CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Antarabangsa Lihat artikel

Shah Rukh Khan Bukan Gay, Tak Pernah Tidur Dengan Mana-mana Pasangan Dalam Filem

16-11-2021 01:18 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 1334| Komen: 15

Description: Wawancara Shah Rukh Khan berhubung dakwaan aktor Bollywood itu pernah berlaku curang dengan heroin dalam filemnya iaitu Kajol yang dilakukan beberapa tahun lalu kembali viral.
Wawancara Shah Rukh Khan berhubung dakwaan aktor Bollywood itu pernah berlaku curang dengan heroin dalam filemnya iaitu Kajol yang dilakukan beberapa tahun lalu kembali viral.


Seperti dipetik TimesofIndia, Shah Rukh Khan, 56, agak marah dan tersinggung apabila tersebar gosip menuduh dia pernah tidur dengan pasangan dalam filemnya itu.


Kredit foto: Voi.id

Kata Shah Rukh Khan, Kajol merupakan sahabat dan sudah dianggap seperti anak saudaranya sendiri.

Tegasnya lagi, dia juga tidak pernah tidur dengan heroin dalam mana-mana filemnya.


"Kajol dan aku? Dia anak Bibi Tanuja, adik perempuanku. Bahkan Gauri menyukainya. Aku kerja dengan Juhi Chawla, Madhuri Dixit, Manisha, Sonali, Shilpa, Suchitra, Krishnamurthy, Urmila dan tidak pernah tidur dengan mereka. Aku tidak pernah tidur dengan Kajol," ujarnya.

Tambahnya lagi, dia tidak pernah tertarik kepada wanita hanya kerana mempunyai wajah yang cantik.


Kredit foto: TOI

Katanya, dia tertarik kepada wanita yang mempunyai karakter, kecerdasan dan semua yang dimiliki oleh isterinya.

"Aku bukan gay. Tapi saya tidak terangsang pada perempuan yang cantik. Aku lebih tertarik kepada karakter, kecerdasan dan Gauri memiliki itu semua. Jadi kenapa harus mengejar perempuan lain?" ujarnya.

Katanya lagi, jika dia benar-benar ingin berlaku curang, tiada siapa yang akan mengetahuinya kerana dia seorang pelakon yang bagus dan bijak untuk menyembunyikan perkara itu.


Kredit foto: IG SRK

"Kalau aku curang siapa pun tidak akan tahu. Aku terlalu pintar dan aktor yang bagus untuk membiarkan dunia tahu apa yang sedang terjadi. Cukuplah dengan khabar angin ini! Aku akan berhenti jadi pelakon kalau gosip dengan Kajol masih berterusan," ujarnya.


Sumber: mStar 

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote tipah89 16-11-2021 02:04 PM
dgn prinyanka chopra dulu sempat kan.. priyanka ade simpan jacket yg tertinggal, kena banned dgn bini
Quote ezacbee 16-11-2021 02:09 PM
tipah89 replied at 16-11-2021 02:04 PM
dgn prinyanka chopra dulu sempat kan.. priyanka ade simpan jacket yg tertinggal, kena banned dgn bin ...

Mana nak ngaku
Mati hidup semula takan ngaku.
Quote Orangelily 16-11-2021 02:59 PM
ezacbee replied at 16-11-2021 06:09 AM
Mana nak ngaku
Mati hidup semula takan ngaku.

"Aku terlalu pintar dan aktor yang bagus untuk membiarkan dunia tahu apa yang sedang terjadi." kan dia dah kabo
Quote febreze 16-11-2021 03:19 PM
ngn arjun rampal kannn? hehehe
Quote missyL 16-11-2021 03:35 PM
tipah89: dgn prinyanka chopra dulu semp ...


Cm big bachan ngn rekha.
Smpi skang rekha x kawen kn

Priyanka rileks je msok Hollywood smbr Jonas brother lol
Quote SpyLeman 16-11-2021 05:18 PM
Dia ni skrg ugama apa? Bini dia mmg hindu. Dia sendirik bagaimana
Quote Belibis 16-11-2021 09:14 PM
Dah awal2 declare 'aktor' yang bagussss..sebab tu tak pernah kantoi.
Quote KamikuP 17-11-2021 09:14 AM
Ni lagi sekor kalau netizien gosip dia tido ngan Kajol nak bereneti berlakon.. eh ikut suk ko la ikut sgt ckp netizen nihh..haha sini sana rancak berdoza
Quote lasagna 18-11-2021 11:20 AM
kannn.. kot btul pun xkan dia nk cite kat public. diam2 sudeh laa kan. opps!
Quote SweetRehan 18-11-2021 03:45 PM
Mustahil la x pernah curang Si SRK ni ..tp klu dengan Kajol tu iols percaya x mungkin la ....Ngan Priyanka Chopra ye mmg pernah kn...
Quote dani-rox 18-11-2021 03:53 PM
Ohh dia tak sebut nama skandal yg famous tu ya...

btw dulu aci tu masa mula2 muncul kat Hollywood, pernah bg tahu dia tak perlu diet dan exercise sbb dah dianugerahkan genetik India yg terbaik~ gitu.
Quote laradelara 18-11-2021 10:46 PM
febreze replied at 16-11-2021 03:19 PM
ngn arjun rampal kannn? hehehe

Chooiiiiiii... Jgn babitkan arjun yg hensem tu..SRK skandal ngn priyanka dah cukup
Quote febreze 19-11-2021 05:43 PM
laradelara replied at 18-11-2021 10:46 PM
Chooiiiiiii... Jgn babitkan arjun yg hensem tu..SRK skandal ngn priyanka dah cukup

ada khabar angin dari bombayy heols ber huhu haha dgn arjon rmpl tu huhu haha  smbil bercomolot
Quote laradelara 19-11-2021 09:52 PM
febreze replied at 19-11-2021 05:43 PM
ada khabar angin dari bombayy heols ber huhu haha dgn arjon rmpl tu huhu haha  smbil bercomolot

Oh tidaaakkkkkk...
Arjun sblum ting tong sgt hotzz.. Pengsan pmpuan kat india sana
Quote mandear11 26-11-2021 04:53 AM
Bukan gay ...hahahaha..karan johar dah merasa lobang taik ko la SRK....hahahahahahahahaha.....dia feberet karan johar...semua filem karan johar dia ada......

Lihat semua komen(15)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-11-2021 05:11 PM GMT+8 , Processed in 0.153440 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top