CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Kelabu Bawa Ideologi LGBT? Ini Reaksi Azlan The Typewriter, Yonnyboii

12-8-2020 11:59 AM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 11444| Komen: 47|Original author: Oleh: LilRose

Description: Kecoh apabila video muzik Kelabu nyanyian Azlan The Typewriter dan Yonnyboii dikatakan terselit unsur lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) kerana penggunaan payung berwarna-warni.
Kecoh apabila video muzik Kelabu nyanyian Azlan The Typewriter dan Yonnyboii dikatakan terselit unsur lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) kerana penggunaan payung berwarna-warni.



Kredit foto: YouTube

Azlan bagaimanapun menepis dakwaan berkenaan dan menegaskan ia tiada kaitan dengan ideologi LGBT.

"Kalau ada yang menganggap adegan yang terkandung dalam video muzik ini berkaitan dengan LGBT atau apa sekali pun, itu hanyalah persepsi mereka semata-mata, tidak ada kaitan pun sama sekali untuk mempromosi ideologi tersebut.

"Payung yang digunakan memang berwarna-warni untuk melambangkan kehidupan yang pelbagai warna. Biasanya pelangi akan muncul selepas hujan dan menggembirakan sesiapa sahaja yang melihatnya," katanya kepada Gempak.



Manakala, Yonnyboii menjelaskan maksud tajuk lagu mereka.

"Begitu juga dengan Kelabu, meskipun hidup diselubungi pelbagai masalah, percayalah masih ada kegembiraan dan kebahagiaan yang akan dinikmati selepas itu. Apa yang penting jangan putus harapan," ujarnya.

Adakah masyarakat yang terlampau sensitif hingga hampir semua benda nak dikaitkan dengan ideologi LGBT? - CARI

Bagus

Marah
1

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (1 people)

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote RatuDunia94 12-8-2020 12:22 PM
Gay Thai sangat..






Siap ada scene blowjob..
Quote naksedap 12-8-2020 12:30 PM
Dah lama nak Tau...azlan ni dah Kawen ke lom? Stalk ig dia xde penampakan kelibat wanita  
Quote Kurex 12-8-2020 12:36 PM
suara yonny ni macam unik sikit
Quote Boomibulat 12-8-2020 12:40 PM
naksedap replied at 12-8-2020 12:30 PM
Dah lama nak Tau...azlan ni dah Kawen ke lom? Stalk ig dia xde penampakan kelibat wanita

azlan.png
Quote KIM.K 12-8-2020 12:47 PM
Azlan dgn ilu skrg
Payung, one eye, lgbt, shade
Lagu dgn mv mengancam, first dengar pun suka
Quote KIM.K 12-8-2020 12:48 PM
RatuDunia94 replied at 12-8-2020 12:22 PM
Gay Thai sangat..



Subliminal. Pandai sis tengok
Quote naksedap 12-8-2020 01:01 PM
KIM.K replied at 12-8-2020 12:47 PM
Azlan dgn ilu skrg
Payung, one eye, lgbt, shade
Lagu dgn mv mengancam, first dengar pun suka

Iluminiti ke sis?
Quote naksedap 12-8-2020 01:02 PM
Kiranya mane2 retis nak lagu sedap n viral kena collab dgn iluminiti la ye
Quote sokmogitu 12-8-2020 01:05 PM
Dulu masa dia kene buang MUH...ingatkan dia akan sendu. Sekali sampai skrg masih nyanyi... member cakap payment dia pun bukan sikit2 kalau nak panggil buat show. Good for him.

Taja MUH apa khabar ?
Quote shysari 12-8-2020 01:07 PM
Alamak sama payung dlm kete aku
Quote swateng1 12-8-2020 01:42 PM
asal warna pelangi jaa terus cop LGBT. nak buat macam mana kat malaysia ni bersepah juai payung tu. aku pun ada 1. suka sgt sebab payung tu besaq gila.
Quote LadyCarefree 12-8-2020 02:20 PM
Yoni = Pepek
Quote husna_amal 12-8-2020 02:21 PM
Kalau kita ni pakai payung warna pelangi adakah akan dikatakan sebagai penyokong lgbt
Quote unguaurora 12-8-2020 02:23 PM
So LGBTQ+ x ni???
Quote weezerfan 12-8-2020 02:25 PM
Busukkk

Quote dua_chzy 12-8-2020 02:38 PM
sokmogitu replied at 12-8-2020 01:05 PM
Dulu masa dia kene buang MUH...ingatkan dia akan sendu. Sekali sampai skrg masih nyanyi... member ca ...

Tak sia2 kakak berpegang teguh menyokong Azlan banding Taja di bod ni dulu.
Quote dua_chzy 12-8-2020 02:39 PM
Laguku Untukmu sampai sekarang masih berhantu bagi kakak.

Dan suara Azlan juga unik tiada galang gantinya.
Quote cicicumel 12-8-2020 03:20 PM
eww couple setaraf sgt... hahaa....

Quote ashilalat 12-8-2020 03:35 PM
Kalau pon lgbt, x selera nak tgk sbb dua2 muka pecah rumah dan x hensem. Kalo bg fattah dgn alvin ke buat video mcm ni, ikmal amry dgn kidkylo ke, selera la aku nak tengok.

Lihat semua komen(47)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-7-2024 09:07 AM GMT+8 , Processed in 0.231310 second(s), 50 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top