CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Diva AA 'Is Back' Dalam Laser Bertemu Laser! Siapa Lagi Laser Tu?

17-3-2021 09:51 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 8119| Komen: 69

Description: Diva AA kembali menggegarkan dunia pengacaraan dalam program terbaru Astro Ria, Laser Bertemu Laser!
Diva AA kembali menggegarkan dunia pengacaraan dalam program terbaru Astro Ria, Laser Bertemu Laser!

Menerusi program tersebut, pengacara sensasi lebih dikenali sebagai Diva AA itu akan mengundang selebriti tanah air ke kediamannya untuk ditemu bual secara santai.



Kredit foto: Twitter

Pastinya ramai dapat menjangkakan soalan bakal ditanya bukanlah ‘biasa-biasa’ kerana tetamu jemputan juga khabarnya sama naik!

Menurut Gempak, antara tetamu bakal dijemput termasuklah Mas Idayu, Datuk Seri Vida, Datuk Ramli MS dan juga Michael Ang.

Siapa sangka, Diva AA yang pernah mempunyai 'kisah silam' membabitkan isu saman-menyaman bakal berdepan empat mata.

Tak sabar juga mahu melihat Diva AA 'laserkan' Mike, Ramli MS dan Mas Idayu.



Laser Bertemu Laser bakal ditayangkan Rabu ini jam 11.00 malam secara eksklusif di Astro Ria (104) dan Ria HD (124).

Siapa lagi laser? Azwan Ali atau tetamu yang dijemputnya itu? - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote rajamoney 16-3-2021 12:58 PM
lps tv3 kutip baru la astro reti nk cuci mangkuk si azwan ni

kalau tk asyik paknil je sampai naik jemu

msti best program si azwan ni
Quote salmon-suki 16-3-2021 02:29 PM
Ai harap dia laserkan kaknab..xkan laa kebal sgt kaknab tu smpai diva AA xnak laser n carutzzzkannn sheolzs?lagikn muka basic jd host ngn abg dia sendiri pn dia sggup kutuk..setakat chipmunk,xkan lerrrr xberani?
Quote sleepandream 16-3-2021 04:04 PM
TUTUP TV!!
Quote ct_kun 16-3-2021 07:59 PM
why botherrrrr
Quote oness 16-3-2021 08:14 PM
Oh yeke. Ha yelah
Quote Mulotkoyak 17-3-2021 10:00 AM
Harap die jemput la adibah nor,  ifa raziah,  roslan shah dan angelina jolie
Quote kechikchomel 17-3-2021 10:19 AM
salmon-suki: Ai harap dia laserkan kaknab..xkan laa kebal sgt kaknab tu smpai diva AA xnak laser n carutzzzkannn sheolzs?lagikn muka basic jd host ngn abg dia send ...


Iolss rasa dia boleh je nak laser kan kak nab tu. Tapi nanti, kalau org tu nak saman dia ke apa, dia minta maaf la. {:smile
Quote dudaberhias 17-3-2021 10:21 AM
harap2 best.... kalau tidak???? TUTUUPPPP TV

btw tadi diva AA yer yer kata di lamar awesome tv... ni rancangan astro bila pulak?
Quote Pikapikachu 17-3-2021 11:01 AM
Tazabar nak tengok!!! Tapi xde astro. Ermmmm
Quote AwanCikDania 17-3-2021 11:06 AM
Okay AA . Tahniah dania ucapkan. Tibehhh
Quote Kurex 17-3-2021 12:00 PM
Dia taknak ada cepwan, dibah nor, mak nil, ipa rajiah, lagi sorang lupa
Quote WIFEY_KETIAK 17-3-2021 12:39 PM
busuk la diva tua ni
Quote LaRRa. 17-3-2021 12:42 PM
salmon-suki replied at 16-3-2021 06:29 AM
Ai harap dia laserkan kaknab..xkan laa kebal sgt kaknab tu smpai diva AA xnak laser n carutzzzkannn  ...

Kak nab mana ni uols???
Quote tikusmontok 17-3-2021 12:46 PM
tak zabarrr
Quote Duriancreep 17-3-2021 01:10 PM
Dapat lesen nk melaser secara official,  and dibayar for that..  What a dream!
Quote salmon-suki 17-3-2021 01:40 PM
LaRRa. replied at 17-3-2021 12:42 PM
Kak nab mana ni uols???

Sisssss..xknl ke kaknab chipmunk????hehehe..
Quote gideoncross 17-3-2021 02:07 PM
Akhir zman, ssama Muslimin & Muslimah mngumpul dosa2 dgn mudah. Public plak tu.
Quote fido_dido 17-3-2021 04:43 PM
buruknya nama tajuk rancangan
Quote zeetot 17-3-2021 04:46 PM
Tapi timing siaran sendu ye. 11pm.

Lihat semua komen(69)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-7-2022 11:17 PM GMT+8 , Processed in 0.105457 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top