CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Antarabangsa Lihat artikel

Rumah Tangga Ellen Degeneres Dan Portia De Rossi Bergegar Lagi?

19-2-2019 10:23 AM| Diterbitkan: Sang_Pencinta| Dilihat: 7850| Komen: 24|Original author: Oleh: Sang_Pencinta

Description: Seorang sumber RadarOnline mengatakan ternampak pergaduhan di antara hos Ellen DeGeneres dan isterinya, Portia de Rossi baru-baru ini dan menghangatkan lagi gosip panas yang mengatakan rumah tangga pa ...
Seorang sumber RadarOnline mengatakan ternampak pergaduhan di antara hos Ellen DeGeneres dan isterinya, Portia de Rossi baru-baru ini dan menghangatkan lagi gosip panas yang mengatakan rumah tangga pasangan lesbian itu kini diancam perceraian.



Kredit foto: US Magazine

'Portia kini tidak mampu bertahan lagi, walaupun pasangan itu sering menafikan masalah mereka kepada media tapi hidup mereka berdua sebenarnya semakin renggang' katanya.


Kredit foto: Carian Google


Kredit foto: Carian Google


Kredit foto: Carian Google

Portia de Rossi, 46, baru-baru ini dilihat meninggalkan sebuah restoran di West Hollywood dalam keadaan menangis. Beliau juga kelihatan mengadu kepada seorang lelaki yang dikatakan abangnya, Michael Rogers. 


Kredit foto: Celeb Mafia

Menurut sumber, punca perselisihan terbaru itu adalah kerana Portia de Rossi menghidu rahsia Ellen membeli sebuah rumah baru di California. Portia mengesyaki, Ellen dalam diam-diam menyediakan rumah itu sebagai persediaan apabila mereka berpisah kelak. 

Pasangan terkenal ini sememangnya sudah lama bermasalah. Sebelumnya, Ellen menolak rayuan Portia untuk mengambil seorang anak angkat. Pergaduhan itu menyebabkan Ellen dilihat menanggalkan cincin perkahwinan mereka selama beberapa minggu, manakala Portia merajuk melarikan diri ke rumah kedua mereka di Southern California. 


Kredit foto: kgv-TV

Selepas berbaik semula, mereka kemudiannya kembali berbalah selepas Ellen menjemput pelakon Kevin Hart dalam rancangannya dan ia tidak dipersetujui Portia. 

Ini kerana Kevin Hart terkenal dengan status Twitternya yang sering mempersendakan golongan LGBT dan pernah bergurau akan membunuh anaknya jika terlibat dengan golongan itu.


Kredit foto: Mashable

'Mereka kini sering bertengkar, kali ini Portia menghidu pembelian rahsia rumah bujang Ellen, pastinya akan lebih memanaskan lagi keadaan' kata sumber itu lagi.

Jika gosip ini benar, tidak sangka pasangan yang sering tampil mesra di hadapan media ini rupanya mempunyai masalah dalaman yang besar. - CARI
9

Bagus
5

Marah
5

Terkejut
9

Sedih
8

Lawak
6

Bosan

Friends Rank (42 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote RatuDunia94 19-2-2019 11:00 AM
Hari2 cat dinding mmg la bosan..
Quote pokokbunga 19-2-2019 11:39 AM
nmpk tua dah si portia nih..dah tak cantik dah..dedulu..wow sangatttt
Quote chicozinn 19-2-2019 11:58 AM
ke portia da bosan xdpat terung sebenar?huhuhu
Quote Minami2013 19-2-2019 12:31 PM
chicozinn replied at 19-2-2019 03:58 AM
ke portia da bosan xdpat terung sebenar?huhuhu

Fitrah seorang perempuan...tak silap dia bi.. so what to expect kan
Quote chicozinn 19-2-2019 12:43 PM
Minami2013 replied at 19-2-2019 12:31 PM
Fitrah seorang perempuan...tak silap dia bi.. so what to expect kan

yeke?urmm no wonder nak merasa dua2..huuhhuhu
Quote puteribaya 19-2-2019 12:44 PM
RatuDunia94 replied at 19-2-2019 11:00 AM
Hari2 cat dinding mmg la bosan..

laki yg kot* tak naik pun org mintak cerai..apetah lagi yg mmg sah x de kot*..
Quote Sang_Pencinta 19-2-2019 01:04 PM
Portia bisex kan? Hnmmm...
Quote ninja boy 19-2-2019 01:25 PM
kertu mereka berdua
Quote dewi_rina 19-2-2019 01:58 PM
Baru tersedar kawen sesama jenis agaknye
Quote saviour_09 19-2-2019 02:11 PM
kertu dah ellen
ketara sgt dah kedut2 kat muka
sesekali layan show dia tak la perasan sekertu ni

takpe la portia
ellen tak mau
abg mau

Quote mieymiey 19-2-2019 03:08 PM
Dah bosan dengan yang sama jenis kot.
Quote samasam90 20-2-2019 11:46 PM
dua2 boring dan bagi iolls kategori whooooooo..nah seplosen..
Quote dani-rox 21-2-2019 05:40 AM
ai suka watak Portia sbg Lindsay Bluth dlm siri Arrested Development



Quote cempakaa 21-2-2019 12:23 PM
bosan dah kot hadap bukan terung sebenar haha
Quote bambimbom 21-2-2019 12:43 PM
dulu2 suke dgn portia dlm ally mcbeal.. lgpn sebelum ni dia pernah kawin dgn lelaki 3 tahun...
Quote sue_liah 22-2-2019 10:12 AM
geli ah pasangan cat dinding ni

dua2 dh kerepot

uols tertarik tgk sharon stone yg dulu seksi kemain tua kerepot dlm majalah tu
Quote niena90 22-2-2019 10:27 AM
Kan leceh jadi lesbian ni. Anak tak boleh terhasil. Nak amik anak angkat, Ellen tak bagi. Dah tu ko merajuk sorg2 hahadoii
Quote akubest 22-2-2019 05:46 PM
masalah lesbo sedunia
nak baby tapi partner suka tido ngan anjeng jahh

kembalillah ko ke jalan yg lurus portia
Quote nipskacang 24-2-2019 12:32 PM
dedulu portia ni hot sgt, skrg dh kertu ek. ellen maintain je dlu & skrg. hmmm

Lihat semua komen(24)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-7-2022 08:46 AM GMT+8 , Processed in 0.079488 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top