut
6

Sedih
6

Lawak
6

Bosan

Friends Rank (33 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote famri7 17-1-2019 10:28 AM
Tengok konek boleh murung ke sis?tahun 2019 masih ada rasa kena rogol dengan kelibat konek..propa sngt
Quote Kurex 17-1-2019 10:46 AM
Ke dalam dok jerit tu, tetap mata pokes ke arah tote?
Quote samasam90 17-1-2019 10:49 AM
famri7 replied at 17-1-2019 02:28 AM
Tengok konek boleh murung ke sis?tahun 2019 masih ada rasa kena rogol dengan kelibat konek..propa sn ...

kalau muka pecah, konek hitam legam, berbulu lebat, pendek, kecil haruslah trauma noks.
Quote ice_sky92 17-1-2019 10:49 AM
Xde gambar suspek ke?
Quote SissySembah 17-1-2019 11:22 AM
famri7 replied at 17-1-2019 02:28 AM
Tengok konek boleh murung ke sis?tahun 2019 masih ada rasa kena rogol dengan kelibat konek..propa sn ...

kan sis??
drama sgtt.. bknnya luak pun...
Quote namr 17-1-2019 12:58 PM
2b pun nak tunjuk kat org ke sis

Lihat semua komen(6)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-7-2022 02:08 PM GMT+8 , Processed in 0.141671 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top