CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

[Edisi Keluarga Bahagia] Zamarul Hisham Jadi Lebih Baik Selepas Rujuk

19-1-2016 10:42 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 12797| Komen: 43

Description: “Apa yang berlaku dalam rumah tangga saya sebelum ini adalah ujian daripada Allah
Oleh Adib ZA

Pernah dilanda ombak dalam rumah tangga, kini menjadikan pelakon Zamarul Hisham lebih bermuhasabah diri dan menghargai rumah tangganya kini. 


Ini diakui sendiri oleh pelakon hebat ini, selepas merujuk kembali dengan isterinya Diana Rafar pada 14 Februari tahun lalu, kehidupannya lebih bahagia. 

“Apa yang berlaku dalam rumah tangga saya sebelum ini adalah ujian daripada Allah kerana apa yang datang daripada-NYA memang tidak dapat diduga. Rumah tangga ini ibarat sebuah kapal, ada ketikanya belayar di air tenang dan ada waktunya dilambung ombak. 



“Apa yang dapat saya pelajari daripada perpisahan sebelum ini ialah kita perlu menghargai apa yang ada dan jagalah ia sebaik mungkin kerana dalam sebuah rumah tangga perlu ada sikap tolak ansur dan percaya antara satu sama lain. Apa-apa hal yang berlaku, mesti dibawa berbincang dan selesaikan segera,” ujarnya kepada Utusan Malaysia.


Kini, Zamarul lebih mementingkan keluarga berbanding perkara lain kerana baginya isteri dan anak-anak adalah harta yang tidak ternilai harganya. - CARI Infonet


Baca selanjutnya: Utusan Malaysia



(Sumber foto: Beautifulnara)


14

Bagus
20

Marah
18

Terkejut
13

Sedih
14

Lawak
33

Bosan

Friends Rank (112 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote CiliPadiSedap 18-1-2016 01:35 PM
zamarul hisham akak selalu nampak dekat restaurant satay plaza masalam dekat shah alam. sorang2 je lepak.
Quote ellejo 18-1-2016 01:35 PM
dia ni nampak berkerak kan.

tak mcm hero bbnu masakini.
Quote chinta89 18-1-2016 02:23 PM
suke dia blakon tp nama x top sgt... xde anugerah bkepuk2.. suka dia blakon dr hero2 skg yg blakon ntah pape zmn skg.
Quote hotmak 18-1-2016 02:24 PM
Baguslah, tapi apa punca dia bercerai dulu ye
Quote mie07 18-1-2016 03:27 PM
jodoh masih panjang
Quote cikanggun 18-1-2016 03:32 PM
meksim, jelita missfake dlm pic ni. motipppp ada cendawan?

Quote estrelle 18-1-2016 03:48 PM
Dia berlakon ok tp dr dlu smpai skang nmpak busuk
Quote sepitsiput 18-1-2016 03:49 PM
Rindu plak zaman Zamarul jd "anak hikan" Tok Pah...

[youtube]X9qOP2lrFs4[/youtube]
Quote hatikudus 18-1-2016 03:56 PM
Klu tak silap, dulu ada artikel/thread pasal Diana Rafar ni merungut si Zamarul ni suka membazir duit beribu2 sebab hobi kumpul vape memahal. Dah ok kot skrg, baguslah.
Quote tagas 18-1-2016 03:59 PM
Aku suke zamarul & zulhuzaimi

berlakon bagus then nampak cool macho2 jer
Quote nolya 18-1-2016 05:37 PM
Alhamdulillah bila ada usaha dan penghijrahan kpd kebaikan.  Lagi pun usia semakin tua, anak2 semakin membesar, pengalaman pahit pernah dilalui, masakan tak boleh berfikir lagi untuk menjaga dan menghargai apa yg sudah dlm tangan.  Isteri pun cantik dan rajin berusaha, nak dikejar yg mcmana lagi.  Pengalaman pahit sebelumnya perlulah dijadikan sempadan agar tak pisang berbuah dua kali, tidaklah yg dikejar tak kesampaian malah yg dikendong pula keciciran.  InsyaAllah, dgn tekad yg baik, dgn sokongan rakan taulan dan doa drp keluarga, akan baiklah semuanya.  Semoga ZH terus berjaya demi keluarga.
Quote Princess_Na 19-1-2016 08:31 AM
estrelle replied at 18-1-2016 03:48 PM
Dia berlakon ok tp dr dlu smpai skang nmpak busuk

Ada pulak nmpk busuk. Macho ok.
Quote mrssparrow 19-1-2016 08:54 AM
berlakon mmg best mamat ni
antara peberet aktor termasuk zulhuzaimi
moga kekal hingga akhir hayat
Quote ilya 19-1-2016 08:55 AM
chinta89 replied at 18-1-2016 02:23 PM
suke dia blakon tp nama x top sgt... xde anugerah bkepuk2.. suka dia blakon dr hero2 skg yg blakon n ...

betull
dia sangat jantan kalau jadi hero.

Suara pun tak terkepit

Quote ryshaNur 19-1-2016 09:00 AM
aku pun suke zulhuazimi
korang pernah tgk tak citer adaptasi dari novel - kau laksana bulan
dekat tv 1
lupa dah tahun bila
zul huzaimi dan ayu raudha
syokkkk sgt
Quote khairulazuan 19-1-2016 10:52 AM
best si zmarul nih..tp x popular sgt
Quote mrsLucky 19-1-2016 10:57 AM
I like his acting..he better than most overrated actor.. hensem juga
Quote estrelle 19-1-2016 11:15 AM
Princess_Na replied at 19-1-2016 08:31 AM
Ada pulak nmpk busuk. Macho ok.

Haa ok laa.sejak tukar jd baik ni iols tarik balik nmpak wangi.
Quote hacks_oren 19-1-2016 11:18 AM
walaupun aku tak suka pasangan ni...
tapia ku suka dgn keharmonian yg kembali bertaut...
smoga terus aman bahagia selamanya...

Lihat semua komen(43)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 07:29 AM GMT+8 , Processed in 0.072539 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top