CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Ingat Pistol Mainan, Kanak-kanak Tak Sengaja Bunuh Abang

14-5-2020 03:06 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 7427| Komen: 45

Description: Budak lelaki berusia 12 tahun maut ditembak adik bongsunya secara tidak sengaja dengan pistol yang disangkakan mainan.
Budak lelaki berusia 12 tahun maut ditembak adik bongsunya secara tidak sengaja dengan pistol yang disangkakan mainan.

Difahamkan, ketika kejadian mangsa sedang bermain trampolin di halaman belakang rumah bersama dua adiknya berusia lima dan tujuh tahun.



Kredit foto: METRO/Fox 6

Menurut METRO, senjata api itu ditemui di dalam semak berhampiran rumah mereka di Griffin, Georgia, Amerika Syarikat pada 9 Mei lalu.

Adrian Weaver, 12, dilaporkan meninggal dunia di hospital akibat luka tembakan di dada.


Kredit foto: METRO/FB

Beberapa jam sebelum kejadian, polis mendedahkan anggota berada di kawasan berhampiran untuk mencari suspek yang melarikan diri dari pemeriksaan jalan raya.


Polis tidak menolak kemungkinan suspek mencampak pistol itu di kawasan berhampiran, di mana sebuah beg berisi pil ekstasi ditemui. - CARI

Bagus

Marah

Terkejut
7

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (7 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote hiswife 14-5-2020 03:22 PM
Kesiannya.. Tak pasal2
Quote sarah82 14-5-2020 03:23 PM
RIP.. Naya.. Mcm mana la si adik tu besar nanti nak terima kenyataan dia pembunuh Abg sendiri.
Quote elzy 14-5-2020 03:24 PM
Alahai kesian.
Quote Manjahati 14-5-2020 04:04 PM
Sedihnya..mesti trauma smpi bebila
Quote loladaily 14-5-2020 04:11 PM
Kesiannya lahaiii
Quote jazaa100 14-5-2020 04:15 PM
Ank kezen aku main main dgn kezen dia,
Dia amik pistol Tok dia dlm bilik pi tembak kezen.....nasib baik tak kena, pucat lesi tok dia sbb tak letak pistol tempat berkunci....
Quote nefnefnef 14-5-2020 04:46 PM
Rest in peace adik Adrian
Quote aliazulaikha 14-5-2020 05:57 PM
Rest in peace Adrian. Si adik mesti trauma
Quote ikanmasin 14-5-2020 05:59 PM
bapanya tak simpan tmpt berkunci lah tu.siap ada pil bagai lg..
Quote ALDRIN 14-5-2020 06:01 PM
Rasanya dulu ada anak seorang VVIP Msia amik pistol main tembak2...tertembak guard diaorg..meninggal. Budak budak time tu kan..
Quote manis3005 14-5-2020 06:03 PM
Kesianya..tepat pulak dia tembak
Quote Tinot7 14-5-2020 06:08 PM
takziah kepada keluarga.. pasti satu famili trauma
Quote DayangKirana 14-5-2020 06:25 PM
ikanmasin replied at 14-5-2020 05:59 PM
bapanya tak simpan tmpt berkunci lah tu.siap ada pil bagai lg..

bukan bapak dia..
ade criminal suspect buang senjata dalam semak near their house..
Quote anony-mous 14-5-2020 06:48 PM
ikanmasin replied at 14-5-2020 05:59 PM
bapanya tak simpan tmpt berkunci lah tu.siap ada pil bagai lg..

Boleh x jgn malas membaca?
Quote any42 14-5-2020 06:48 PM
kesiannya. rip dik. elok2 tgh seronok main berakhir tragedi.
Quote Artemesiaa 14-5-2020 07:13 PM
Ada kanak2 dirumah kenalah pastikan yang senjata api tu disimpan di tempat selamat main letak merata pasti jadi macam dalam kes ni
Quote ikanmasin 14-5-2020 07:38 PM
anony-mous replied at 14-5-2020 06:48 PM
Boleh x jgn malas membaca?

ye la my mistake ,laju jer baca non stop..
Quote ikanmasin 14-5-2020 07:39 PM
DayangKirana replied at 14-5-2020 06:25 PM
bukan bapak dia..
ade criminal suspect buang senjata dalam semak near their house..

silap akk laju jer baca td..ingat kan anak nya lps tertembak tu pg campak kat semak..tq bgt
Quote Melur1 14-5-2020 07:50 PM
Sebab tu lah perlu stricter gun laws.

Lihat semua komen(45)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-5-2022 07:16 AM GMT+8 , Processed in 0.080793 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top