CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Parti 'Papet' Tubuh, Lantik Keluarga Sendiri - Annuar Musa

13-8-2020 03:10 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 6161| Komen: 43

Description: Parti baru ditubuhkan bekas perdana menteri Dr Mahathir Mohamad disindir Annuar Musa kerana mengangkat diri dan anak sendiri sebagai dua pemimpin tertinggi.
Parti baru ditubuhkan bekas perdana menteri Dr Mahathir Mohamad disindir Annuar Musa kerana mengangkat diri dan anak sendiri sebagai dua pemimpin tertinggi.

“Parti Pejuang Tanah Air (Papet)...Tubuh dan lantik keluarga sendiri,” tulis Setiausaha Agung BN itu.



Kredit foto: Twitter

Annuar merujuk Parti Pejuang Tanah Air (Pejuang) sebagai 'papet' yang mirip sebutan puppet dalam bahasa Inggeris yang membawa maksud boneka.

Memetik MalaysiaKini, Mahathir dan Mukhriz Mahathir masing-masing dilantik sebagai pengerusi Pejuang dan presiden sementara parti. - CARI
6

Bagus
6

Marah
5

Terkejut
1

Sedih
4

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (24 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Knowlee 13-8-2020 03:14 PM
Rais Yatim dah tak support atok ke?
Quote Noraniza_Iblis 13-8-2020 03:18 PM
maaf..
iols terbace pep*t
Quote Mina2215 13-8-2020 03:19 PM
Lama aku nak decode papet tu. Puppet laaaa yihhh
Quote lipans 13-8-2020 03:25 PM
Mina2215 replied at 13-8-2020 03:19 PM
Lama aku nak decode papet tu. Puppet laaaa yihhh

PArti PEjuang Tanahair

Quote nanasno 13-8-2020 03:28 PM
apa lagi atok mau
Quote mizruncing 13-8-2020 03:31 PM
asyik kena troll je. naseb laaa
Quote Kurex 13-8-2020 03:33 PM
Parti pep*t
Quote epuepy 13-8-2020 03:37 PM
Sian atok.. Buat apa pn asyik kena troll je. Udah la tu tok, bkn bole bwk kubur pn.

Teringat tok asyik kata Melayu malas. Hoiii. Aku baya tax tiap2 bln okeh. Tang mana aku malas nye? {:laugh
Quote Mina2215 13-8-2020 03:48 PM
lipans replied at 13-8-2020 03:25 PM
PArti PEjuang Tanahair

Owh hehehe
Quote biskut_milo 13-8-2020 03:53 PM
Ceh terbaca pep*t pulak... choi
Quote husna_amal 13-8-2020 03:53 PM
Sebelum ni ingatkan kena trool sebab "EJU WANG" rupanya ada lagi kelakar dengan dengan ringkasan papet ni
Quote bakingsoda 13-8-2020 03:55 PM
patut panggil parti PEjuang Tanah AIr = parti PETAI . serena cucu atok letak la kat parlimen kat kawasan yestana TMJ
Quote krustykrab 13-8-2020 04:15 PM
Awat pelik sgt nama pendek parti ni
Quote Rogue98 13-8-2020 04:25 PM
Layan kan ajer lah. Kalau aku malu nak mengaku aku pejuang. Nak tolong orang buat senyap2 tapi kalau heboh camni biasanye nak berjuang utk diri sendiri dan keluarga jer. Bila terdesak camni ckp lah utk bangsa Melayu. Padahal hari2 kutuk melayu pemalas and rasuah. Mmg Atok n gang xde integrity langsung ye. Yg Si Ketot tu gelak bila org melayu dapat Brim. Yg sorang lagi tu sijil palsu. Yg sorg lagi buat maksiat dan simpan ratus ribu duit haram dlm rumah. Haram tu pasal hilang. Mana melayu yg bodoh pi lah join parti Pepet ni mmg korang jadi Pepet jer dlm tu.
Quote seri_mawr 13-8-2020 04:27 PM

me toooo.....
Quote babyhubby85 13-8-2020 04:30 PM
Apa apa la nuar musang oiii...who the hell are you? Takde karisma pun, nak sindir2 parti Tun pule
Quote Dovahkiin 13-8-2020 04:36 PM
Da bole daftar da Pemuda/Srikandi PETAI.
Quote lipans 13-8-2020 04:42 PM
Dovahkiin replied at 13-8-2020 04:36 PM
Da bole daftar da Pemuda/Srikandi PETAI.

Pemuda - Jering
Srikandi - Ulam raja


Quote tipah89 13-8-2020 04:46 PM
Edited by tipah89 at 13-8-2020 04:49 PM

me oll xbape minat politikus2 ni, tapi tulah, gegeh atok nak membina legacy.. sudah2la, kalau anaknya ada karisma, mewarisi kebijaksanan atok xperlu atok gegehhhh sgt, dia sendiri boleh bina nama & altar dia  dlm arena politik ni.. elok2 org respek da boleh cuci tgn tido lena lyn anak cucus gegehhhlaaaa ha tengok buat apa pon dah jadi bahan troll.

Lihat semua komen(43)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-5-2022 06:35 AM GMT+8 , Processed in 1.117542 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top