CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Arja Lee Rakam Video Pakai Boxer, Sengaja Tayang 'Benjolan'?

20-1-2016 10:21 AM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 39335| Komen: 294

Description: Menjadi hencapan ramai apabila Arja Lee hanya memakai 'boxer' atau seluar dalam yang menampakkan benjolan
Oleh Izzah Abbasy

Rasanya sudah sekian lama tidak mendengar cerita mengenai pelakon Arja Lee. Mungkin sibuk dengan memantapkan dan melebarkan perniagaan Arjas Cookies dan ARLEE Pomade membuatkan Arja Lee kurang berada di hadapan layar kaca televisyen.

Tetapi semalam Arja Lee telah memuat naik video beliau sedang bermain bola sepak dengan status di laman Instagram miliknya ;

"Cristiano Ronaldo play football at home
#ArjaLee #Arjasplayfootball . Just for fun"


Menjadi hencapan ramai apabila Arja Lee hanya memakai 'boxer' atau seluar dalam yang menampakkan benjolan tidak sepatutnya ketika video ini dirakam.


Desas desus menyatakan telefon bimbit milik Arja Lee hilang dan bukan beliau yang memuatnaik video tersebut. Sahih atau tidak, kena tanya tuan badanlah!. Boleh tahan juga seksinya Arja Lee. Nak tengok habis atau tidak video ini? - CARI Infonet

17

Bagus
15

Marah
9

Terkejut
7

Sedih
16

Lawak
18

Bosan

Friends Rank (82 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote bini_fl 20-1-2016 12:27 AM
Hahaha ini lg satu bangang..takkan la kena hacked
Quote L211 20-1-2016 12:33 AM
husnuzon.. kihkih iolss rasa handphone dia kena curi.. jeng jeng.. pluss dia tak igt nak buka ig sbb lupa password.. how's that ?? tapi kan, iolss tgok macam dia letak sesuatu je kat sluar bg nmpk fuhhhh
Quote crystel 20-1-2016 12:34 AM
#bangang.abadi
Quote zawara 20-1-2016 12:34 AM
Toink toink ke
Quote bini_fl 20-1-2016 12:38 AM
tengah period pakai pad..tu yg semacam jahh
Quote kakasotong 20-1-2016 12:41 AM
Meols scroll komen dekat instavid ni td ramai speku heols punya IG kena hacked. Katanya arja in personal bukan jenis gitu orgnya


Nmpk jugak komen dato terlajak laris mintak arja suruh delete instavid ni, siap call lg arja tp no response. Arja xangkat fon
Quote pauliza 20-1-2016 12:44 AM
eiiii gelinya baca komen2 jejans gersang kt situ
Quote RatuDunia94 20-1-2016 12:46 AM
ayooo... tu gulung2 stoking sumbat dlm underwear ke?
Quote adel7 20-1-2016 12:51 AM
Dah knp dia ni?
Quote ellejo 20-1-2016 12:55 AM
amboiii tembamnya


ponen2 sila masuk menghadap dan tatap. kasi rating sikit
Quote freakyskinny 20-1-2016 12:58 AM
mcm padded je.. since stuck kt stu. x giggle giggle pong...
ke iols salah..
Quote 311gurl 20-1-2016 12:58 AM
kalau kena hack,siapa yg upload video dia?
mcm mana org tu boleh ada video tu?

Quote Themilo 20-1-2016 01:00 AM
Heshe pun persis rogayah. Motif terlajak ponen call heshe? Inzal kah?
Quote Fainors 20-1-2016 01:00 AM
Eyywuu..
Quote hyie 20-1-2016 01:04 AM
ziziknya sis menyesal iols tertengok...rasa cam lesi2 seumur hidup gitu...eeeeeeeeeee weeekkkkkkk iols pernah je nampak heshe berboxer sajork kat hostel dedulu...geli lagi ada sis
Quote 311gurl 20-1-2016 01:05 AM
i pelik semua org ingat dia letak something dlm brief dia..
em hello,ingat semua asian punya penis kecik ke?

tgk la peha dia mcm mana,, jenis workout.. ala uols, takkan la x prnh tgk laki dlm brief..
Quote enchikfitz 20-1-2016 01:05 AM
Hilang akai apa mamat ni?
Quote enchikfitz 20-1-2016 01:07 AM

Dia pakai minyak dara Darsita kot. Hebat spammer itu lama x nmpk kat porem ni
Quote gugunogaga 20-1-2016 01:07 AM
Edited by gugunogaga at 20-1-2016 01:08 AM

gulp.. selambak

Lihat semua komen(294)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-10-2022 02:21 AM GMT+8 , Processed in 0.080494 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top