CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Fasha Tuntut Cerai, Jejai Sah Lafaz Talak Satu!

20-1-2016 04:06 PM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 166135| Komen: 1223

Description: Fasha memfailkan tuntutan cerai mengikut Seksyen 47 Akta Undang-undang Keluarga Islam 1984 Isnin lalu
Oleh Izzah Abbasy

Setelah beberapa minggu kisah Fasha dan Jejai menjadi perhatian, akhirnya Jejai melafazkan penceraian dengan talak satu di Mahkamah Tinggi Syariah Wilayah Persekutuan sebentar tadi.

Penceraian tersebut telah direkodkan Hakim Syarie Muhammad Abdul Karim Wahab dalam kamarnya kira-kira jam 3 petang.


Fasha atau nama sebenarnya Nur Fasha Hassan, 32, memfailkan tuntutan cerai mengikut Seksyen 47 Akta Undang-undang Keluarga Islam 1984 Isnin lalu.

Fasha sebelum ini dikhabarkan mempunyai masalah dengan ibu mertua dan campurtangan oleh adik ipar dan juga bekas isteri pertama Jejai iaitu Nora Danish.

Fasha  dan Jejai telah bernikah pada 27 April 2012 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Putra Rayfal yang berusia dua tahun dan Putri Raysha Jemyma yang berumur setahun. - CARI Infonet

18

Bagus
12

Marah
7

Terkejut
12

Sedih
5

Lawak
12

Bosan

Friends Rank (66 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote hemoh2 20-1-2016 03:17 PM
Innalillahh...
sian lak kat ko fashaa
Quote HannahMontana 20-1-2016 03:17 PM
katanya dulu cinta agung
Quote jlo 20-1-2016 03:18 PM
takziah...
ku simpati..kesian jugak pada anak2 kecik lagi
Quote piahsemah 20-1-2016 03:18 PM
Confirm ka cerai
Quote m2506 20-1-2016 03:19 PM
emmm.. cinta agung yg xmembawa ke jannah....
Quote Nadzfizz 20-1-2016 03:19 PM
At last bercerai jua.....rasa lah mcm mana rasa kene cerai pulak ya
Quote alesandra 20-1-2016 03:19 PM
talak berapa?org tu baru nak dengar kes kann....?
Quote Rajawali 20-1-2016 03:19 PM

Cinta agung dah jadi cinta jagung..
Quote dewimalam78 20-1-2016 03:20 PM
Sedih baca ksah artis cerai berai. Diorg tu pun ada perasaan jg utk bahagia.
Tak pelah. Maybe itu yg terbaik utk diorg berdua.   
Quote mixed 20-1-2016 03:20 PM
chenta hangong yg dulo karat kata
pandai jaga 'barang' , ibu mitali, gemuk pn laki sayang
cun cute pn x guna kalau x pandai jaga barang & malas masak
akhir nya bercerai.....

takziah kesian anak2
Quote Nadzfizz 20-1-2016 03:20 PM
Aku dh agak perkahwinan fasha ngan jejai mmg tak akan bertahan lama....
Quote sarukhan 20-1-2016 03:20 PM
Jodoh x pjg sis.. takziah la..
Quote pichee 20-1-2016 03:20 PM
erk!! btl ke ni..siannye..
Quote blinkazwa 20-1-2016 03:20 PM
permohonan cerai.. belom cerai lagi..

Fasha Sandha Fail Permohonan Cerai

Pelakon Fasha Sandha dilihat hadir ke Mahkamah Syariah Kuala Lumpur pagi ini dipercayai untuk memfailkan permohonan cerai terhadap suaminya Jejai atau Rizal Ashram.

Pasangan ini berkahwin pada 2012 yang lalu dan telah dikurniakan dua orang cahaya mata.

Sebelum ini, memetik luahan hati Fasha di dalam melalui Berita Harian, Fasha mengakui dirinya sedang bersedih namun dalam masa yang sama mahu terus bergerak ke hadapan.


Sumber: Rotisemekin
Quote anilzasor3323 20-1-2016 03:21 PM
nmpk mcm loving couple b4 ni.. tp tu lah kan...
perancangan Allah lebih tepat
Quote swimswim 20-1-2016 03:21 PM
Wow.. lombok: the widowmaker
Quote sarukhan 20-1-2016 03:21 PM
Eh.. ni br permohonan cerai ke atau pngesahan lafaz cerai??? Meols tgk ayat cuma kes perceraian. Apa kessss.
Quote mrsLY 20-1-2016 03:21 PM
hurmmm.......sian kat anak2
Quote animcute 20-1-2016 03:22 PM
lepas ni jangan jeles dgn ND lagi
dah dapat title yg sama..

Lihat semua komen(1223)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 07:19 AM GMT+8 , Processed in 0.073375 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top