CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

"Lupa Asal Usul Ke?" - Syifa Melvin Hina Penduduk Rumah Setinggan, PPRT Pula

6-3-2020 09:39 AM| Diterbitkan: Sarirsa| Dilihat: 46238| Komen: 345|Original author: Oleh: Myeonir

Description: Panas sungguh dunia hiburan minggu ini dengan kisah pemain bola sepak JDT iaitu Safawi Rasid yang dimarahi TMJ kerana prestasinya yang kian merosot.
Panas sungguh dunia hiburan minggu ini dengan kisah pemain bola sepak JDT iaitu Safawi Rasid yang dimarahi TMJ kerana prestasinya yang kian merosot.

Bahkan, kekasihnya Syifa Melvin turut terkena tempias kerana dituduh sebagai penyebabnya.



Kredit foto: IG

Tak cukup dengan itu, Syifa dikatakan telah memaksa kekasihnya cepat-cepat mengikatnya sebagai isteri selain dikatakan sering menghabiskan duit Safawi.

Kakaknya iaitu Syatilla turut tidak mendiamkan diri apabila dia menyindir TMJ yang menuduh adiknya merosakkan masa depan pemain bola sepak itu.

Nama Syifa sekali lagi menjadi perbualan hangat netizen apabila satu sedutan videonya telah tular di serata media sosial. Nampak normal, tetapi mereka menyelar lawak tak bijak yang diutarakan gadis itu di dalam video tersebut.



"Kalau pakai, korang akan nampak mahal walaupun korang duduk rumah setinggan... PPRT."

Kebanyakan netizen meluahkan rasa menyampah kerana Syifa dengan muka tidak bersalah telah menghina penduduk rumah setinggan dan perumahan rakyat. 

Lagi pula, apabila ada yang mengungkit asal usul gadis itu yang sebenarnya bukanlah berasal dari keluarga yang senang. Lupa daratan!


Kredit foto: Twitter

Ramai juga menyelar adik Syatilla ini yang tidak mempunyai bakat dan hanya menumpang populariti kakaknya, jadi tidak perlulah berlagak hebat. Niat hanya nak melawak, tapi tak menjaga sensitiviti langsung.

Minggu ini memang minggu Syifa Melvin! - CARI
3

Bagus
9

Marah
1

Terkejut
2

Sedih
3

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (22 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Elanarose

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote DahliaTulip 6-3-2020 09:40 AM
Baru tgk td kat twitter.mmg mulut puaka.kau tu pun sekeluarga hidup mewah pon dr hasil carik suami kaya kan.klo x,ko tu pon xde ape lah.
Quote buragazz 6-3-2020 09:42 AM
Dia ni pelakun ker.. tapi air muka dia kasor ekk..
Quote azimodin 6-3-2020 09:44 AM
hang tu muka level rumah teres tapi mulat jamban busuk. sekian
Quote ellejo 6-3-2020 09:45 AM
walau aku pun slalu kutuk pprt setinggan di forum cari macam forummers yg lain, sebab aku tak suka melvin clans, aku kutuk dia hiks
Quote julia5094 6-3-2020 09:46 AM
Ni la orang panggil mulut lebih laju dari otak..can't brain this kind of people. Yang anggap diri terlalu hebat berbanding orang lain. Roda berputar dik...tolong jaga perasaan orang lain jugak. Bukan kita sorang dok kat mukabumi ni.

Quote cikatilia 6-3-2020 09:47 AM
cukup pakej
muka + perangai hauk


Quote AmandaRollins 6-3-2020 09:50 AM
Dasar pompuan xsedar diri...muka barai sgt klu xpakai mekap...pernah jumpa dpn3..masa tu xsilap dia kapel ngn pakwe arab
Quote mrsT 6-3-2020 09:50 AM
sorryy to say.. dekat rumah setinggan dan duduk pprt lah ada dikalangan mereka yang sekarang ni menjadi doctor2.. arkitek2.. pengarah2. nurse... dan sebagainya..
Quote lizaluvliz 6-3-2020 09:53 AM
kesian..mulut mmg xpenah semenggah..
Quote AbukRokok 6-3-2020 09:55 AM
rumah setinggan klu nasib baik boleh upgrade jadi rumah mahal tau mcm kat KL gateway
Quote matjerk 6-3-2020 09:55 AM

Ramai juga menyelar adik Syatilla ini yang tidak mempunyai bakat dan hanya menumpang populariti kakaknya, jadi tidak perlulah berlagak hebat.

Populariti kakak dia???  Popular ke kakak dia??
Quote JiEunTak 6-3-2020 09:55 AM
kalau dia cakap terus xde gelak, org x brp perasan...
tapi ni cakap2 dan gelak2...
obvious sgt laa menganjing....

sia2 dok canang nak cari org susah nak bagi bantuan...
TU PUNNNN kalut nak bg bantuan lepaih kena maki gold digger...
Quote bloodyamuk 6-3-2020 10:00 AM
apo safawi oih nak buat bini ka orang camni? mak ko tu baik2 ja pakai tudung labuh...ko nak bawak balik menantu rupe gini? apo2 je la safawi oih...dasar bbnu acah2 dah kayo materialistik...
Quote Aai2 6-3-2020 10:03 AM
Mulut x semenggah...siap gelak2 lg,mcm berlagak...
Quote mieymiey 6-3-2020 10:05 AM
Haneesya Hanee, kami menunggu jawapan balas anda
Quote innocentsangat 6-3-2020 10:06 AM
buragazz replied at 6-3-2020 09:42 AM
Dia ni pelakun ker.. tapi air muka dia kasor ekk..

Dia make-up artist jek dlu.
Quote ais_kosong 6-3-2020 10:09 AM
ellejo replied at 6-3-2020 09:45 AM
walau aku pun slalu kutuk pprt setinggan di forum cari macam forummers yg lain, sebab aku tak suka m ...

kau ni lucu la.. haritu ngaku GD. hari ni ngaku kutuk pprt.. tapi sebab SM kau kutuk gak dia

Quote hasmania 6-3-2020 10:09 AM
tu pasal mak Pawi tak restu beriya nak paksa Pawi kawin .... kalo Pawi duk PPRT ada ke dia yg muka lawa ni nak gan Pawi ???
Quote 3480 6-3-2020 10:11 AM
Aku rsa dia join forum la

Lihat semua komen(345)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-2-2023 03:28 AM GMT+8 , Processed in 0.101081 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top