CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Paksa Hisap Kemaluan Sampai Muntah, Dua Beradik Dicabul Duda Kenalan Ibu

19-2-2019 11:25 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 11320| Komen: 75

Description: Seorang duda berusia 44 tahun direman tujuh hari selepas didakwa melakukan serangan seksual terhadap dua anak kenalannya.
Seorang duda berusia 44 tahun direman tujuh hari selepas didakwa melakukan serangan seksual terhadap dua anak kenalannya.

Sinar Harian melaporkan, perbuatan jijik suspek terbongkar selepas dua beradik berkenaan mengadu kepada ibu mereka kira-kira jam 6 petang pada Sabtu.


Difahamkan, wanita berusia 33 tahun itu pelik kerana anak-anaknya enggan ke kedainya di Jalan Sultan Omar, Kuala Terengganu kerana tidak mahu bertemu dengan suspek.

Menurut sumber, selepas puas dipujuk, barulah kanak-kanak perempuan berusia tujuh tahun itu memaklumkan suspek pernah menyuruh mangsa menghisap kemaluannya sehingga muntah.


Gambar Hiasan

Malah, suspek dikatakan turut cuba memasukkan kemaluannya ke dalam dubur adik lelakinya berusia lima tahun ketika mandi.


Suspek didakwa mengugut mangsa untuk merahsiakan kejadian daripada pengetahuan ibu mereka.

"Ibu mangsa mengenali suspek sejak lima tahun lalu dan lelaki itu sering bermain serta membawa kedua-dua anaknya berjalan-jalan.

"Susulan kejadian, ibu mangsa membuat laporan di Balai POlis Kuala Terengganu untuk tindakan lanjut," katanya.

Suspek disiasat mengikut Seksyen 14 Akta Kesalahan-kesalahan Seksual Terhadap Kanak-kanak 2017. - CARI
6

Bagus
13

Marah
5

Terkejut
6

Sedih
7

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (41 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote myakayina 19-2-2019 11:30 AM
haramjadah punya jantan gila seks.. elok ko dilibas dgn kayu besbol je sampai lembik..
Quote supermum 19-2-2019 11:30 AM
Suka-suka biar anak berjalan dengan lelaki luar. Nasib dia bijak lapor polis. Jangan tarik balik pulak laporan nanti.
Quote lee_sakura 19-2-2019 11:31 AM
setan la jantan mcm ni...
Quote KakaJah 19-2-2019 11:35 AM
Sumber dr mana ni? Gilanya. Mak pun sekor..apa bagi laki x kenal angkut anak anak..org skrg ni gilaaaa
Quote Megikari 19-2-2019 11:36 AM
I nak puji mak budak2 tu sebab ambil tindakan bijak
Quote runiadreamer 19-2-2019 11:39 AM
kalau jantan melayu mmg nafsu setan mcm ni budak pon boleh jalan bodo punya jantan
Quote PulutSambal 19-2-2019 11:42 AM
Mmg dasar pedophilia..kawan dgn mak sbb nak anak. Elok mati je la, babi pon tak mcm kau la syaitannn
Quote prettyuglybabe 19-2-2019 11:44 AM
sialan punya jantan.. semoga mampus digelek lori..
Quote saviour_09 19-2-2019 11:45 AM
bagi ke public la sial ni
kitai siat hidup2
jimat duit tax payers dari tanggung sial ni dalam penjara
Quote None68 19-2-2019 11:53 AM
Nasib baik budak tu berani nak bgtau wp diugut.
Quote dewi_rina 19-2-2019 11:57 AM
Eh setan  nye
Mampos lah ko sana
Lagi bagus
Quote Artemesiaa 19-2-2019 11:58 AM
Syabas buat adik tu sebab berani bersuara dan si ibu kerana berani buat lapuran kalau disenyapkan pasti kegiatan beliau bakal berterusan.
Quote Burong_Hantuk 19-2-2019 12:05 PM
ini namanya ibu yang gatal,mudah sangat percaya sama jantan
Quote Minami2013 19-2-2019 12:20 PM
May you root in hell!!!
Quote sukacactus 19-2-2019 12:27 PM
Maknya pun...boleh kasi ank ko jln2 siap mandi lg dgn org asing
Nasib la ada jg akal sikit meyiasat & report polis
Quote shi_jewel 19-2-2019 12:33 PM
eh celaka betul.
Quote haryatie 19-2-2019 12:37 PM
setan btul jntn keparat ni
nsib baik mak dia org percya ckp ank tu
kalau tidak abis la ank terus terusan jd mangsa
Quote mirandanicky1 19-2-2019 12:42 PM
Bodoh piang punya mak biarkan percaya sgt jantan abiskan masa dgn anak2. Geram betul aku dgn mak mcm ni
Quote jerukkedondong 19-2-2019 12:48 PM
myakayina replied at 19-2-2019 11:30 AM
haramjadah punya jantan gila seks.. elok ko dilibas dgn kayu besbol je sampai lembik..

Kenapa mesti dilibas...kan elok kayu besbol tu dirodok  ke jubs dia sampai memancut2 bahan kumuhan...
Gilaaaa

Lihat semua komen(75)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-7-2022 11:55 AM GMT+8 , Processed in 0.186042 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top