CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 3411|Reply: 21

Lakon Watak Pro GST, Pelakon Nyaris Dibaling Botol

[Copy link]
Post time 2-5-2018 10:17 AM | Show all posts |Read mode
Salah seorang pelakon teater nyaris dibaling botol air oleh pengunjung ketika membuat persembahan tentang cukai barangan dan perkhidmatan (GST) yang dibawakan ketika Program Jelajah dan Pelancaran Pakatan Harapan (Harapan) Terengganu yang dihadiri oleh Pengerusi Harapan, Tun Mahathir Mohamad.


Sinar Online melaporkan, lakonan dibawakan pelakon terbabit begitu berkesan hingga orang ramai tidak menyedari bahawa ia adalah lakonan semata-mata.




Foto: Sinar Online




Difahamkan, kejadian bermula dengan kemunculan seorang lelaki melakonkan watak pro GST.


Bagaimanapun, dia dikecam dan nyaris dibaling botol air oleh pengunjung, malah seorang wanita dipercayai penyokong kuat Harapan bagaikan histeria dan memekik ketika melihat aksi pelakon tersebut.


Wanita yang hanya mahu dikenali sebagai Ummi berkata, dia tidak mengetahui kemunculan lelaki itu hanyalah lakonan semata-mata.

“Memang saya nak marah dan geram sebab itu bertindak agresif seperti itu.

“Saya tidak tahu itu lakonan, nasib baik belum sempat membaling botol air kepadanya,” katanya.


Persembahan itu terpaksa dihentikan serta-merta berikutan reaksi agresif pengunjung. - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-5-2018 10:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Ini kali,   diam-diam kita ubah .  
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2018 10:24 AM | Show all posts
la, tak habis2 puak2 ni berlakon depan rakyat

orang nak dengar ceramah apa korang nak buat tuk rakyat , tuk negara kalau korang menang

bukan nak tgk korang berlakon

prakkkk punya pakatan

Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2018 10:32 AM | Show all posts
orang tranung memang suka baling botol ek

dulu ada retis pernah kena baling botol gak kat tranung
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2018 10:35 AM | Show all posts
ntah2 bukan nak baling botol kat pelakon tu

tapi kat ketua lanun atas pentas tuuu





Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2018 10:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Budak teater.ma..
Lakonan pon.nampak.cam.betul..
Haha..
Sian.ko bang

Kena.baling botol dek minah emosi
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 2-5-2018 10:52 AM | Show all posts
ini kali lar...hopefully ramai pengundi tak lupa ye...
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2018 11:07 AM | Show all posts
kakmonaBN replied at 2-5-2018 10:24 AM
la, tak habis2 puak2 ni berlakon depan rakyat

orang nak dengar ceramah apa korang nak buat tuk ra ...

la.. tak habis2 kakmona laba no telo ni bg komen... mana2 ada je kakmona.. dpt elaun eh?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-5-2018 11:17 AM | Show all posts
aku ingatkan pelakon Abu Bakar Omar yang berlakon iklan GST tu kena baling..hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2018 11:17 AM From the mobile phone | Show all posts
taji2906 replied at 2-5-2018 03:07 AM
la.. tak habis2 kakmona laba no telo ni bg komen... mana2 ada je kakmona.. dpt elaun eh?

Geng pakatan semua angin dgn aku

Ada aku kesah???

Kebenaran harus ditegakkan
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2018 11:32 AM | Show all posts
fushimi replied at 2-5-2018 10:32 AM
orang tranung memang suka baling botol ek

dulu ada retis pernah kena baling botol gak kat tranung ...

Rasanya mcm ku tahu....si A.T tu kan...kalo x silap la....hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2018 11:35 AM | Show all posts
elok benor perangai
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2018 11:40 AM | Show all posts
jangan main main ngan orang tranung kekgi kena pelekong ngan botol

paling sadis kalau kena pelekong ngan tahik

set nelang
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2018 11:50 AM | Show all posts
taji2906 replied at 2-5-2018 11:07 AM
la.. tak habis2 kakmona laba no telo ni bg komen... mana2 ada je kakmona.. dpt elaun eh?

kau tak tau ke.....

dgn MN ni,
satu pencapaian gemilang utk dia sbb dah blh sampai level keeper,
selalu newbie je dah meninggal....

Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2018 12:18 PM | Show all posts
mmg patut la klu kne baling pon..
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2018 12:25 PM | Show all posts
org ganu ke?
"kami tak mboh GST ..NATANG"
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-5-2018 12:31 PM | Show all posts
masalah mic tu,
yg marah tu tak tau dorg berlakon
ada diumumkn kt pentas
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2018 12:34 PM | Show all posts
lakonan berkesan harap nti dpt job la....
klu ada rupa sikit
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2018 02:41 PM | Show all posts
jazaa100 replied at 2-5-2018 11:50 AM
kau tak tau ke.....

dgn MN ni,

hahaha... betul la.. baru perasan dia dah dpt keeper..
mungkin bertahan pakai kabel BN kot? hehehe
tp lama mana bertahan MN dia, level laba tetap bahlol abadi
Reply

Use magic Report

Post time 3-5-2018 10:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Np x suruh pattah berlakon.. Sure akak tu usap fefet...
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Hanis Haizi Misqueen, Babutam, Nwantiti V79
syitaeyqaHanis Haizi Misqueen, Babutam, Nwantiti
Views : 199105 Replies : 4661
Ketua COVID-19 Di AS Dr. Anthony Fauci  Mengaku Peraturan Penjarakan Sosial 6 kaki ‘Hanya Rekaan, Tanpa Bukti Saintifik’.Anda terpedaya?
YgBenarKetua COVID-19 Di AS Dr. Anthony Fauci
Views : 23932 Replies : 159
Restoran Kantan Datin Isma
AngelFreakyAFRestoran Kantan Datin Isma
Views : 41253 Replies : 251
Perfume Mana yg Best?
NaatashaPerfume Mana yg Best?
Views : 105069 Replies : 419
‘Banyak Peniaga Melayu Tiada Ilmu Penyediaan Makanan Bersih & Selamat’ – Chef Wan
YgBenar‘Banyak Peniaga Melayu Tiada Ilmu Penye
Views : 11652 Replies : 7
Carta Official Muzik Muzik 39 (2024)
fadz84Carta Official Muzik Muzik 39 (2024)
Views : 30349 Replies : 222
Teka Teki Teka Tekok
FARRAZOOLTeka Teki Teka Tekok
Views : 27126 Replies : 106
Teka teki botol
syidapink88Teka teki botol
Views : 73611 Replies : 320
On your mark get set go!!
jueazOn your mark get set go!!
Views : 2020 Replies : 0
Makan separuh kak
jueazMakan separuh kak
Views : 9381 Replies : 3

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

17-6-2024 03:24 PM GMT+8 , Processed in 0.074205 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list