CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Amy Search Terseliuh Bahu, Jatuh Dari Pentas 4 Kaki

20-1-2016 11:16 AM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 10658| Komen: 32

Description: Walaupun sakit akibat insiden itu, Amy tetap meneruskan persembahan
Oleh Izzah Abbasy


Amy Search jatuh dari pentas setinggi empat kaki ketika ingin bersalaman dengan peminat yang berada di barisan depan semasa menjayakan majlis makan malam korporat di ibu kota Ahad lalu.


Menurut Amy Search, sinaran lampu dan struktur pentas mengelirukan antara punca menyebabkannya terjatuh dari pentas tersebut.

Walaupun sakit akibat insiden itu, Amy tetap meneruskan persembahan kerana menganggapnya sebagai satu tanggungjawab yang perlu dilaksanakan.

Amy dikatakan bengkak ibu jari dan mengalami terseliuh dan sakit pada bahagian bahunya.

Mengikut Amy, dia terpaksa menggagahkan diri bagi memastikan majlis menyambut menantu yang diadakan di rumahnya, sehari selepas insiden terjatuh dari pentas itu, berjalan dengan baik. - CARI Infonet

Foto : anizyn.blogspot.com

5

Bagus
26

Marah
10

Terkejut
15

Sedih
29

Lawak
35

Bosan

Friends Rank (120 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote HannahMontana 17-1-2016 07:49 AM
faktor usia

beliau tidak bertambah muda.
Quote susukambingbest 17-1-2016 08:19 AM
tgok kt fb td, kesian uncle amy
Quote chinta89 17-1-2016 09:00 AM
teringat jaclyn vic jatuh kat pentas dulu.. selamba bgn n nyanyi
Quote CrowneGlory 17-1-2016 09:07 AM
Ok jah semlm anak dia kawin...elok je
Quote Princess_Na 17-1-2016 11:13 AM
Termenung jap lepas jatuh.

Nasib tahu ada tugas belum selesai. Memang faktor usia pun.
Quote albedah 17-1-2016 11:14 AM
Ini pun nak masuk gossip. Ape laaaa..
Quote khairulazuan 17-1-2016 11:21 AM
ciannya


Quote khairulazuan 17-1-2016 11:22 AM
semoga abg amy sembuh
Quote candybatik 17-1-2016 01:40 PM
Bole la masuk bod gossip.. Klu x asyik gossip psl cintan cintun je..  Bole la bole la..
Quote maxim 17-1-2016 01:52 PM
candybatik replied at 17-1-2016 01:40 PM
Bole la masuk bod gossip.. Klu x asyik gossip psl cintan cintun je..  Bole la bole la..

Tq sudi sapot tred x seberapa ini. Huhuhuhu
Quote bambimbom 17-1-2016 01:53 PM
Jatuh time perform.. takpe bende nak jadi
Quote tomet05 17-1-2016 02:58 PM
bukan sengaja pun kan
Quote candybatik 17-1-2016 03:23 PM
Mayb pas ni maxim bole follow plak ig.. Da sihat blm.. P klinik mn.. Tgk cam thred kapel yg laga2 pp tu..apa je dlm ig... Copy paste je kat sini ha..kan?
Quote maxim 17-1-2016 03:28 PM
candybatik replied at 17-1-2016 03:23 PM
Mayb pas ni maxim bole follow plak ig.. Da sihat blm.. P klinik mn.. Tgk cam thred kapel yg laga2 pp ...


Iols malas noks

Btw thx for suggestion
Quote achik2009 17-1-2016 04:25 PM
[youtube]00nFn7kosLE[/youtube]
Quote red_cattleya 17-1-2016 05:04 PM
mngalami kecederaan ke?
Quote sukacactus 17-1-2016 05:28 PM
Ada luka skit & sakit kat bahu kan
Otai amy ni dah berusia...telinga pun sblh xberapa dgr dah
Quote starcity 17-1-2016 05:52 PM
Iols just nak komen pasal Kid guitarist Search. Dia dah nampak macam lelaki umur 60an. Kurus kering & muka dah mengecut. Dari muda sampai ke tua amik dadah..
Quote aderaderker 18-1-2016 12:12 AM
starcity replied at 17-1-2016 05:52 PM
Iols just nak komen pasal Kid guitarist Search. Dia dah nampak macam lelaki umur 60an. Kurus kering  ...

Tapi still dipanggil Kid kan...
Walau dah tua..hehe

Lihat semua komen(32)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 05:32 AM GMT+8 , Processed in 0.066642 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top