CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Dibelasah, Dihalau Kerana Kejut Suami Tukar Lampin Anak

14-5-2020 03:23 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 8029| Komen: 76

Description: Lelaki tergamak membelasah dan menghalau isterinya hanya kerana dikejutkan untuk menukar lampin anak.
Lelaki tergamak membelasah dan menghalau isterinya hanya kerana dikejutkan untuk menukar lampin anak.

Sinar Harian melaporkan, kejadian 5.30 petang pada Isnin di Kampung Changkat, Gombak itu menyebabkan mangsa cedera di pipi kiri dan kepala.



Gambar hiasan
Kredit foto: SCMP

"Suaminya bertindak menolak mangsa sebelum menendang paha isterinya sebanyak beberapa kali dan menumbuk belakang kepalanya sebanyak lima kali sebelum dihalau pulang ke rumah ibu mangsa," kata Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner Arifai Tarawe.

Susulan kejadian, mangsa membuat laporan polis dan suspek yang tidak mempunyai sebarang rekod jenayah ditahan sehari selepas kejadian untuk membantu siasatan mengikut Seksyen 373 Kanun Keseksaan dan Seksyen 18 Akta Keganasan Rumah Tangga (AKRT). - CARI
43

Bagus
37

Marah
4

Terkejut

Sedih

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (85 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote JohnyEnglish 13-5-2020 03:25 PM
Ms buat ank sama2 rajin kan sister.tgh2 malm sanggup bgn sama
Quote KIM.K 13-5-2020 03:43 PM
Edited by KIM.K at 13-5-2020 03:45 PM

Senangnya jadi biawak. Bagi kaki je kat bini
Sorang akak ni cakap laki ngaku sayang anak macamana pun memang tak bangun kalau anak melalak. No wonder akak ni gugur..dia tau ke idak laki betul2 sayang dia or not. Gi klinik cuci rahim pun sendiri2. Pantang sendiri..erm
Quote kucingitam 13-5-2020 04:20 PM
'saya punya anak..ada berak..saya panggil dia itu taik angkat buang, dia takmau. belakang itu anak taik ada tendang  saya muka ada kena, itu pasal saya banyak marah sama dia'.. itu dlm filem seniman bujang lapok la..
Quote cmf_BeachBoys 13-5-2020 04:44 PM
Realitinya majoriti yang masuk neraka adalah perempuan-perempuan yang menderhaka kepada suami.
Quote hiswife 13-5-2020 05:03 PM
Buat anak sama2. Jaga pun sama2 la. Bersyukurla ko sebagai lelaki tak kena menyusu anak
Quote noor2 13-5-2020 05:11 PM
Ko dah jaga yg kejut orang tengah tidur tu kenapa. ..tapi x patutlah marah sampai kena terajang semua. ..ke kejut sambil bebel mengata menyindir. ...hehe....macam2lah. ....
Quote jazaa100 13-5-2020 05:13 PM
noor2 replied at 13-5-2020 05:11 PM
Ko dah jaga yg kejut orang tengah tidur tu kenapa. ..tapi x patutlah marah sampai kena terajang semu ...

Kannn.....

Dok kacau org tido....bkn susah sgt pun tukar lampin.....
Quote glump 13-5-2020 05:21 PM
Hakikat nya..berapa ramai suami yg membantu kerja rumah,jaga anak walau dok rumah tak kerja.bini lah buat semua dan kena WFH lagi.laki dengan penuh sabar main game,tengok tv,tidur.isteri mana tak stress
Quote noor2 13-5-2020 05:28 PM
jazaa100 replied at 13-5-2020 05:13 PM
Kannn.....

Dok kacau org tido....bkn susah sgt pun tukar lampin.....

Kena dengar sebelah pihak lagi...kang jadi kes Ayu. .hihi ampon
Quote minah_selekeh 13-5-2020 10:22 PM
Buang je laki tak guna camni..
Quote faraway1 13-5-2020 10:56 PM
aiyo melainkan mati,
memang oklah kejutkan tukar lampin anak..
dah namanya anak, tiada sapa kata hanya kerja mak..

tah tah bini tengah sibuk memasak..
Quote Xim 13-5-2020 10:59 PM
Ko tdo pas asar tu yg kepala otak mereng tu. ....
Quote fliphair8 14-5-2020 05:40 PM
Semoga anak2 jantan hakak menjadi lelaki bertanggungjawab kelak.....dah menjadi satu norma plak jantan2 dibiarkan membiawak membelasah anak bini...moga biawak2 ni mereput kena gout dan ditinggal anak isteri
Quote che-cikL 14-5-2020 06:05 PM
Kejut pukul 5.30 petang, bukannya tengah2 malam. Dia aje yg reti penat nak bergelimpangan? Bini tu dia ingat tak reti penat ke? Mesti time tu kena bersilat nak masak nak sedia utk berbuka segala bagai.

Elok lah bini tu balik rumah mak bapaknya daripada dikulikan dek laki bongok ni.
Quote DayangKirana 14-5-2020 06:32 PM
karma will pay..

jantan2 spesis bewak ni la bila dihujung usia end up kena buang dek anak2..
merempat mintak simpati orang ramai..
Quote Melur1 14-5-2020 06:51 PM
noor2 replied at 13-5-2020 05:11 PM
Ko dah jaga yg kejut orang tengah tidur tu kenapa. ..tapi x patutlah marah sampai kena terajang semu ...

Alah kak noor.. kalau dah pukul 5.30ptg tu elok dikejutkan. Apa kes tido lepas asar
Quote nishikido 14-5-2020 06:53 PM
jazaa100 replied at 13-5-2020 05:13 PM
Kannn.....

Dok kacau org tido....bkn susah sgt pun tukar lampin.....

Jangan cakap camtu..entah2 bini tengah sibuk masak or ada kerja lain sebab tu kejut laki yang terbongkang tu..yang laki pon baran sangat,tukar lampin anak sendiri kot.tak sayang anak bini ke..
Quote salamon 14-5-2020 07:01 PM
suruh tukar lampin je pon, tu pon nk marah ke..bukannya suruh tukar pempes org tua pon
Quote nefnefnef 14-5-2020 07:06 PM
Agaknya lepas belasah sume menyesal mamat tu

Lihat semua komen(76)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-5-2022 09:49 AM GMT+8 , Processed in 0.080288 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top