CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 43722|Reply: 344

"Lupa Asal Usul Ke?" - Syifa Melvin Hina Penduduk Rumah Setinggan, PPR

  [Copy link]
Post time 6-3-2020 09:39 AM | Show all posts |Read mode
Panas sungguh dunia hiburan minggu ini dengan kisah pemain bola sepak JDT iaitu Safawi Rasid yang dimarahi TMJ kerana prestasinya yang kian merosot.


Bahkan, kekasihnya Syifa Melvin turut terkena tempias kerana dituduh sebagai penyebabnya.





Kredit foto: IG





Tak cukup dengan itu, Syifa dikatakan telah memaksa kekasihnya cepat-cepat mengikatnya sebagai isteri selain dikatakan sering menghabiskan duit Safawi.


Kakaknya iaitu Syatilla turut tidak mendiamkan diri apabila dia menyindir TMJ yang menuduh adiknya merosakkan masa depan pemain bola sepak itu.


Nama Syifa sekali lagi menjadi perbualan hangat netizen apabila satu sedutan videonya telah tular di serata media sosial. Nampak normal, tetapi mereka menyelar lawak tak bijak yang diutarakan gadis itu di dalam video tersebut.







"Kalau pakai, korang akan nampak mahal walaupun korang duduk rumah setinggan... PPRT."


Kebanyakan netizen meluahkan rasa menyampah kerana Syifa dengan muka tidak bersalah telah menghina penduduk rumah setinggan dan perumahan rakyat.



Lagi pula, apabila ada yang mengungkit asal usul gadis itu yang sebenarnya bukanlah berasal dari keluarga yang senang. Lupa daratan!






Kredit foto: Twitter




Ramai juga menyelar adik Syatilla ini yang tidak mempunyai bakat dan hanya menumpang populariti kakaknya, jadi tidak perlulah berlagak hebat. Niat hanya nak melawak, tapi tak menjaga sensitiviti langsung.



Minggu ini memang minggu Syifa Melvin! - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-3-2020 09:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Baru tgk td kat twitter.mmg mulut puaka.kau tu pun sekeluarga hidup mewah pon dr hasil carik suami kaya kan.klo x,ko tu pon xde ape lah.
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2020 09:42 AM | Show all posts
Dia ni pelakun ker.. tapi air muka dia kasor ekk..
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2020 09:44 AM | Show all posts
hang tu muka level rumah teres tapi mulat jamban busuk. sekian
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2020 09:45 AM From the mobile phone | Show all posts
walau aku pun slalu kutuk pprt setinggan di forum cari macam forummers yg lain, sebab aku tak suka melvin clans, aku kutuk dia hiks
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2020 09:46 AM | Show all posts
Ni la orang panggil mulut lebih laju dari otak..can't brain this kind of people. Yang anggap diri terlalu hebat berbanding orang lain. Roda berputar dik...tolong jaga perasaan orang lain jugak. Bukan kita sorang dok kat mukabumi ni.

Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 6-3-2020 09:47 AM | Show all posts
cukup pakej
muka + perangai hauk


Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2020 09:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Dasar pompuan xsedar diri...muka barai sgt klu xpakai mekap...pernah jumpa dpn3..masa tu xsilap dia kapel ngn pakwe arab
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-3-2020 09:50 AM | Show all posts
sorryy to say.. dekat rumah setinggan dan duduk pprt lah ada dikalangan mereka yang sekarang ni menjadi doctor2.. arkitek2.. pengarah2. nurse... dan sebagainya..
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2020 09:53 AM | Show all posts
kesian..mulut mmg xpenah semenggah..
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2020 09:55 AM | Show all posts
rumah setinggan klu nasib baik boleh upgrade jadi rumah mahal tau mcm kat KL gateway
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2020 09:55 AM From the mobile phone | Show all posts

Ramai juga menyelar adik Syatilla ini yang tidak mempunyai bakat dan hanya menumpang populariti kakaknya, jadi tidak perlulah berlagak hebat.

Populariti kakak dia???  Popular ke kakak dia??
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2020 09:55 AM | Show all posts
kalau dia cakap terus xde gelak, org x brp perasan...
tapi ni cakap2 dan gelak2...
obvious sgt laa menganjing....

sia2 dok canang nak cari org susah nak bagi bantuan...
TU PUNNNN kalut nak bg bantuan lepaih kena maki gold digger...
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2020 10:00 AM From the mobile phone | Show all posts
apo safawi oih nak buat bini ka orang camni? mak ko tu baik2 ja pakai tudung labuh...ko nak bawak balik menantu rupe gini? apo2 je la safawi oih...dasar bbnu acah2 dah kayo materialistik...
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2020 10:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Mulut x semenggah...siap gelak2 lg,mcm berlagak...
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2020 10:05 AM | Show all posts
Haneesya Hanee, kami menunggu jawapan balas anda
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-3-2020 10:06 AM From the mobile phone | Show all posts
buragazz replied at 6-3-2020 09:42 AM
Dia ni pelakun ker.. tapi air muka dia kasor ekk..

Dia make-up artist jek dlu.
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2020 10:09 AM | Show all posts
ellejo replied at 6-3-2020 09:45 AM
walau aku pun slalu kutuk pprt setinggan di forum cari macam forummers yg lain, sebab aku tak suka m ...

kau ni lucu la.. haritu ngaku GD. hari ni ngaku kutuk pprt.. tapi sebab SM kau kutuk gak dia

Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2020 10:09 AM | Show all posts
tu pasal mak Pawi tak restu beriya nak paksa Pawi kawin .... kalo Pawi duk PPRT ada ke dia yg muka lawa ni nak gan Pawi ???
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2020 10:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku rsa dia join forum la
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Rambut   dalam roti -kek??? HUMAN hair is in your bread, pizza or pastry!
Truth.8Rambut dalam roti -kek??? HUMAN hair i
Views : 10294 Replies : 7
Update :Jenazah Nur Farah Kartini selamat dikebumikan di Pekan.Bersemadilah semoga keadilan dapat ditebus
YgBenarUpdate :Jenazah Nur Farah Kartini selama
Views : 221850 Replies : 3936
Puteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah curi tumpuan netizen
YgBenarPuteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puter
Views : 20807 Replies : 22
Datin Intan Najwa Mengandung
irveneDatin Intan Najwa Mengandung
Views : 34610 Replies : 103
Update: Ada  yang menjumpai anak lipas dan rambut di dalam makanan yang dibeli di kantin sebaliknya Kiosk Lebih Murah Dan Bersih’ – Pelajar Pertahankan Cikgu Jual Pelbagai Makanan Di Sekolah
YgBenarUpdate: Ada yang menjumpai anak lipas d
Views : 28454 Replies : 89
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 92271 Replies : 875
Point Kumpul Tachang
evatasoPoint Kumpul Tachang
Views : 31692 Replies : 216
[JTBC/Netflix 2024] MISS NIGHT & DAY - Jung Eun Ji, Lee Jung Eun, Choi Jin Hyuk
Rahah[JTBC/Netflix 2024] MISS NIGHT & DAY - J
Views : 3787 Replies : 32
Harry-Meghan kantoi lagi
manopHarry-Meghan kantoi lagi
Views : 19223 Replies : 12
Teka kerja apa
TomyamPutehTeka kerja apa
Views : 12573 Replies : 67

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-7-2024 08:37 AM GMT+8 , Processed in 0.602105 second(s), 54 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list