CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

Nadzmi Adhwa Teruja Dapat Kejutan, Ardell Aryana Ubah Suai Kereta Sendiri

11-8-2020 01:07 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 14117| Komen: 82

Description: Teruja Nadzmi Adhwa melihat keretanya diubah suai isterinya, Ardell Aryana yang biasanya dilakukan golongan lelaki.
Teruja Nadzmi Adhwa melihat keretanya diubah suai isterinya, Ardell Aryana yang biasanya dilakukan golongan lelaki.


Kredit foto: IG Ardell


Menerusi perkongsian di Instagram Ardell, mengambil masa lima hari untuk menyiapkan proses menukar warna kereta mewah miliknya sebagai kejutan buat Nadzmi.



"Saya tak buat sendiri ya, saya buat dengan kawan-kawan yang biasa buat juga. Manalah saya pro buat semua sendiri," jelasnya.

Katanya, ketika dia menjemput Nadzmi yang baru pulang dari Sabah di lapangan terbang, muka suaminya itu berkerut.



"Berkerut muka dia, marah ke suka tak pasti," tulisnya.

Mestilah Nadzmi suka dengan kejutan ini. Tak berhenti memuji!



Boleh dah Ardell buka kedai lepas ni. - CARI
2

Bagus
3

Marah
3

Terkejut
3

Sedih
5

Lawak
3

Bosan

Friends Rank (19 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote miemiecha 11-8-2020 01:09 PM
XDE SAPE KE NK ULAS BERITA NIHHH`..

xpelah, mek masuk komen.. kayooo pakai merc..
mek mampu beli merc pasaraya sajork.. ltk atas tv.. tu pun gonjeng je rupa..
Quote transgenix 11-8-2020 01:34 PM
Dah hbs berpantang ke si ardell ni..rasa mcm baru lg bersalin
Quote ais_kosong 11-8-2020 01:39 PM
Heran gak berlakon mcm x sangat. Kaya juga kalau tengok rumah dan kenderaannya
Quote kakyungpilah85 11-8-2020 01:42 PM
Huntunglaa
Quote reenz013 11-8-2020 01:43 PM
bt biz apa depa ni
Quote EvieWanKenobi 11-8-2020 01:44 PM
semoga ada simpanan di hari tua..
Quote doubleA 11-8-2020 01:44 PM
Bisnes lebat deme ni, tak sesia publisiti ketar2 {:smile
Quote gigahertz 11-8-2020 02:00 PM
jenis gate rumah gini sejenis manusia yang selfish
Quote kucingitam 11-8-2020 02:09 PM
boringnya la cerita makhluk berdua ni...
Quote SherryZass 11-8-2020 02:12 PM
Masyuk jugak lah 'pasangan artis' ni. Ingatkan sendurina
Quote mizruncing 11-8-2020 02:19 PM
wowww kayanyaa pakai merc. sendu pon mampu noks
Quote puanbintang 11-8-2020 02:34 PM
ok, kagum gakla dengan kesungguhan itu ..
Quote husna_amal 11-8-2020 02:47 PM
Kuatnya semangat buat bende ni dengan adanya baby baru lahir dengan masalah kesihatan.
Quote RatuDunia94 11-8-2020 03:08 PM
husna_amal replied at 11-8-2020 02:47 PM
Kuatnya semangat buat bende ni dengan adanya baby baru lahir dengan masalah kesihatan.

Cuols caye ke sheols yg buat? Demi secebis like.. retis2 yg xde produk seni terulung gini sanggup berbuat apa saje.
Quote rotijohanz 11-8-2020 03:10 PM
RatuDunia94 replied at 11-8-2020 03:08 PM
Cuols caye ke sheols yg buat? Demi secebis like.. retis2 yg xde produk seni terulung gini sanggup  ...

sheols tulis kt cption tu sheols buat dgn 4 org lagi kwn sheols ler.........
bkn buat sorg......
gigih btol smata nk impress bbnu kan uols.....

Quote jijilaaa 11-8-2020 03:20 PM
alah ada pulak tenaga nak buat benda2 gini, ko kan xleh penat2 kejap2 nak duduk, muntah, mcm kau sorang je lah yang sakit kat dunia ni..
Quote kakakko 11-8-2020 04:05 PM
rotijohanz replied at 11-8-2020 07:10 AM
sheols tulis kt cption tu sheols buat dgn 4 org lagi kwn sheols ler.........
bkn buat sorg......
...

I ada terbaca pasal ni. Hihihi. Mula tu rasa wow jugaklah dia boleh buat sorang-sorang coz baca caption macam ko berpenat lelah sorang diri. Rupanya baca komen ada lagi kawan yg tolong..
Quote sukacactus 11-8-2020 04:29 PM
Alaa dia tlg ambik pic je tu
Gebang mau lebih
Biasa la org2 bisnes kecik ni
Quote tipah89 11-8-2020 04:47 PM
helok plak xpengsan she oll ye ..

Lihat semua komen(82)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-1-2022 07:17 AM GMT+8 , Processed in 0.074267 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top