CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Sah Bercerai Kali Kedua! Fiza Halim Dan Adam AF Bawa Haluan Sendiri

20-1-2016 01:46 PM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 39553| Komen: 207

Description: Mereka kemudian mengesahkan lafaz cerai di Mahkamah Syariah Shah Alam pada
Oleh Izzah Abbasy

Pelakon drama Anakku Diva, Fiza Halim telahpun memberi kenyataan bahawa dia sudah bercerai dengan Adam.


"Saya mahu kongsi hal ini kerana mahu maklumkan status sebenar. Ini kerana ramai sudah mula bertanya setiap kali saya berjalan tanpa Adam di sisi."

Buat kali kedua, Adam menceraikan Fiza dengan talak satu di rumah mereka di Gombak pada 21 September lalu. Mereka kemudian mengesahkan lafaz cerai di Mahkamah Syariah Shah Alam pada 28 Disember lalu.

Mereka bercerai secara baik dan tidak tinggal sebumbung beberapa bulan. Malah, pada sambutan Aidilfitri lalu, Adam beraya seorang diri di Sabah manakala Fiza pula beraya dengan keluarga.

"Saya buat solat istikharah dan minta petunjuk daripada Tuhan. Keputusan lebih condong kepada perpisahan," kata Fiza.

Adam dan Fiza tidak dikurniakan anak sepanjang perkahwinan mereka dan hubungan bersama bekas suami Dato' Farriq dan isteri Datin Amelia Hassan, pereka fesyen terkenal serta anak-anak sangat baik. - CARI Infonet

Info : BH Online

16

Bagus
24

Marah
18

Terkejut
22

Sedih
15

Lawak
16

Bosan

Friends Rank (111 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Scarlet17 20-1-2016 01:08 PM
Laa pulokkkk............
Quote silampumeja 20-1-2016 01:10 PM
adoiiii...... pulak dah
Quote Scarlet17 20-1-2016 01:11 PM
Dlu kemain lagi si adam ni
Quote shahima0909 20-1-2016 01:11 PM
alahai ..
Quote idakamaruddin 20-1-2016 01:12 PM
dh tak sehaluan better la hidup sendiri sendiri
Quote sfinaria 20-1-2016 01:12 PM
Bertabahlah...
Quote fifie_olin 20-1-2016 01:13 PM
ada la tu...
Quote akies 20-1-2016 01:14 PM
Dah gitu pulak...parah sgt ni sampai cerai lagi .. Bertabahla yek
Quote krustykrab 20-1-2016 01:14 PM
lerrrrrrrrrrrrrrr
Quote Adelisa 20-1-2016 01:16 PM
For real?! Kesahnye pulakk..ku pikir lps first divorce aman aman jahh
Quote Lavender_Violet 20-1-2016 01:17 PM
Apesal pulak kali ni
Tapi mmg dari dulu aku rasa diorang mcm tak sesuai
Entah lah...nasib masing2
Quote bini_fl 20-1-2016 01:18 PM
haah dorg ne mcm bukan psangan suami isteri..adam tu tak nmpk mcm matang ..entah laa..bukan jodoh
Quote hanezzafirah 20-1-2016 01:20 PM
nape bercerai yg laki kaya tu?
Quote leezzaliza 20-1-2016 01:21 PM
Adam ooohh adam...
Quote taksukapeanut 20-1-2016 01:22 PM
alahai.. kesiannya.. tapi kalau dah bukan jodoh, cuba kuat mana pun memang tak akan berjaya.
Quote bambimbom 20-1-2016 01:22 PM
dorang bdua ni sempat ade anak ke??
Quote zuliana29 20-1-2016 01:26 PM
semoga tabah mengharungi cabaran hidup akan datang.... teruskan berusaha mencari bakal suami lain.... ehehhe
Quote beatgirlX 20-1-2016 01:28 PM
hanezzafirah replied at 20-1-2016 01:20 PM
nape bercerai yg laki kaya tu?

dulu Fiza ni ligat jugak..
kan dedulu pernah ada scandal ngan pak si erin malik..
tapi alhamdulillah dah berubah ke arah lebih baik...
Quote beatgirlX 20-1-2016 01:29 PM
bambimbom replied at 20-1-2016 01:22 PM
dorang bdua ni sempat ade anak ke??

blum ada rezeki...so kira tak de zuriat lagi la diaorg ni..
apa pun semoga kedua2nya menemui kebahagiaan nanti

Lihat semua komen(207)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-10-2022 03:03 AM GMT+8 , Processed in 0.067028 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top