CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

"Dahlah Tak Pakai Earphone"-Sami Selamba Tengok Porn Dalam Bas

24-5-2017 10:52 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 14991| Komen: 30|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Sami adalah antara individu yang selalu dianggap mulia dan dipandang tinggi terutama di kalangan masyarakat yang menganut agama Buddha.
Sami adalah antara individu yang selalu dianggap mulia dan dipandang tinggi terutama di kalangan masyarakat yang menganut agama Buddha.

Golongan ini dilihat sebagai seseorang yang begitu tinggi nilai darjatnya kerana sanggup meninggalkan perkara duniawi semata-mata untuk mengabadikan seluruh jiwa dan raga beribadat kepada Tuhan.

Namun video yang sempat dirakam oleh seorang pemuda Thailand ini benar-benar mengejutkan!

Menurut status yang dimuat naik di laman Facebooknya, lelaki Thai yang dikenali sebagai Wittawat Wonghajuk ini sedang dalam perjalanan  ke Wilayah Nong Bua Lamphu.

Foto: FB Wittawat Wonghajuk
"Saya sedang berada di dalam sebuah bas sebelum mendengar satu bunyi yang pelik. Bila saya cuba untuk melihat dari mana ia datang, saya ternampak seorang sami sedang memegang telefon bimbit. 


Mengejutkan kerana sami itu sedang menonton video lucah secara terbuka. Paling memalukan dia tidak memakai earphone dan menguatkan bunyinya."


Bayangkan sahaja reaksi orang di sekeliling bila melihat seorang sami yang lengkap dengan pakaian keagamaan sedang melakukan sesuatu yang dianggap melampau dan tidak senonoh!

Lagi teruk bila dia langsung tidak menunjukkan rasa bersalah, seolah-olah perbuatan tersebut sudah biasa dilakukannya di tempat-tempat terbuka.

Foto: FB Wittawat Wonghajuk
Netizen yang melihat rakaman ini ada pendapat mereka sendiri.

"Mungkin dia hanya sami yang menyamar."
"Kadangkala sami juga perlukan hiburan."
"Sebab itu saya tak pernah percaya dengan orang yang kelihatan alim. Banyak yang berpura-pura."

Disebabkan nila setitik, rosak susu sebelanga. Golongan orang munafik seperti inilah yang selalu menjadi barah dalam masyarakat. Apa kata anda? -CARI

16

Bagus
27

Marah
15

Terkejut
25

Sedih
33

Lawak
29

Bosan

Friends Rank (145 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote CrowneGlory 24-5-2017 11:05 AM
penunggang ugama...kesian x kawin tp ada napsu hujung2 main jela sendiri sambil tgk porn... ok la jugak dr jd pedo mcm penunggang ugama yg lg satu tu...
Quote penmarker 24-5-2017 11:09 AM
Hoh baru ni ada nampak sami beli hp kat samsung... xterfikir apa pon..tapi skrg
Quote alaa 24-5-2017 11:32 AM
sami pun memerlukan hiburan
Quote Artemesiaa 24-5-2017 12:23 PM
Selagi masih bernafsu mesti masih ada keinginannya
Quote innocentsangat 24-5-2017 12:37 PM
Hahahaha. Tu la. Sapa suruh jadi sami. ol:
Quote bedahmulutpuaka 24-5-2017 01:38 PM
sami pon ada nafsu..
Quote SitiNor12 24-5-2017 01:38 PM
sami pun memerlukan hiburan
Quote mirandanicky1 24-5-2017 02:29 PM
Pakai kain tu senang sambil tgk sambil diy
Quote insulin 24-5-2017 02:39 PM
Sami pun seorang manusia juga. Ada keinginan terhadap perempuan.
Quote Zasss777 24-5-2017 03:16 PM
Tekun sungguh sami tu! Huhuhu
Quote Zasss777 24-5-2017 03:16 PM
Tekun sungguh sami tu! Huhuhu
Quote arffa 24-5-2017 04:18 PM
dia tengah buat research tu  
Quote romeor 24-5-2017 04:28 PM
Sami pun manusia jugak
Quote WhiskeyScotch 24-5-2017 04:52 PM
Birahnya tok sami!
Quote adikfatin 24-5-2017 05:13 PM
Bodo la!!!!!
Quote jiwarasa 24-5-2017 06:33 PM

bersangka baik. mungkin tok sami ni cuba google siapa maria ozawa, kan kecoh datang malaysia hari tu... mestilah negara jiran pun tahu

tengah2 google terkeluar bideo pulak. oh akhirnya baru dia kenal siapa maria   
Quote beautifulliar 24-5-2017 06:48 PM
Aku pnh jumpa sami2 gini jln2 dlm kl sentral..ada gk hat naik tren.taktau la deme dtg or nk pegi mana.yg pasti tiap kalu sebelah aku pastikan ttup idung sbb busuk.baju kuning tu duk kelepus kelepas lalu kt idung aku
Quote gigahertz 24-5-2017 07:59 PM
beautifulliar replied at 24-5-2017 10:48 AM
Aku pnh jumpa sami2 gini jln2 dlm kl sentral..ada gk hat naik tren.taktau la deme dtg or nk pegi man ...

ntah pengemis mana ko kata sami
Quote amukgemuk 24-5-2017 08:54 PM
hahaha --- sekarang korang faham kan? Kenapa senang sangat orang cop Muslim, mesti terrorist-- di sesetengah tempat. Sebab yg tuduh tu bukan Muslim pun.
Serupa la yg ni, dah ramai kita bukan beragama sami tu, so mestilah sami macam tu.
#S  

Lihat semua komen(30)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-12-2022 02:10 AM GMT+8 , Processed in 0.093571 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top