CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Buah Epal Dia Padu! - Lelaki Teruja Uqasha Belanja Gambar Untuk Modal Onani

29-6-2018 12:11 PM| Diterbitkan: Cari-Nurulain| Dilihat: 35667| Komen: 75|Original author: Oleh: Ain

Description: Uqasha Senrose merupakan antara pelakon yang sering terpalit kontroversi terutama yang membabitkan penampilannya.
Uqasha Senrose merupakan antara pelakon yang sering terpalit kontroversi terutama yang membabitkan penampilannya.




Terbaru, Uqasha sekali lagi mencuri tumpuan netizen apabila memuat naik gambar seolah-olah mendedahkan bentuk payudaranya.

Jika dilihat, ruangan komen dibanjiri dengan komen panas daripada kaum Adam yang diuji keimanan mereka apabila 'dipayung' gambar menggoda sedemikian.


Orang 'payung', kita tengok je lah


"Kenapa suka seksa lelaki macam ni? Berdarah hidung!"
komen netizen.




Lebih menghangatkan keadaan, ramai kaum lelaki meninggalkan komen nakal melampau berunsur lucah untuk gambar berkenaan.


Buat gambar sebagai modal onani




Sementara itu, segelintir netizen mengecam Uqasha yang berani menayangkan aset kewanitaannya kepada umum tanpa segan silu. Namun, sempat juga mereka menasihati pelakon jelita itu supaya menjaga maruahnya sebagai seorang muslimah.


Kesian bapak dia dapat dosa


"Seronok eh tayang buah dada?

"Semoga pintu hidayah terbuka untukmu," nasihat netizen.



Pun begitu, ini bukan pertama kali Uqasha memuat naik gambar yang 'menjemput' kecaman terhadap gaya dan penampilannya. Sebelum ini, sudah beberapa kali Uqasha 'kena' ayat lucah daripada netizen kerana menayangkan bentuk buah dadanya.






Foto: IG Uqasha Senrose

Semoga Uqasha kuat menghadapi pelbagai kecaman yang dilemparkan kepadanya. Ataupun, dia boleh cuba elakkan daripada memuat naik sebarang gambar yang boleh mencetuskan kontroversi. - CARI
8

Bagus
18

Marah
11

Terkejut
13

Sedih
6

Lawak
12

Bosan

Friends Rank (68 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote samasam90 29-6-2018 12:17 PM
tu pun boleh jadi modal ka? murahan.
Quote MayaDelaRosa 29-6-2018 12:27 PM
Mcm tu pun bernafsu? Kuat btl imaginasi{:sing
Quote azwanaliori 29-6-2018 12:28 PM
Yg terang2 nk cakap buat onani la lanxap la blacklist siap2 jgn buat laki. Bodo gile seks
Quote prettyuglybabe 29-6-2018 12:30 PM
bodohnya laki malaysia ni..
tengok tetek balik baju pun boleh inzal ke?
Quote bambimbom 29-6-2018 12:35 PM
aku tgk dia wat igs baju ni sambil berjalan... mmg goyang noks...
camne teks dia tetibe besar eh???
Quote EvieWanKenobi 29-6-2018 12:37 PM
sedih betul level lelaki2 Mesia..
Quote bukan_ustazah 29-6-2018 12:38 PM
Apalah nak heran uqasha kott..  takde siapa ke da video uqasha tegah xx macam si capik tu?
Quote kiah_mai_pulak 29-6-2018 12:41 PM
Hahahaha. Mcm2
Quote shernazz 29-6-2018 01:06 PM
Geng azrul la semua tu...
Quote mieymiey 29-6-2018 01:06 PM
bambimbom replied at 29-6-2018 12:35 PM
aku tgk dia wat igs baju ni sambil berjalan... mmg goyang noks...
camne teks dia tetibe besar eh???

Sheols amalkan guna sabun besarkan teks yang jual kat ig tu kot
Quote pencintaABC 29-6-2018 01:17 PM
Men are trash??
Quote cha-cha 29-6-2018 01:28 PM
Lemah betul lah lelaki2 malaysia ni. Murahan.
Quote Mademoisellee 29-6-2018 01:36 PM
Murahnya :')
Quote mizzy 29-6-2018 01:36 PM
Lelaki melayu ni memang pikir seks je ke memanjang? Memang iman tu lemah sangat ke asyik dok terpikir benda bukan2? Kalau tengok ig Hollywood celebs, takde pulak komen tak senonoh macam ni. Memang lelaki melayu dan seks berpisah tiada. Sedih tengok
Quote sinalegna 29-6-2018 01:54 PM
samasam90 replied at 29-6-2018 12:17 PM
tu pun boleh jadi modal ka? murahan.

Bole la.. compare to bini diorang. Ceh
Quote barfi 29-6-2018 01:56 PM
Kenapa semakin membengkak uqasha punya padahal anak dara. Dah macam org baru habis pantang pulak aku tengok
Quote barfi 29-6-2018 01:57 PM
By the way uqasha pakai baju merah pink kat atas tu yg kat piano tu lawa gilossss
Quote Rainrein 29-6-2018 02:00 PM
Lelaki melayu ni memang xde keje lain ek dalam pale otak tu. Asal tengok pompuan seksi sikit dok kaitkan ngan seks. Bodo betul.
Quote adelea 29-6-2018 02:12 PM
malaysian malays men are rubbish ...
dlm paler otak tu pk seksss je 24 jam
tu pasal asik po nak poligami jerrr

Lihat semua komen(75)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

15-6-2024 03:06 AM GMT+8 , Processed in 0.055094 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top