CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Antarabangsa Lihat artikel

Kim Kardashian Bogel 'Mandi Lumpur' Untuk Cetak Botol Perfum

25-4-2018 03:08 PM| Diterbitkan: Cari-Nurulain| Dilihat: 14043| Komen: 30|Original author: Oleh: Ain

Description: Sudah tidak asing lagi jika mendengar atau melihat selebriti Hollywood berbogel kerana itulah periuk nasi mereka.
Sudah tidak asing lagi jika mendengar atau melihat selebriti Hollywood berbogel kerana itulah periuk nasi mereka.

Mereka tanpa segan silu mempamerkan tubuh tanpa seurat benang demi melancarkan produk tertentu mahupun untuk kepuasan diri sendiri.

Antara selebriti yang gemar menayang tubuh mereka tidak lain tidak bukan, Kim Kardashian. Terbaru, Kim sekali lagi berbogel sebagai promosi bagi melancarkan produk perfum baharunya, KKW BODY 4.30 daripada Vanessa Beecroft.




Menerusi laman Instagramnya, Kim memuat naik gambarnya tanpa busana yang hanya dilapisi lumpur untuk membentuk botol perfum dalam bentuk tubuhnya.




"Kami mengambil cetakan tubuh saya untuk membentuk botol minyak wangi terbaru saya,"
tulisnya.

Mungkin peminatnya tidak sabar menunggu produk terbaru ini berada di pasaran. Yang pastinya, rakyat marhaen di Malaysia pasti akan menunggu produk itu di pasar malam dengan harga yang sudah pasti jauh lebih murah. - CARI
20

Bagus
12

Marah
21

Terkejut
10

Sedih
17

Lawak
25

Bosan

Friends Rank (105 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote grizz 25-4-2018 03:42 PM
harus ke cmtu..
Quote buragazz 25-4-2018 04:26 PM

Aku pun terfikir benda yang sama ke dia nak tunjuk puting sekali kat botol tu...
Quote shernazz 25-4-2018 10:11 PM
Fake btol
Bleh lawan dgn.nicki minaj..


Utk.bisnes...maybe dia nak.kelainan
Mana tahu..ada lelaki teringin nak.pegang oegang
Beli.la.perfume.neh..dh dpt body kim
Quote mieymiey 26-4-2018 07:28 AM
Yang pastinya, rakyat marhaen di Malaysia pasti akan menunggu produk itu di pasar malam dengan harga yang sudah pasti jauh lebih murah.


Kesian rakyat Malaysia ni tak mampu
Quote makton 26-4-2018 07:41 AM
ko sapu apa pun kat badan ko, aku tetap tak mampu beli
Quote buapakperut 26-4-2018 09:27 AM
mane pegi nipple sheol
Quote chicozinn 26-4-2018 01:45 PM

kan dicensoredkan skali ngan rerambut jumbut sheollss ni..
Quote chicozinn 26-4-2018 01:47 PM
tunggu je la keluaran perfume sheollss yang gred A, AAA ke super AAA kat pasaran..
Quote whadda 26-4-2018 02:12 PM
macam2 cara nak memasarkan.. yang ni obses ngan badan sendiri pulak sampai perfume pon nak ada bentuk badan dia
Quote buapakperut 26-4-2018 02:49 PM
chicozinn replied at 26-4-2018 05:45 AM
kan dicensoredkan skali ngan rerambut jumbut sheollss ni..

chuols cakap iols terus telek smpai kecik mato beso. baru jumpa huhu
Quote Orix 26-4-2018 05:18 PM
Mcm alien jah badan cmtu. Mcm ayam turki
Quote dani-rox 26-4-2018 08:35 PM
desperado nya ko Kim

botol perfume bentuk body shape nih kan ke trademark Jean Paul Gaultier. cer pilih shape lain... buah pic ka, cheese ka
Quote samasam90 28-4-2018 11:45 AM
mieymiey replied at 25-4-2018 11:28 PM
Kesian rakyat Malaysia ni tak mampu

pandai dia tease kan
Quote chazey 28-4-2018 06:54 PM
Pelik betul badan dia ni. Dah la katik, badan sebegitu pula. Lawa lagi badan Khloe.
Quote dani-rox 29-4-2018 12:40 AM
ai dah tengok  gambar botol perfume nya.
memang betol2 bentuk body shape kimk sampai ke puting susu dan apam bayangkan lah kalau korang beli, kendian letak atas meja solek... encik somi tiba2 bernapsu hari2 mau satu hal, anak pulak tertanya2 ada botol pompuan telanjang uols nak jawab apa? ini la bahananya bila porn star pefeeling artistik hahaha
Quote borrow 29-4-2018 07:26 AM
Vogel vogel vogel. Tuh la modal wat kekal releven.  

Quote mohdael 29-4-2018 11:39 AM
sampah sangat...
Quote sarung 29-4-2018 04:29 PM
chicozinn: kan dicensoredkan skali ngan rerambut jumbut sheollss ni..

Hahaha, gelak tawa baca komen uols
Quote mawaria 2-5-2018 07:59 PM
defak? gila la dia ni

Lihat semua komen(30)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-2-2023 08:42 PM GMT+8 , Processed in 0.089310 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top