CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Cinta Bertaut Kembali, Nora Danish 'Try' Baju Pengantin?

20-1-2016 11:59 AM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 29141| Komen: 207

Description: Gambar mesra mereka dikongsi Nedim melalui akaun Instagram, disifatkan sebagai cinta bertaut kembali
Oleh Izzah Abbasy

Selepas hubungan pelakon jelita Nora Danish dan Nedim anak kepada Menteri Pelancongan dan Kebudayaan Malaysia YB Dato' Seri Mohamed Nazri bin Abdul Aziz putus pada Ogos tahun lalu, kini hubungan mereka dikhabarkan bertaut kembali.



Nora Danish yang dilihat dihantar teman lelaki, Nedim Nazri ke Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), Sepang berangkat ke New York, Amerika Syarikat (AS) untuk menjalani penggambaran drama arahan Erma Fatima di kota kosmopolitan itu.


Gambar mesra mereka dikongsi Nedim melalui akaun Instagram, disifatkan sebagai cinta bertaut kembali. Nedim juga menulis status yang membuktikan mereka dilamun cinta kali kedua.

"Semoga perjalanan kamu ke New York akan selamat tiba. Selalu ingat, bahawa saya akan sentiasa berada di sisi tak kira di mana kamu berada. Berhati-hati, solat dan jangan lupa betapa kita dirahmati kerana Dia.

"Saya sanggup menyeberangi lautan dan apa saja halangan demi kamu. Saya tak akan berjalan di atas lautan api dengan kamu kerana saya mahu bersama kamu mengejar hingga ke Jannah.

"Jaga diri. Insya-Allah, saya akan bertemu kamu nanti," kata Nedim.


Sebelum ini, dalam 'drama' berasingan, Nora dilihat berkongsi gambar menggayakan gaun perkahwinan rekaan Ashraff Zainal Atelier. Tindakannya itu turut mendapat reaksi netizen yang tertanya-tanya apakah Nora akan berkahwin?


Walaupun gaun perkahwinan yang digayakan adalah merupakan salah satu babak beliau akan berkahwin dengan Baim Wong atau Remy Ishak, namun ia pasti merupakan tanda hubungan mereka berdua akan ke jinjang pelamin tidak lama lagi. Sama-samalah kita mendoakan kebahagian Nora dan Nedim ini. - CARI Infonet



7

Bagus
20

Marah
21

Terkejut
7

Sedih
7

Lawak
19

Bosan

Friends Rank (81 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote milot 20-1-2016 10:56 AM
Kacangggggg
Quote maxim 20-1-2016 10:58 AM
Alhamdulillah semoga berkepit till jannah
Quote missHIJAU 20-1-2016 10:58 AM
propa la selama ni
Quote carlis 20-1-2016 10:59 AM
Nedim tu tara mana lah sangat.
Quote pittjie 20-1-2016 10:59 AM
"muslimah"nya caption si nedim tu.
Quote Lorra2411 20-1-2016 11:03 AM
kahkahkah, jangan kena katup lagi sudah. nak bergossip pun tak boleh
Quote Ferr_Remy 20-1-2016 11:05 AM
#visaOHvisa Visa x lepas lagi ke dek non?
Quote yeos 20-1-2016 11:05 AM
putus sekejap nak meredakan ketegangan situasi politik masa tu kannn....
Quote maxim 20-1-2016 11:06 AM
yeos replied at 20-1-2016 11:05 AM
putus sekejap nak meredakan ketegangan situasi politik masa tu kannn....

Mybe hanya putus kt media sosial
Quote AshkieLa 20-1-2016 11:09 AM
trend CBNU ... declare clash hakikatnya masih berkepit..
Quote krustykrab 20-1-2016 11:09 AM
kes sama la mcm samdawan & tilla...

Quote pichee 20-1-2016 11:09 AM
mengingatkan solat sambil berpimpin tgn....
Quote mokcikKSKB 20-1-2016 11:10 AM
La x abis lg ker?takda perkembangan pon.mmg derang kapel...so what?lainlah tt speku depa dh sah kawen ker?baru syok nk csi..ini x..dr taun los kot.
Quote vionna007 20-1-2016 11:13 AM
ayat tak melambangkan kelaku....
Quote coconico 20-1-2016 11:15 AM
Ferr_Remy replied at 20-1-2016 11:05 AM
#visaOHvisa Visa x lepas lagi ke dek non?

kalau visa takde prob, dia nak mengekor nora ke? jadi bodigad? amik cuti dari regular job?

Quote cucuq 20-1-2016 11:18 AM
sama propa macam shanaz n nabila, qi ngan neldiya rose tu..
Quote Ferr_Remy 20-1-2016 11:18 AM
coconico replied at 20-1-2016 11:15 AM
kalau visa takde prob, dia nak mengekor nora ke? jadi bodigad? amik cuti dari regular job?

Harus la.. koje diorg kan menempek je brdua.. anak org kaya ade ape halll
Quote blackwidowbae 20-1-2016 11:20 AM
Makcik merestui hubungan kalian

#yasssss s s s s
Quote kiyudi 20-1-2016 11:22 AM
so sweet diabetessss

Lihat semua komen(207)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 05:43 AM GMT+8 , Processed in 0.075673 second(s), 32 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top