CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Lakon Watak Pro GST, Pelakon Nyaris Dibaling Botol

2-5-2018 10:17 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 4112| Komen: 21

Description: Salah seorang pelakon teater nyaris dibaling botol air oleh pengunjung ketika membuat persembahan tentang cukai barangan dan perkhidmatan (GST) yang dibawakan ketika Program Jelajah dan Pelancaran Pak ...
Salah seorang pelakon teater nyaris dibaling botol air oleh pengunjung ketika membuat persembahan tentang cukai barangan dan perkhidmatan (GST) yang dibawakan ketika Program Jelajah dan Pelancaran Pakatan Harapan (Harapan) Terengganu yang dihadiri oleh Pengerusi Harapan, Tun Mahathir Mohamad.


Sinar Online melaporkan, lakonan dibawakan pelakon terbabit begitu berkesan hingga orang ramai tidak menyedari bahawa ia adalah lakonan semata-mata.


Foto: Sinar Online

Difahamkan, kejadian bermula dengan kemunculan seorang lelaki melakonkan watak pro GST.

Bagaimanapun, dia dikecam dan nyaris dibaling botol air oleh pengunjung, malah seorang wanita dipercayai penyokong kuat Harapan bagaikan histeria dan memekik ketika melihat aksi pelakon tersebut.


Wanita yang hanya mahu dikenali sebagai Ummi berkata, dia tidak mengetahui kemunculan lelaki itu hanyalah lakonan semata-mata.

“Memang saya nak marah dan geram sebab itu bertindak agresif seperti itu.

“Saya tidak tahu itu lakonan, nasib baik belum sempat membaling botol air kepadanya,” katanya.

Persembahan itu terpaksa dihentikan serta-merta berikutan reaksi agresif pengunjung. - CARI
26

Bagus
20

Marah
29

Terkejut
15

Sedih
9

Lawak
33

Bosan

Friends Rank (132 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote OmJualGas 2-5-2018 10:22 AM
Ini kali,   diam-diam kita ubah .  
Quote kakmonaBN 2-5-2018 10:24 AM
la, tak habis2 puak2 ni berlakon depan rakyat

orang nak dengar ceramah apa korang nak buat tuk rakyat , tuk negara kalau korang menang

bukan nak tgk korang berlakon

prakkkk punya pakatan

Quote fushimi 2-5-2018 10:32 AM
orang tranung memang suka baling botol ek

dulu ada retis pernah kena baling botol gak kat tranung
Quote kakmonaBN 2-5-2018 10:35 AM
ntah2 bukan nak baling botol kat pelakon tu

tapi kat ketua lanun atas pentas tuuu





Quote shernazz 2-5-2018 10:52 AM
Budak teater.ma..
Lakonan pon.nampak.cam.betul..
Haha..
Sian.ko bang

Kena.baling botol dek minah emosi
Quote wirazam 2-5-2018 10:52 AM
ini kali lar...hopefully ramai pengundi tak lupa ye...
Quote taji2906 2-5-2018 11:07 AM
kakmonaBN replied at 2-5-2018 10:24 AM
la, tak habis2 puak2 ni berlakon depan rakyat

orang nak dengar ceramah apa korang nak buat tuk ra ...

la.. tak habis2 kakmona laba no telo ni bg komen... mana2 ada je kakmona.. dpt elaun eh?
Quote ToungeSoup 2-5-2018 11:17 AM
aku ingatkan pelakon Abu Bakar Omar yang berlakon iklan GST tu kena baling..hehehe
Quote kakmonaBN 2-5-2018 11:17 AM
taji2906 replied at 2-5-2018 03:07 AM
la.. tak habis2 kakmona laba no telo ni bg komen... mana2 ada je kakmona.. dpt elaun eh?

Geng pakatan semua angin dgn aku

Ada aku kesah???

Kebenaran harus ditegakkan
Quote woddy 2-5-2018 11:32 AM
fushimi replied at 2-5-2018 10:32 AM
orang tranung memang suka baling botol ek

dulu ada retis pernah kena baling botol gak kat tranung ...

Rasanya mcm ku tahu....si A.T tu kan...kalo x silap la....hahaha
Quote petit-saconnex 2-5-2018 11:35 AM
elok benor perangai
Quote fushimi 2-5-2018 11:40 AM
jangan main main ngan orang tranung kekgi kena pelekong ngan botol

paling sadis kalau kena pelekong ngan tahik

set nelang
Quote jazaa100 2-5-2018 11:50 AM
taji2906 replied at 2-5-2018 11:07 AM
la.. tak habis2 kakmona laba no telo ni bg komen... mana2 ada je kakmona.. dpt elaun eh?

kau tak tau ke.....

dgn MN ni,
satu pencapaian gemilang utk dia sbb dah blh sampai level keeper,
selalu newbie je dah meninggal....

Quote grizz 2-5-2018 12:18 PM
mmg patut la klu kne baling pon..
Quote cmf_premierleag 2-5-2018 12:25 PM
org ganu ke?
"kami tak mboh GST ..NATANG"
Quote batmana 2-5-2018 12:31 PM
masalah mic tu,
yg marah tu tak tau dorg berlakon
ada diumumkn kt pentas
Quote AbukRokok 2-5-2018 12:34 PM
lakonan berkesan harap nti dpt job la....
klu ada rupa sikit
Quote taji2906 2-5-2018 02:41 PM
jazaa100 replied at 2-5-2018 11:50 AM
kau tak tau ke.....

dgn MN ni,

hahaha... betul la.. baru perasan dia dah dpt keeper..
mungkin bertahan pakai kabel BN kot? hehehe
tp lama mana bertahan MN dia, level laba tetap bahlol abadi
Quote RatuDunia94 3-5-2018 10:39 AM
Np x suruh pattah berlakon.. Sure akak tu usap fefet...

Lihat semua komen(21)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-12-2022 11:02 AM GMT+8 , Processed in 0.754793 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top