CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Antarabangsa Lihat artikel

Adele Malu Kisah Cerai Tersebar

15-11-2021 01:48 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 1354| Komen: 8

Description: Penyanyi terkenal Adele menyingkap semula kisah perceraiannya dengan bekas suami, Simon Konecki pada 2019.
Penyanyi terkenal Adele menyingkap semula kisah perceraiannya dengan bekas suami, Simon Konecki pada 2019.

Ujar pelantun lagu Easy On Me itu, dia sebenarnya berasa sangat malu apabila berita perceraiannya dengan Konecki tersebar luas sehingga diketahui peminat serta rakan-rakan artis.


Kredit foto: IG Adele

Sejak berkahwin dengan Konecki pada 2016, Adele selalu berusaha untuk menjadi seorang isteri yang baik dan berikrar untuk bersama lelaki itu sehingga ke akhir hayatnya.

“Saya sedih kerana tidak dapat mempertahankan perkahwinan ini yang akhirnya menemui kegagalan. Kini anak saya membesar tanpa sebuah keluarga yang lengkap.


“Saya malu untuk mengaku bahawa saya telah bercerai. Saya gagal untuk mempertahankan rumah tangga yang dibina,” katanya.


Kredit foto: IG Adele

Selepas kedua-dua pasangan itu rasmi bercerai, timbul khabar angin mengatakan bahawa Adele terpaksa berehat kerana perlu menjalani rawatan mental kesan daripada perceraiannya.


Sumber: Kosmo

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Orix 15-11-2021 02:13 PM
ekceli psal apa diorg cerai eh ? ex laki nya si Adele ni dpt banyak jugak kan duit dari Adele utk cerai...
Quote iolss 15-11-2021 06:28 PM
i pon nak tau awat dia cerai.. tp kurus sggh dia lps cerai..depression terok ke.. tp still lawa
Quote blakerainer 15-11-2021 06:32 PM
Sheols skrg dgn nigga kan adushhh dia nih
Quote lattehazelnut 16-11-2021 03:59 AM
blakerainer: Sheols skrg dgn nigga kan adus ...

Euw da la yg xhensem pla tu..
Quote lasagna 16-11-2021 09:43 AM
keciwa dlm prkahwinan ni perit pd dia.. smp kuruih sungguh ler.
tak apa laa sheol kan kaya raya.
Quote my_irina 17-11-2021 08:27 AM
adele skng dgn nigga rich paul...sports agent...single father...
Quote AcikBuncit 21-11-2021 10:49 AM
Acik xtau apa org suka sgt adele ni.. Suara biasa2 je beso garau kemain. Lagu dia pun rentak sama je cmtu dr dulu.. Takminat
Quote Artemesiaa 22-11-2021 11:06 AM
Edited by Artemesiaa at 22-11-2021 11:07 AM

Suka lihat dia yang sekarang dah pandai hargai diri sendiri dari terus berkorban untuk orang lain sampai lupa jaga diri.  

Lihat semua komen(8)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-12-2021 04:58 PM GMT+8 , Processed in 0.164687 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top