CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Nak Berkenalan, Sanggup Jaga Anak 'Wanita Cantik', Seriuslah Iqbal Tak Kenal Lucinta Luna?

8-12-2021 05:50 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 10807| Komen: 71|Original author: LilRose

Description: Murni betul niat usahawan sensasi Ahmad Iqbal Zulkefli yang mahu membantu seorang wanita hamil dan sanggup membela anaknya.
Kredit foto: IG


Murni betul niat usahawan sensasi Ahmad Iqbal Zulkefli yang mahu membantu seorang wanita hamil dan sanggup membela anaknya.

Iqbal yang juga bekas pembantu peribadi jutawan kosmetik Datuk Seri Vida (DSV) meluahkan hasratnya itu menerusi Instastory selepas beberapa kali terlihat gambar dan video wanita berkenaan yang mahu melahirkan, namun bapa kepada kandungannya itu menghilang.


Kredit foto: IG


"Jika sesiapa kenal, mohon memperkenalkan ya. Saya sanggup bela anaknya. Juga serius untuk berkenalan dengan wanita cantik ini," ujarnya.

Dalam hantaran seterusnya meluahkan hasrat mengambil anak angkat dengan memuat naik gambar bersama kanak-kanak berserta kapsyen 'sunyi dan sepi'.



Kredit foto: IG

Tapi seriuslah Iqbal tidak mengenali 'wanita' yang sarat hamil itu?

Itukan selebriti sensasi Indonesia, Lucinta Luna yang sekejap menjadi lelaki, sekejap berubah jadi perempuan.



Apa pula dakwaannya selepas ini apabila mengetahui status jantina sebenar 'wanita cantik' itu? Mesti DSV mengekek sampai menangis gelakkan Iqbal kan? - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote cruz2 8-12-2021 05:56 PM
Allah! Reporter pon dah2 la bg publisiti percuma dekat mamat ni.ni sbb ramai yg melayan tu makin galak mamat 3 suku ni
Quote OyaTonggek 8-12-2021 09:37 PM
Edited by OyaTonggek at 8-12-2021 01:38 PM

ehhh bebal
Quote OyaTonggek 8-12-2021 09:37 PM
Ehhhh...si bodo ni lagik! bambosss ko sanee la bebal!
Quote Kuasaberganda 8-12-2021 09:41 PM
Hahahahaha
Quote navyna 8-12-2021 09:48 PM
Propanya ko dek. Takkan la x tahu tu rakan duet tok alip sokri. Bkn ko kenal baik ke ngn tok alip
Quote Mary_jane 8-12-2021 10:34 PM
‘Kerana hati saya masih belum pulih’.

Ntah lah tapi ayat dia tu buat i tergelak. Moga jodoh kuat dengan tok vida.
Quote sukacactus 8-12-2021 10:36 PM
Dak qebal ni serupa lembam pun ada
Sel otak xberapa berhubung
Quote dudaberhias 8-12-2021 10:44 PM
dia sarkastik je tu... sekaligus iolsss dapat hidu heolss ni gegayah top lagi tegar menyukai lubang2 yang boleh keluarkan benda ala2 piping kek mamasabariah... patut la ada kucing bagai siap pakej rumah bersih tak macam setinggan sangat walaupun nampak nau nau rumah sewa sebab takde banyak perabot...

harap2 wartawan terjah jamban heolsss tengok.... kalau siap ada pokok2 macam taman klcc dan waterfountain pavi dan iras2 changi airport... sah sah la rogayah sulong top tegar... patut la tak jadi kahwin dengan janda kertu scammer rupanya dapat tau sheolss ada lubang yang dalaman cantik macam taman klcc claim nya... dia taknak lubang yang tu... dia nak lubang satu lagi yang berkerak berserabai dan berbauuuu memanjang..
Quote riena3321 8-12-2021 10:49 PM
sampai ke indon bodohnya. ehh bkn bodoh biasa2. ni namanya marketing. cara nak up selalu
Quote Lagubestbest 8-12-2021 10:53 PM
marketing lagi. iqbal jual produk natang ape ye? dok canang jadi bodo sampai takde limit bagai ni.
Quote soy_beans 8-12-2021 11:54 PM
Rakyat malaysia kena game. Korang xkan x dpt agak. Circle yg sama. Lucinta ni ngn alip sukri kan ritu. Circle alip sukri tu tokvida. Tokvida ni plak circle ngn bebal. Pusing2 je drama dorang permainkan kita semua. Pls dont pay attention to them. Seriously!
Quote Mulotkoyak 9-12-2021 12:37 AM
sukacactus: Dak qebal ni serupa lembam pun ...

Sbb tuh die sesuai dgn si vida otak lembam tuh…
Quote I.K.A888990 9-12-2021 12:37 AM
hapuskan la dia ni dari bidang hiburan
geli geleman tgk....
Quote Rogue98 9-12-2021 12:52 AM
Hahahah.....kesian dah tak kenal mana satu jantan..mana satu betina...
Quote MoonRise 9-12-2021 09:26 AM
eh bodo la. dah2 la up story pasal dia nie.
bebal la
Quote mizruncing 9-12-2021 09:32 AM
makin pekat bodohnyaa
Quote epullipan 9-12-2021 09:35 AM
ko ni da kenapa iqbal weyh...lapor publisiti ke
Quote misssakura 9-12-2021 09:35 AM
retis ke dia ni
Quote RinIna 9-12-2021 09:46 AM
Bolehkah aku ketawa berdekah2 sekarang.. hamjad

Lihat semua komen(71)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

23-5-2022 07:24 PM GMT+8 , Processed in 0.078948 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top