CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Macam-macam Gaya! Gelagat Lucu Tukang Gunting Rambut Ini Buat Netizen Terhibur

9-9-2020 04:03 PM| Diterbitkan: rikuren| Dilihat: 5056| Komen: 18|Original author: Oleh: rikuren

Description: Macam-macam Gaya, Gelagat Lucu Tukang Gunting Rambut Ini Buat Netizen Terhibur


Gelagat lucu seorang tukang gunting rambut membuat netizen terhibur sehingga video aksinya ditonton lebih 5.6 juta kali (ketika artikel ditulis).  

Telatah beliau ternyata turut menghiburkan para pelanggan yang mendapatkan khidmat beliau.



Lihat sajalah cara beliau meneliti kembali rambut pelanggan usai menjalankan tugasnya bagi memastikan ianya sempurna. 


Kredit foto: Twitter

Beliau melihat dari pelbagai sudut termasuklah di luar kedai dan di belakang pokok yang mana jaraknya sangat tidak logik. Mana mungkin dia nampak keadaan rambut pelanggannya pada jarak itu!

Kredit foto: Twitter

Begitu bersemangat tukang gunting rambut ini, kan? Pandai betul pakcik bergurau! - CARI
2

Bagus
2

Marah
2

Terkejut
2

Sedih
2

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (12 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote krustykrab 9-9-2020 04:35 PM
Ingatkn songkok tadi lol
Quote Scheherazade 9-9-2020 05:04 PM
Dia saja2 kot. Tp teliti la pakcik, punya nk make sure rambut tu rata
Quote copy_paste 9-9-2020 05:16 PM
mari malaysia ngn indon ade songkok xyah gunting rambut dah,
kalo malas pakai songkok mari pakat g kongo buat rambuut mcm tu
Quote Artemesiaa 9-9-2020 05:45 PM
Lawak pulak aksinya tu terus teringat pilem Barber lakonan Eddie Murphy
Quote lattehazelnut 9-9-2020 06:49 PM
Lepas dua tiga hari tumbuh keringting2 lg kan
Quote siputpepel 10-9-2020 08:22 AM
adoi... macam berus gigi pon ada
Quote husna_amal 10-9-2020 09:34 AM
Mampu ke dia buat gelagat macam ni banyak kali.
Quote supernaturalee 10-9-2020 09:55 AM
ate, bile nk siapnya pakcik
over naw2 smpi ke seberang jln jenguknya


klu aku ckup suka dimassage2, pastu berderap2 bunyi tulang lps siap gunting rambut dgn org india
bestnya
ringan rs kepala dgn badan


Quote Supersirap 10-9-2020 10:33 AM
Inu kelakar{:laugh
Quote Belibis 10-9-2020 11:50 AM
Pehh..sampai luar tingkap cari view angle berlainan.super detail{:childlike
Quote ina_na 10-9-2020 12:49 PM
Teliti nye la kalo mcm ni.. Customer suka la hasil dia.. Tp anak isteri la ssh skt layan org Teliti mcm ni
Quote buapakperut 10-9-2020 02:28 PM
pakai level la senang
Quote Boomibulat 11-9-2020 01:20 PM
Rambut nigga mmg susah nak potong..satu masa dulu kdai2 gunting kat Gombak x terima customer Afrika ni..
Quote Gomea 12-9-2020 11:03 AM
supernaturalee replied at 10-9-2020 09:55 AM
ate, bile nk siapnya pakcik
over naw2 smpi ke seberang jln jenguknya


Kalau tempat aku, india tu bagi pakej urut dan bau ketiak skali.
Quote supernaturalee 12-9-2020 03:04 PM
Gomea replied at 12-9-2020 11:03 AM
Kalau tempat aku, india tu bagi pakej urut dan bau ketiak skali.

Alhamdulillah yg tmpt aku xde bau
Hehe
Quote iznanaziz 30-9-2020 11:06 AM
udah kenapa sampai ke luar kedai

Quote iznanaziz 30-9-2020 11:08 AM

stail songkok.

Quote Ain_h 26-1-2021 02:29 AM
Weh kreatifnyee

Lihat semua komen(18)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-8-2022 06:49 PM GMT+8 , Processed in 1.950132 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top