CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

'Video Call' Dengan Suami Ketika Cabul Bayi Guna Botol Minyak Wangi

12-8-2020 03:45 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 8432| Komen: 43

Description: Demi memuaskan nafsu suami, seorang wanita berusia 19 tahun tergamak mencabul bayi perempuan berusia 8 bulan.
Demi memuaskan nafsu suami, seorang wanita berusia 19 tahun tergamak mencabul bayi perempuan berusia 8 bulan.

TribunNews melaporkan, suspek yang juga pembantu rumah mencabul mangsa menggunakan botol minyak wangi sambil disaksikan suaminya menerusi panggilan video.



Gambar hiasan

Tindakan keji wanita itu disedari ibu mangsa yang baru pulang dari kerja di Pilubang di Padang Pariaman, Sumatera Barat pada 5 Ogos lalu.

Menurut laporan Kompas, ibu mangsa mendesak wanita itu menceritakan perkara sebenar selepas berasa curiga melihat gerak-geri suspek di dalam bilik ketika mengasuh anaknya.

Ketua Polis Daerah Pariaman Superintendan Deny Rendra Laksmana pada Rabu mengesahkan pihaknya menerima laporan daripada ibu mangsa sebelum suspek ditahan.

Katanya, suspek yang tiada hubungan kekeluargaan dengan mangsa diambil bekerja sebagai pembantu oleh ibu bayi terbabit.


Polis ketika ini giat menjejaki suami suspek yang dipercayai berada di Sumatera Utara. - CARI
3

Bagus
12

Marah
4

Terkejut
5

Sedih
4

Lawak
5

Bosan

Friends Rank (33 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote jazaa100 12-8-2020 03:47 PM
Indon cilaka.....

Bkn ank dia,  sbb tu tergamak buat....
Quote jerukkedondong 12-8-2020 03:54 PM
Mcm mana setan betina ni cabul baby tu dgn botol nyak wangi?
Quote shark_eow7 12-8-2020 03:55 PM
leluhur belah sana kalau tak de yang pelik bukan diaorg la kann... bodoh betull. sumbat botol tu kt poen kauu baru tauuuu
Quote renko 12-8-2020 04:00 PM
celaka lahanat
sumbat botol tu balik kat dia sampai mampos
Quote husna_amal 12-8-2020 04:04 PM
Rasa nak carut je. Bayi kot, kenapa siksa macam tu. Hanat..
Quote brego 12-8-2020 04:06 PM
rajin betol wartawan cari share kisah bodoh dari indon
motip nak orang sini tiru ker?
Quote Kurex 12-8-2020 04:10 PM
leluhur tersialllll
Quote krustykrab 12-8-2020 04:25 PM
Leluhur trisna..jahat giler
Quote Cassieopeia 12-8-2020 04:28 PM
eh gila, kenapa tak tunjuk sendiri punye je kt laki dia..
Quote Nenasketum 12-8-2020 04:29 PM
Yindon, what else is new? Bangsa fail!!
Quote bloodyamuk 12-8-2020 04:43 PM
tangkap la 2-2 ekor ni sumbat dalam penjara...ni pedo dah ni...
Quote umbut 12-8-2020 04:47 PM
Macam2 kes leluhur indon jongos ni
Quote barfi 12-8-2020 04:48 PM
Takde hati perut nya kau pompuan
Quote TomyamPuteh 12-8-2020 04:49 PM
Hei trisnazul.. Cube ko tgk leluhur ko pnya prangai. X malu ke
Quote duri_durians 12-8-2020 04:51 PM
mengucap ...
Quote miss_beku 12-8-2020 04:54 PM
Indon claims dorg ni makan jamu sejak lahir2,, umur 19 tahun takkan pek kau dah longgar sampai baby jd mangsa nk puaskan laki kau?
Quote tikusmontok 12-8-2020 04:57 PM
krustykrab replied at 12-8-2020 04:25 PM
Leluhur trisna..jahat giler

babu @trisnalovezul  kata bangsa dia pandai selamatkan diri dari diperkosa. baby pulak yg dijadikan mangsa kesial ndon.
Quote slavehunter 12-8-2020 04:58 PM
Tula Trisna memalukan nama Indon betul dengan batino Pariaman ni lagi.....dah la aku ni keturunan minang Indon, korang jangan memalukan aku boleh tak?
Quote tikusmontok 12-8-2020 04:59 PM
renko replied at 12-8-2020 04:00 PM
celaka lahanat
sumbat botol tu balik kat dia sampai mampos

dah lobos elok sumbat tiang letrik jer.

Lihat semua komen(43)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-5-2022 07:28 PM GMT+8 , Processed in 2.745555 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top