CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Makan Jamu Sejak 15 Tahun, Syatilla Melvin Yakin Sam Tak Cari Lain

12-8-2020 11:20 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 40314| Komen: 244

Description: Syatilla Melvin yakin suaminya Syaheizy Sam tidak akan digoda oleh wanita lain.
Syatilla Melvin yakin suaminya Syaheizy Sam tidak akan digoda oleh wanita lain.


"Saya percaya Sam tidak akan berbuat demikian tetapi sebagai wanita saya tetap berfikir. Disebabkan itu, saya menceburi bidang perniagaan untuk mempunyai sumber kewangan yang stabil.

"Saya tidak mahu hanya bergantung pada dunia lakonan kerana kita sedia tahu jangka masa seorang pelakon itu tidak lama. Jadi saya perlu ada simpanan sendiri demi kebaikan pada masa hadapan," katanya kepada Harian Metro.



Sekarang Syatilla tengah rancak berniaga da akan muncul dengan produk jamu pula.

"Saya mengembangkan perniagaan dengan tampil dengan produk baharu, jamu. Kenapa saya pilih jamu? Ini kerana saya mengamalkan pengambilan jamu iaitu sejak berusia 15 tahun lagi.

Foto: IG
"Diakui saya suka memakan jamu kerana apabila mengamalkan, saya rasa bertenaga, malah saya dapat merasakan perbezaan dari segi dalaman, apatah lagi selepas berkahwin dan melahirkan anak.

"Selain itu, ia juga boleh menjaga hubungan suami isteri. Apatah lagi zaman sekarang ini kita boleh lihat pelbagai permasalahan di antara suami dan isteri, jadi apabila saya mencuba jamu ini ia sangat membantu hubungan saya dan suami," tambahnya. -CARI
2

Bagus
3

Marah
3

Terkejut
3

Sedih
9

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (24 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote dua_chzy 12-8-2020 11:21 AM
Silakan porumers sekelian.
Quote wanokakaka 12-8-2020 11:25 AM
tak suka tgk jenis lelaki gantung2 vape tu..
Quote Tudungpink 12-8-2020 11:27 AM
Aku rasa tilla ni mcm takut sgt kehilangan sam kepam..dia sentiasa rasa ada org nak caras laki dia padahal xde sape nak laki dia sekarang ni..dia rasa dibayangi ngan ex si sam..hahahaha...sendiri rasa x selamat...
Quote CocoCily 12-8-2020 11:29 AM
mmmm, yakinnya kamu
Quote TomyamPuteh 12-8-2020 11:31 AM
Sape x syg laki kannnn
Quote tri-max 12-8-2020 11:31 AM
maksudnya dia period start 15 tahun la kan
itukah ayat mengong si pompuan bingit ni
whatever
makan jamu pon nak canang seantero
Quote KIM.K 12-8-2020 11:31 AM
Ramai org kecam tilla. But time kerjaya sam sendu, bini take over gak kan
Quote hanni_ruzz 12-8-2020 11:33 AM
yakinnya kamu...
Quote naksedap 12-8-2020 11:33 AM
Kisah makan Jamu Pon masuk berita?
Quote prettyuglybabe 12-8-2020 11:35 AM
amboi.. cakap besar kemahen..
esok laki kena caras orang pun tak koser nak kesian..
Quote bottombikini 12-8-2020 11:37 AM
jangan yakin sangat
ingat jamu tu boleh kepit dia sampai tua kah
Quote Boomibulat 12-8-2020 11:38 AM
wanokakaka replied at 12-8-2020 11:25 AM
tak suka tgk jenis lelaki gantung2 vape tu..

kat sini pun gantung vape jugak..bnyk pulak tu.dia bisnes vape ke..?
[ig]https://www.instagram.com/p/CDq1hRoHYDk/[/ig]

Quote Belibis 12-8-2020 11:41 AM
wanokakaka: tak suka tgk jenis lelaki gantung2 vape tu..

Bukan vape laa..tu kan sabun buih budak2 tiup.
Quote Normabaru 12-8-2020 11:42 AM
Muka laki mcm apek jual petai..perot belon.  Xmkn jamu pon xpe dekk...
Quote Kenabertaubat 12-8-2020 11:51 AM
Cubaan menjual jamu pulak ke lepas ni tilla..
Quote merahrose 12-8-2020 11:52 AM
ayat jual product sgt..dh lma gna pdhal...
klau tgk sam skrg xda spa nk..busuk + bankrupt kn
Quote OsHiN_hOnEy 12-8-2020 11:56 AM
since she is so vulgair
why not dia buat vid mcm enon
atleast business laku

dia ckp pun dah mcm enon
yg selalu high on something
sampai we can not make sense
apa yg dia dok merapu

kalo tak krn pictures leak
samdawan di turki
takdanya samdawan amik tila as wife
so tak berapa power lar perapat yg dia mkn tu
Quote elnor_81 12-8-2020 11:56 AM
Stakat nk jaga poen x bg laki lari,sgt x relevan dh.klo dh jantan tu gatal,kerana bohsia lobos pun blh tgglkan bini.
Quote husna_amal 12-8-2020 11:59 AM
Yakin sangat lah tu, sekali laki ambil peluang baru tau...

Lihat semua komen(244)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-7-2024 07:46 AM GMT+8 , Processed in 0.228855 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top