CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

Isteri Izzue Islam Terjun Tangga Sampai Kaki Bengkak, Lebam

14-8-2020 11:21 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 11542| Komen: 54

Description: Alahai, kasihan isteri Izzue Islam, Awin Nurin yang mengalami bengkak dan lebam di kaki kanannya selepas terjun tangga.
Alahai, kasihan isteri Izzue Islam, Awin Nurin yang mengalami bengkak dan lebam di kaki kanannya selepas terjun tangga.  



Kenapa Awin terjun tangga? Jelas pelakon itu, isterinya berbuat demikian kerana melarikan diri daripada seekor biawak, baru-baru ini.

Menurut perkongsiannya di Instagram, Awin sudahpun mendapatkan rawatan di klinik.


Kredit foto: IG Izzue

"Doktor cakap, kalau bengkak tak surut dalam masa dua hari, dia perlu menjalani ujian sinar-X kerana takut tulang kaki retak atau patah," katanya.



Dalam masa sama, Izzue memohon peminat dan pengikut mendoakan yang baik-baik buat isterinya. - CARI

3

Bagus
5

Marah
4

Terkejut
4

Sedih
3

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (23 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote husna_amal 14-8-2020 11:30 AM
Lepas ni bini artis sakit perut pun kena posting jugak
Quote akakvouge 14-8-2020 11:32 AM
hmmm.. sendu nyer citer ni... hehehhee larikkkkk
Quote rotijohanz 14-8-2020 11:32 AM
sempat lagi masuk utube.....
utk content ler tu......
Quote makton 14-8-2020 11:35 AM
itu jerrr...??                                
Quote da_vinci 14-8-2020 11:42 AM
malas nak naikkan views kat youtube retispapehalpun didoakan kesembuhan yang segera
Quote EvieWanKenobi 14-8-2020 11:43 AM
so kita nak kena nangis ka?
Quote Bebawang 14-8-2020 11:51 AM
Aku doa awin ni sneyap/ diam2 sikit sbb bila nmpka cite dia je keluar ruangan gosip ke mana2 ke aku mcm asik buat dosa je kutuk luaran dia
Quote Kurex 14-8-2020 11:55 AM
Nak muntah....  
Quote shaiy 14-8-2020 12:20 PM
rengsa aku tgk dua bini retis hafiz dengan izzue.. hmm
Quote kakyungpilah85 14-8-2020 12:33 PM
Busuk betul rupa awin ni.. Cer laa kemas2 sikit walaupun tak wape lawa..
Quote bakingsoda 14-8-2020 12:38 PM
annoyingnya suara bini dia, motip panggil jiran tu uncle padahal taraf abang2 je dgn dia yg kertu #donedengki dia dapat laki pucuk muda

bewak camni sistur2 uia flip tudung jah kalau nampak
Quote whadda 14-8-2020 01:08 PM
wehh tolong la make up sikit.. kepam betul la dok sebelah izzue
Quote kiah_mai_pulak 14-8-2020 01:10 PM
padahal biawak tu lari lepas tgk muka Nurin. hehe
Quote kiah_mai_pulak 14-8-2020 01:11 PM
EvieWanKenobi replied at 14-8-2020 11:43 AM
so kita nak kena nangis ka?

tak laaaa.. gelabahkan tetksss je dulu . hahaha
Quote TomyamPuteh 14-8-2020 01:20 PM
2 mggu lps nmpk awin dgn izzue kt aeon Maluri dlm jarak dkt. Comel apa awin ni. Izzue x yah cita arrr. Flawless abis
Quote bambimbom 14-8-2020 01:39 PM
kiah_mai_pulak replied at 14-8-2020 01:10 PM
padahal biawak tu lari lepas tgk muka Nurin. hehe

hahaha kejam ko kak kiah...
Quote mystica 14-8-2020 02:55 PM
sweet sgt couple ni.. suka tengok.
Quote anggeriklatifah 14-8-2020 02:58 PM
Izzue islam memng seorng lelaki yg baik

Ketika lelaki lain yg muka busuk hodoh miskin kepam tapi masih memilih rupa utk jadi bini

Izzue yg memg hensem tidak memilih rupa
Quote EvieWanKenobi 14-8-2020 03:08 PM
kiah_mai_pulak replied at 14-8-2020 01:11 PM
tak laaaa.. gelabahkan tetksss je dulu . hahaha

ok letss..

Lihat semua komen(54)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

20-1-2022 02:09 PM GMT+8 , Processed in 0.107150 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top