CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Wanita Hebat! Tahniah, Neelofa Dilantik Sebagai Duta Belia TN50

23-5-2017 05:39 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 18404| Komen: 195|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Tahniah kepada Neelofa Mod Noor atas pelantikannya sebagai duta siri kedua Transformasi Nasional 2050 (TN50) baru-baru ini, bersama-sama 10 individu yang lain.
Tahniah kepada Neelofa Mod Noor atas pelantikannya sebagai duta siri kedua Transformasi Nasional 2050 (TN50) baru-baru ini, bersama-sama 10 individu yang lain.

Pelantikan tersebut menjadikan TN50 kini memili 23 duta belia yang berjaya dalam bidang masing-masing.

Menurut Menteri Belia dan Sukan Khairy Jamaluddin, pelantikan duta baharu itu dijangka bakal membina gelombang lebih besar dengan membawa agenda TN50, selain merancakkan lagi program yang dirancang.

Foto: Berita Harian
Memang tepat pemilihan selebriti ini kerana dia baru sahaja disenaraikan antara 300 individu berpengaruh dalam Forbes 30 Under 30 Asia 2017, bagi kategori Runcit dan E-Dagang, selain menjadi inspirasi kepada wanita untuk berdikari.


Sementara itu, Neelofa yang diminta mengulas tentangnya menyatakan,

"Saya akan bekerja keras untuk menarik lebih ramai golongan belia dan membantu menjadikan Malaysia lebih baik pada masa depan," katanya kepada Bernama.

Foto: IG Neelofa
Aktres cantik ini juga amat berterima kasih atas pelantikan tersebut dan percaya dirinya dapat membantu mempromosikan TN50 dalam kalangan peminatnya menerusi media sosial.

Memang hebat, tahniah sekali lagi dan semoga Neelofa terus berjaya dalam apa juga yang diceburi. -CARI

21

Bagus
25

Marah
23

Terkejut
24

Sedih
27

Lawak
20

Bosan

Friends Rank (140 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote blue^panther 22-5-2017 08:25 PM
Sampai sekarang meols tapaham, aper motip TN50 ni???  Nak hapuskan gst ker???
Quote KelisaOren 22-5-2017 08:26 PM
Tahniah lopa...mohon kurangkan gosip murahan ek
Quote Glass_shoes 22-5-2017 08:27 PM
blue^panther replied at 22-5-2017 08:25 PM
Sampai sekarang meols tapaham, aper motip TN50 ni???  Nak hapuskan gst ker???

Motif utama singkirkan wawasan 2020 ilham tun M
Quote kukukatablog 22-5-2017 08:31 PM
tread ni punca nak sambung gossip jah....
Quote GigaMom 22-5-2017 08:32 PM
Glass_shoes replied at 22-5-2017 08:27 PM
Motif utama singkirkan wawasan 2020 ilham tun M



Quote blue^panther 22-5-2017 08:38 PM
Glass_shoes replied at 22-5-2017 08:27 PM
Motif utama singkirkan wawasan 2020 ilham tun M

Oic, tapi tak gempak pon macam wawasan 2020 yach!!!  Ok la amek lopa jadi duta, sape cakap aritu Lopattah ni macam BN jugak kan.....so annoyying!!! Tahniah kak jah lopa      
Quote iman_kasih 22-5-2017 08:38 PM
Tahniah jah..twruskn mendunia...lupakan lofattah


#riplofattah
Quote samasam90 22-5-2017 08:38 PM
Motif i tak tahu tn50. Ce bagi pencerahan sikit.
Quote offwhite 22-5-2017 08:39 PM
walau dikutukz..mcm2 gelaran diberi..nama lopak ttp jd dota pilihan...moga kuren sikit gosip murahan..
Quote JeepersCreepers 22-5-2017 08:42 PM
Edisi Mat Over TT mmg sempoi (acah2 Oky Setiana Dewi semalam kat ggv)
Quote CiliPadiSedap 22-5-2017 08:42 PM
samasam90 replied at 22-5-2017 08:38 PM
Motif i tak tahu tn50. Ce bagi pencerahan sikit.

Tun Najib 50
Quote anakkerengga 22-5-2017 08:43 PM
Tn50=najib
W2020=mahathir

Yg aku fhm... Najib nak hapuskan w2020 dgn wujudkan tn50. Maaf kalau aku silap
Quote bawangputeh 22-5-2017 08:47 PM
lagi lagi lofa...makin d kontroversi mkin murah rezeki ajah..tahniah,..tingkatkn kualiti dgn kredibiliti..
Quote bawangputeh 22-5-2017 08:47 PM
lagi lagi lofa...makin d kontroversi mkin murah rezeki ajah..tahniah,..tingkatkn kualiti dgn kredibiliti..
Quote cha-cha 22-5-2017 08:48 PM
Huhu makin dikutuk, makin mendoniaaa
Quote de_ikea 22-5-2017 08:53 PM
Alahai. Apa sumbangan hajjah ni yg dilihat sampai jd duta tn50. Adakah kerana shmp? Meletop? Truelove? Millofa? Lofattah?
Quote sofiazara 22-5-2017 08:53 PM
berapa diorg bayar duta duta ni
free ke apa

bayar guna duit sapa
Quote samasam90 22-5-2017 08:55 PM
CiliPadiSedap replied at 22-5-2017 12:42 PM
Tun Najib 50

Mamppooo wishlist kekdahnya. Mcm tulis kat diary pink tn50 sealed with lipstick.
Quote Flyhighs 22-5-2017 08:56 PM
samasam90 replied at 22-5-2017 08:38 PM
Motif i tak tahu tn50. Ce bagi pencerahan sikit.

Utk pengetahuan uols ini adalah dasar br kerajaan laa utk perbaharui wawasan 2020 yg bakal tamat lg 4 thn..so ni adlah plan jangka panjang pembangunan negara yg akn bermula pd 2020-2050..
so bmula 2017-2019 akan ada la ‘Perbicangan TN50’, siri penglibatan dan aktiviti2 wacana yang bertujuan untuk cetuskan aspirasi netizen n menentukan bidang untuk transformasi termasuk ekonomi, kemasyarakatan, kebudayaan dan alam sekitar seperti yg sedang blgsg skg..

Lebih krg mcm dasar lain sblm ni cth DEB kpd MBE..PIPP to PPPM..gitteww uolss..cerah tak lg..

Semua pembaharuan adlh btujuan memurnikan dasar terdahulu..
penat nya menaip..

Lihat semua komen(195)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2023 07:42 PM GMT+8 , Processed in 0.100552 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top