CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Jika Tak Tarik Balik Kenyataan, Syarikat Kicap Bakal Saman Azwan Ali

18-1-2016 05:13 PM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 44312| Komen: 313

Description: Azwan Ali bakal berdepan dengan tindakan saman ...


Oleh : Fyruz Hanna

Azwan Ali bakal berdepan dengan tindakan saman sekiranya gagal menarik balik kenyataan yang mencemarkan syarikat kicap Bumiputera Tirana Products Sdn Bhd.

Menurut peguam syarikat, pihaknya telah memberikan notis tuntutan kepada Azwan pada 12 Januari lalu untuk menarik semula kenyataan dan video-video dilaman Instagramnya dalam tempoh 14 hari.

“Pada 12 Januari kita sudah keluarkan satu surat  tuntutan yang mana berkaitan dengan banyak kenyataan yang dikeluarkan oleh Azwan  Ali melalui akaun Instagram beliau menggunakan nama ‘divaazwanavazz’.


“Tuntutan ini selama 14 hari untuk beliau secara  ringkasnya pertama untuk mengeluarkan satu kenyataan permohonan maaf secara  bertulis dan kepada anak guam kami dan juga untuk mengeluarkan satu akujanji  untuk tidak lagi mengeluarkan sebarang kenyataan ataupun video yang tidak benar  serta bersifat fitnah terhadap produk keluaran anak guam kami.

“Kita juga menuntut permohonan maaf secara  bertulis yang disiarkan dalam satu akhbar tempatan. Notis 12 Januari telah  dikeluarkan dan beliau juga di Instagram telah memaklumkan telah menerima notis  tuntutan dan beliau nampaknya bersedia untuk disaman.

“Di pihak kami memberikan beliau 14 hari maka  Azwan ada masa sehingga 26 Januari ini untuk memberikan jawapan dan memenuhi  tuntutan yang kami buat, sekiranya beliau tidak memenuhi tuntutan yang diberikan  saya akan berbincang semula dengan anak guam sama ada ingin meneruskan saman  atau tidak,” katanya seperti dipetik dalam Therakyatpost. -CARI Infonet.

Baca selanjutnya: Therakyatpost
22

Bagus
35

Marah
42

Terkejut
16

Sedih
17

Lawak
20

Bosan

Friends Rank (152 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote DayangKirana 18-1-2016 01:50 PM
kalau kena saman, mampoo ke diva nak bayar?

seems like he dont bother..

divaazwanavazz#SAMANisON
AGAINST KICAP PLG
GAMPANGSSS ! SOOOONNNN
ariz.iiHmmm . Kicap Tirana lah sangat 😒
ariz.iiHuhuhu
jjousshuaBeraninya Diva AA wow curlass
jjousshuaDiorang lupa azwan ali ni pnah blajar law
divaazwanavazz@ariz.ii #IklanKICAPplgGAMPANGSSS #SAMANmakDIA
divaazwanavazz@jjousshua #IklanKICAPplgGAMPANGSSS #SAMANmakDIA
apa2ajaBerani diorg cemarkan nama #AGONG truly Diva AA? #LUDAHHH #KENTUTTTT #SENDAWAAA kan aje diorg ni.
divaazwanavazz@apa2aja #IklanKICAPplgGAMPANGSSS #SAMANmakDIA
Quote Themilo 18-1-2016 01:51 PM
kahkahkah! saman je ponen bedebah nih sampai tinggal spender!!
Quote mokcikKSKB 18-1-2016 01:54 PM
Lepas ni divaAA lelong rendang nk baya loyar
Quote ultra78 18-1-2016 01:57 PM
Ampunnn.....

[youtube]6sT9cRNtj8w[/youtube]
Quote tom2 18-1-2016 01:57 PM
Sebab pulut santan binasa sebab mulut badan binasa
Quote cmf_premierleag 18-1-2016 01:59 PM
Saman je pondan arbok ni
Makin lama makin sewel
Quote mzzenma 18-1-2016 01:59 PM
Saman ja si puaka ponen ni. Selayaknya kena panah petir.
Quote cammie1711 18-1-2016 02:04 PM
padan muka! kahkahkah
Quote gula_tebu 18-1-2016 02:05 PM
saman je, jangan teragak-agak. biar sampai tinggai spenda. geram amat dengan ponen tua ni.
Quote rospinki 18-1-2016 02:07 PM
akak rasa bukan psal saman si pondan tu tapi mencapub kicap theyols
Quote lampor 18-1-2016 02:09 PM
cmf_premierleag replied at 18-1-2016 01:59 PM
Saman je pondan arbok ni
Makin lama makin sewel

lama x dengar ayat arbok. last dengar masa kt uni dulu. tringat kt arwah kawan aku. slalu dok citer roommate dia tu arbok. hahaha
Quote gekkou 18-1-2016 02:11 PM
AA tu acah2 tak gerun jah nk kena saman
harus lepas ni mencicit keluar statement mntk maaf segala
konon selepas mntk petunjuk Allah
buat solat tunggang terbalik mntk Allah tunjukkan jalan kebenaran
lepas tu buat statement
'AA di pihak yang benar'
'minta maaf bukan takut kn saman..tapi sbb petunjuk daripada Allah'
'AA tak nak keruhkan keadaan dan membabitkn pencacai di instgram'

else, pegi mntk Azmin Ali utk tolong
maklumkan berkeluargakan MB
harus rasa diri jadi agong terus bukan diva lagi dah

Quote chinta89 18-1-2016 02:12 PM
saman je divaAA nih.. kang kalau org ugut nak sunat tau la gelupur telorrr
Quote Themilo 18-1-2016 02:12 PM

iklan pun hauk gak sebenarnya kan sis? minah salleh mana ntah diorang rembat dok jadi pelakon. Rasa macam tonton iklan tahun 80'an jaa
Quote aechae 18-1-2016 02:15 PM
gekkou replied at 18-1-2016 02:11 PM
AA tu acah2 tak gerun jah nk kena saman
harus lepas ni mencicit keluar statement mntk maaf segala
...

Xlupa juga mgkin keberangkatan beliau g umrah utk kali ke 9 or 10 ntah
Quote CrowneGlory 18-1-2016 02:16 PM
Baiknya still bg 14hr...patut dgn follower2 yg join sekaki tu disaman...

Jgn mencicit pondan tua ni mcm kes rani kulup aritu...
Quote kecimpret 18-1-2016 02:17 PM

ok aku setuju dgn azwan ali..iklan dia mmg gampang..abis laa nnt kena saman
Quote alesandra 18-1-2016 02:18 PM
kesian kicap...kicap tak bersalah.tapi dendam kesumat punya hal...kannn dah mendapat
Quote cik_tonggek 18-1-2016 02:18 PM

tapi iklan derang mmg hauk pun
ya ampun kicap tirana, jangan saman akak plak

Lihat semua komen(313)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 06:16 AM GMT+8 , Processed in 0.074066 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top