CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Bakal Doktor Tapi Jadi Bapa Ayam

17-1-2019 11:02 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 3670| Komen: 25|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Seorang bakal doktor dihadapkan ke Mahkamah Tinggi Syariah Kuala Terengganu atas pertuduhan muncikari atau menjadi bapa ayam pada Ogos tahun lepas.
Seorang bakal doktor dihadapkan ke Mahkamah Tinggi Syariah Kuala Terengganu atas pertuduhan muncikari atau menjadi bapa ayam pada Ogos tahun lepas.

Bagaimanapun tertuduh, Mohd. Luqman Zulkepli, 29, yang berasal dari Panji Alam mengaku tidak bersalah selepas pertuduhan dibacakan di hadapan Hakim Syarie Kamalruazmi Ismail.

Kosmo melaporkan, Luqman yang merupakan seorang pelajar perubatan di sebuah institusi pengajian tinggi awam di negeri itu didakwa melakukan muncikari terhadap perlakuan sumbang antara seorang perempuan dan lelaki di sebuah hotel.

Luqman (tengah) Kredit foto:Kosmo
Perbuatan itu didakwa dilakukan antara pukul 2.43 pagi hingga 6.15 petang pada 27 Ogos dan 28 Ogos.

Tertuduh didakwa di bawah Seksyen 28 Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah (Takzir) Terengganu 2001 yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga tiga tahun, denda maksimum RM5,000 atau sebatan tidak lebih enam kali jika sabit ke-salahan. -CARI

8

Bagus
10

Marah
10

Terkejut
15

Sedih
13

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (66 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sapeka 17-1-2019 11:40 AM
kalau jadi doktor bertauliah
mungkin akan jadi doktor pervert

hish
Quote Manjahati 17-1-2019 11:42 AM
3 tahun jer?
Quote SissySembah 17-1-2019 11:43 AM
petanda negara sunni ekonomi merundum?
bakal doktor pn perlu kerja sampingan jd bapak ayam?
Quote gaara_X 17-1-2019 11:45 AM
apo nak jadi ngan engkau nie...
Quote ashcroft86 17-1-2019 11:48 AM
sapeka replied at 17-1-2019 11:40 AM
kalau jadi doktor bertauliah
mungkin akan jadi doktor pervert


Ramai doktor yg kinky.
Quote Muntz 17-1-2019 11:54 AM
Camnerlah kalau jadi doktor sakit puan nanti.
Quote kaklong32 17-1-2019 12:10 PM
tgk muka mcm ostat2 hurm
Quote chicozinn 17-1-2019 12:27 PM
muka nerd perangai durjana..elok membusuk la dlam jail si bapak hayam oii
Quote fliphair8 17-1-2019 01:27 PM
Nasib baik belom sempat jadik doktor....
Quote aleesyasofia 17-1-2019 01:41 PM
teruk punya perangai..
Quote LostStar 17-1-2019 03:07 PM
bakal doctor pon bodoh..
Quote kakyungpilah85 17-1-2019 03:08 PM
dy lacurkan sape tu?
Quote malarky 17-1-2019 03:20 PM
"muncikari" ... perkataan baru ke ni?
Quote eizarz 17-1-2019 03:29 PM
jadah ape umur dah 29 tak abes belajar lagi..
Quote Acikgomen 17-1-2019 03:33 PM
Muntz replied at 17-1-2019 11:54 AM
Camnerlah kalau jadi doktor sakit puan nanti.

Amboi2 ni marah sbb simpati nasib kaum wanita yg lemah dan lembut serta inesen dan redho dengan ketentuan ilahi sepeti poremer kat sini or chuols jeles kat doktor sakit puan yg ensem
Quote aaz 17-1-2019 04:18 PM
eizarz replied at 17-1-2019 03:29 PM
jadah ape umur dah 29 tak abes belajar lagi..

Dr yg ambik sarjana perubatan kot
Quote BoongaKertas 17-1-2019 04:20 PM
Mujur kena tangkap. Ya ampun, kalau dia dah jd doc, takleh bayang tgn dia merayap g mana entah
Quote goss79 17-1-2019 04:28 PM
seriuslah never judge a book by it's cover.. muka nampak jenis helok2 rupanya setan..
Quote fatinandreanna 17-1-2019 04:49 PM
Harap dikenakan hukuman sebat khalayak ramai jua sprti yg kena pd lesbo

Lihat semua komen(25)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-7-2022 02:20 AM GMT+8 , Processed in 0.087153 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top