CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
1234Next
Return to list New
View: 5894|Reply: 71

Nak Berkenalan, Sanggup Jaga Anak 'Wanita Cantik', Seriuslah Iqbal Tak Kenal Lucinta Luna?

  [Copy link]
Post time 8-12-2021 05:51 PM | Show all posts |Read mode
Kredit foto: IG




Murni betul niat usahawan sensasi Ahmad Iqbal Zulkefli yang mahu membantu seorang wanita hamil dan sanggup membela anaknya.


Iqbal yang juga bekas pembantu peribadi jutawan kosmetik Datuk Seri Vida (DSV) meluahkan hasratnya itu menerusi Instastory selepas beberapa kali terlihat gambar dan video wanita berkenaan yang mahu melahirkan, namun bapa kepada kandungannya itu menghilang.




Kredit foto: IG



"Jika sesiapa kenal, mohon memperkenalkan ya. Saya sanggup bela anaknya. Juga serius untuk berkenalan dengan wanita cantik ini," ujarnya.


Dalam hantaran seterusnya meluahkan hasrat mengambil anak angkat dengan memuat naik gambar bersama kanak-kanak berserta kapsyen 'sunyi dan sepi'.







Kredit foto: IG




Tapi seriuslah Iqbal tidak mengenali 'wanita' yang sarat hamil itu?


Itukan selebriti sensasi Indonesia, Lucinta Luna yang sekejap menjadi lelaki, sekejap berubah jadi perempuan.









Apa pula dakwaannya selepas ini apabila mengetahui status jantina sebenar 'wanita cantik' itu? Mesti DSV mengekek sampai menangis gelakkan Iqbal kan? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2021 05:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Allah! Reporter pon dah2 la bg publisiti percuma dekat mamat ni.ni sbb ramai yg melayan tu makin galak mamat 3 suku ni
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2021 09:37 PM | Show all posts
Edited by OyaTonggek at 8-12-2021 01:38 PM

ehhh bebal
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2021 09:37 PM | Show all posts
Ehhhh...si bodo ni lagik! bambosss ko sanee la bebal!
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2021 09:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2021 09:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Propanya ko dek. Takkan la x tahu tu rakan duet tok alip sokri. Bkn ko kenal baik ke ngn tok alip
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2021 10:34 PM From the mobile phone | Show all posts
‘Kerana hati saya masih belum pulih’.

Ntah lah tapi ayat dia tu buat i tergelak. Moga jodoh kuat dengan tok vida.
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2021 10:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Dak qebal ni serupa lembam pun ada
Sel otak xberapa berhubung
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2021 10:44 PM | Show all posts
dia sarkastik je tu... sekaligus iolsss dapat hidu heolss ni gegayah top lagi tegar menyukai lubang2 yang boleh keluarkan benda ala2 piping kek mamasabariah... patut la ada kucing bagai siap pakej rumah bersih tak macam setinggan sangat walaupun nampak nau nau rumah sewa sebab takde banyak perabot...

harap2 wartawan terjah jamban heolsss tengok.... kalau siap ada pokok2 macam taman klcc dan waterfountain pavi dan iras2 changi airport... sah sah la rogayah sulong top tegar... patut la tak jadi kahwin dengan janda kertu scammer rupanya dapat tau sheolss ada lubang yang dalaman cantik macam taman klcc claim nya... dia taknak lubang yang tu... dia nak lubang satu lagi yang berkerak berserabai dan berbauuuu memanjang..
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2021 10:49 PM From the mobile phone | Show all posts
sampai ke indon bodohnya. ehh bkn bodoh biasa2. ni namanya marketing. cara nak up selalu
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2021 10:53 PM | Show all posts
marketing lagi. iqbal jual produk natang ape ye? dok canang jadi bodo sampai takde limit bagai ni.
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2021 11:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Rakyat malaysia kena game. Korang xkan x dpt agak. Circle yg sama. Lucinta ni ngn alip sukri kan ritu. Circle alip sukri tu tokvida. Tokvida ni plak circle ngn bebal. Pusing2 je drama dorang permainkan kita semua. Pls dont pay attention to them. Seriously!
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2021 12:37 AM From the mobile phone | Show all posts
sukacactus: Dak qebal ni serupa lembam pun ...

Sbb tuh die sesuai dgn si vida otak lembam tuh…
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2021 12:37 AM From the mobile phone | Show all posts
hapuskan la dia ni dari bidang hiburan
geli geleman tgk....
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2021 12:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Hahahah.....kesian dah tak kenal mana satu jantan..mana satu betina...
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2021 09:26 AM | Show all posts
eh bodo la. dah2 la up story pasal dia nie.
bebal la
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2021 09:32 AM | Show all posts
makin pekat bodohnyaa
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2021 09:35 AM | Show all posts
ko ni da kenapa iqbal weyh...lapor publisiti ke
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2021 09:35 AM From the mobile phone | Show all posts
retis ke dia ni
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2021 09:46 AM | Show all posts
Bolehkah aku ketawa berdekah2 sekarang.. hamjad
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-7-2022 01:47 PM GMT+8 , Processed in 0.893447 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list