CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Antarabangsa Lihat artikel

Kylie Jenner Ukir Nama Anak Pada Kereta Mewah

18-7-2020 09:10 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 6450| Komen: 28

Description: Kylie Jenner mengukir nama anaknya, Stormi Webster pada kereta kereta mewah miliknya.
Kylie Jenner mengukir nama anaknya, Stormi Webster pada kereta kereta mewah miliknya.

Tulisan "Stormi's Mom" itu diukir di kereta Rolls Royce Wraith yang direka khas bernilai $320 ribu (RM1.3 juta).


Perkara itu dikongsi oleh bintang sensasi tersebut melalui akaun Instagramnya.

Foto: IG
Selain Rolls Royce Wraith, Kylie turut memiliki Rolls Royce Phantom, Mercedes G-Wagon, Ferrari LaFerrari, Ferrari 458 Italia, Lamborghini Aventador SV, Mercedes Maybach, Range Rover, Ferrari 488 Spider, dan Bugatti Chiron.

Bagaimanapun kehidupan mewah yang sentiasa dicanang Kylie mengundang reaksi kurang senang dari sesetengah pihak kerana masih ramai orang susah yang tidak mampu menyara hidup mereka. -CARI

1

Bagus
1

Marah
2

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (7 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Beribear 18-7-2020 09:23 AM
Suka hati lah kereta dia duit dia. Bukan dia guna duit org pon kan. Btw, dia ni pon ada lah jugak bagi bantuan2 utk warga US sana tp takkan lah setiap bantuan dia nak up kan kat socmed. Pelik2 je yg menyalak kat dia tak cukup duit nak sara hidup tu. Takkan dia nak bg life dia dekat org pulak. Pendek kata usaha sendiri lah nk berjaya, jgn harap org.. Gitteww
Quote greantea 18-7-2020 09:28 AM
igtkan ukir ala2 calarkan keta tapi tulis nama anak. baru rare
Quote evlinne 18-7-2020 09:37 AM
Jual produk timbangkilo je taww
Ni lah life yg ponder timbangkilo idam idamkan
Quote Kurex 18-7-2020 09:40 AM
Ohhh ingatkan toreh kereta sebab stress
Quote EvieWanKenobi 18-7-2020 10:04 AM
baju, beg satu design..
Quote belilies 18-7-2020 10:04 AM
Orang kaya bila dah tatau nak buang duit katmana... Lantai keta pun jadila
Quote pinklepie 18-7-2020 10:39 AM
EvieWanKenobi replied at 18-7-2020 02:04 AM
baju, beg satu design..

Lepas tu duduk atas sofa, berlatarbelakang langsir dan alas meja corak yg sama. Terus jadi sesumpah
Quote EvieWanKenobi 18-7-2020 10:40 AM
pinklepie replied at 18-7-2020 10:39 AM
Lepas tu duduk atas sofa, berlatarbelakang langsir dan alas meja corak yg sama. Terus jadi sesumpa ...

haa kan.. sanggup depa..
Quote pinklepie 18-7-2020 10:44 AM
EvieWanKenobi replied at 18-7-2020 02:40 AM
haa kan.. sanggup depa..

Fesyen katanya
Quote RatuDunia94 18-7-2020 10:49 AM
Retis lalu lalang edisi us.
Quote siputpepel 18-7-2020 11:10 AM
Untung lah kaya
Quote 234126 18-7-2020 11:13 AM
nanti kalau bergaduh ibu dan anak ala2 jennifer aniston kena slash pulak perkataan mother tu mcm buang kat tattoo hehehe. Kidding je.

iol rasa dia ni ok sayang anak dia. Mungkin rapat sampai ke tua. Duit dia biaq pi la dia nak cacah nama anak dia kat mana pun. Lantai rumah ka bumbung kereta ka. Kuikuikui
Quote matchstick 18-7-2020 11:58 AM
Bagaimanapun kehidupan mewah yang sentiasa dicanang Kylie mengundang reaksi kurang senang dari sesetengah pihak kerana masih ramai orang susah yang tidak mampu menyara hidup mereka.

Kelakar pulak..dh duit dia lantak la..lain la kalau dia menteri songlap duit rakyat demi nk hidup bermewah, atau dpt projek kroni atau dpt geran rm10juta drpd khazanah tp bisnes rugi manjang eh{:thief
Quote NekNgah 18-7-2020 01:08 PM
Cara orang kaya mengabiskan duit, tapi tak habis-habis.  Kita tengok aje.
Quote Shirley23 18-7-2020 01:28 PM
Dunia ni dah macam syurga buat mereka...
Quote unguaurora 18-7-2020 02:14 PM
Apasal kebanyakan jenner / kardashian clan ni suka kawin nigga???
Quote Miss_Cynthia 18-7-2020 02:19 PM
unguaurora replied at 18-7-2020 02:14 PM
Apasal kebanyakan jenner / kardashian clan ni suka kawin nigga???

Taste or ter influence oleh kakak2 nyer
Quote Scheherazade 18-7-2020 02:49 PM
Ok je ukiran dia, kemas. Jgn buat mcm ada sorg artis Malaysia dgn psgn nya tu, dah la.
Quote unguaurora 18-7-2020 07:30 PM
Miss_Cynthia replied at 18-7-2020 02:19 PM
Taste or ter influence oleh kakak2 nyer

Mslhnya anak2 deols x nmpk mix pun. Mcm pure nigga

Lihat semua komen(28)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

20-5-2022 11:30 AM GMT+8 , Processed in 3.041193 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top