CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Bakar Isteri Enggan Layan Kehendak Batin, 5 Kali Sehari Siapa Tahan!

2-10-2021 04:11 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 7531| Komen: 80

Description: Seorang suami nekad membakar isteri dan anak tirinya selepas sering bertengkar dipercayai kerana wanita itu tidak tahan melayan kehendak nafsu seksualnya, lapor laman berita Detik hari ini.
Seorang suami nekad membakar isteri dan anak tirinya selepas sering bertengkar dipercayai kerana wanita itu tidak tahan melayan kehendak nafsu seksualnya, lapor laman berita Detik hari ini.

Adi Susanto, 31, dari wilayah Jawa Timur dilaporkan sering meminta untuk mengadakan hubungan intim sehingga lima kali sehari, menyebabkan isterinya, SM, 31, berasa tidak tahan dengan kehendaknya itu. 

Menurut seorang jiran, mangsa sering menceritakan kepadanya mengenai masalah rumah tangganya, di mana mereka sering bertengkar kerana wanita itu sering keluar dari rumah tanpa keizinan suaminya.


Kredit foto:

Rumah suspek di Probolinggo, Jawa Timur. - M Rofiq/Detik


“Mangsa sering meluahkan perasannya dan bercerita bahawa dia tidak mampu melayan kehendak nafsu suaminya yang sering meminta untuk mengadakan hubungan intim sehingga lima kali sehari.

“Mangsa juga mengakui bahawa dia berasa penat dan sakit ‘melayan’ suaminya,” katanya yang enggan dikenali.

Sementara itu, menurut bapa suspek, Suhar, 70, anak dan menantunya sering bertengkar dalam tempoh dua bulan kebelakangan ini meskipun telah dinasihati berkali-kali.

“Saya nasihatkan Adi agar jangan sering bertengkar kerana malu kepada jiran tetangga.

“Saya juga ada menegur SM supaya jangan selalu keluar dari rumah tanpa kebenaran suami. Kali terakhir, dia keluar rumah dan tidak pulang selama tiga hari,” katanya.

Menurut laporan, Adi pernah berkahwin sebanyak tujuh kali, manakala SM juga pernah mendirikan rumah tangga sebanyak lima kali.

Kedua-dua mereka baru mendirikan rumah tangga sekitar tujuh bulan yang lalu.

Dalam pada itu, Ketua Polis Probolinggo, Raden Muhamad Jauhari berkata, suspek mengaku berasa cemburu dan marah kepada isterinya kerana yakin wanita itu curang kepadanya.

“Menurut suspek, isterinya mempunyai teman lelaki.

“Pada hari kejadian, mangsa keluar dari pagi hingga malam. Sejurus pulang, mereka bertengkar dan pergaduhan itu berakhir dengan suspek bertindak membakar isterinya,” ujarnya.


Sumber: Utusan

Bagus

Marah
1

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote makadek 2-10-2021 04:55 PM
Mati la kerja nk ngonkek je makan apa la hah
Quote Belibis 2-10-2021 04:58 PM
Elok2 ada tempat 5x sehari,dahhh takde.melopong gigit kuku la malam2 nt.
Quote naina 2-10-2021 05:00 PM
Takda kerja lain ke nak buat selain beromen
Penganggur la kot asik.mikir seks je
Penganggur dan makan ubat kuat
Balaaa
Quote jalfa 2-10-2021 05:07 PM
Babi pon x perangai camni..mengonkek je mikiran.elok dihumban dlm penjara kasi dikonkek dek banduan perogol
Quote edayildiz 2-10-2021 05:07 PM
scarynya la..nasib di yindon..rasanya malaysia takde lg kes gini
Quote Kurex 2-10-2021 05:09 PM
Cari mal je yg ambik tau hal ehwal negara indon
Quote teen_angelJB 2-10-2021 05:13 PM
edayildiz replied at 2-10-2021 05:07 PM
scarynya la..nasib di yindon..rasanya malaysia takde lg kes gini

Mustahil xde sis...
Cuma x jadi headline je...
Ramai je jejants Malaysia nafsu serakah cmni
Quote Friska 2-10-2021 05:13 PM
Psikopat ini, ndak normal

CARI-MAL wartawan magang dari seberang
Quote edayildiz 2-10-2021 05:16 PM
teen_angelJB replied at 2-10-2021 05:13 PM
Mustahil xde sis...
Cuma x jadi headline je...
Ramai je jejants Malaysia nafsu serakah cmni

mayb la..tp i rasa kalau laki yg bekerjaya xsempat nk mengadap tu jer 5x sehari ..mana sempat nk fokus keja lg..kalau yg bewak idup tu mayb la kot khenz..
Quote MoneyMatters 2-10-2021 05:41 PM
edayildiz replied at 2-10-2021 05:16 PM
mayb la..tp i rasa kalau laki yg bekerjaya xsempat nk mengadap tu jer 5x sehari ..mana sempat nk f ...

Kan.. Gila betul.. Kalau nak onz hari2 utk lelaki bekerjaya pon rasa mcm boleh ke.. Dahla kebanyakan yg kerja terutama di kotaraya ni dok jauh2 nak layan jam. Dh lembik igt bantal je malam2 hmm
Quote edayildiz 2-10-2021 05:53 PM
MoneyMatters replied at 2-10-2021 05:41 PM
Kan.. Gila betul.. Kalau nak onz hari2 utk lelaki bekerjaya pon rasa mcm boleh ke.. Dahla kebanyak ...

khenzzz hihi
Quote Suchi 2-10-2021 06:00 PM
Suami 7 kali kawen
Isteri 5 kali kawen
Kesudahan berakhir dengan maut.

Sian anak tiri pun dia bako sekali.

Apa sebenarnya masalah dorang ni? Masing2 byk kali lak tu nikah cerai padahal muda lagi.
Quote Cik_jantung 2-10-2021 06:39 PM
Edited by Cik_jantung at 13-1-2022 06:51 PM
edayildiz replied at 2-10-2021 05:16 PM
mayb la..tp i rasa kalau laki yg bekerjaya xsempat nk mengadap tu jer 5x sehari ..mana sempat nk f ...


..........
Quote Punat_button 2-10-2021 06:50 PM
[08] Any post using too small letter or too big letter is not recommended. Avoid from using color that harmful to the eyes:
[08] Sebarang tulisan yang menggunakan huruf yang terlalu kecil atau huruf yang terlalu besar adalah tidak digalakkan. Elak dari menggunakan warna yang menyakitkan mata:


@AceHand

@admin6



Quote JohnyEnglish 2-10-2021 06:55 PM
Solat 5 kali sehari ade buat tak?
Quote umbut 2-10-2021 06:56 PM
Nanti ada setazah jadian kata wajib melayan. Bodoh
Quote slavehunter 2-10-2021 06:59 PM
Kalau nak pergi hiking di Mount Bromo memang kena lalu Probolinggo ni.
Quote exclusive_vvip 2-10-2021 07:02 PM
gigih I search Adi Susanto sbb nak tau bini n anak tiri tu selamat ke tak…sekali kat news,kuar mcm2 berita psl kes ni…ada berita cakap, diorg ni nikah siri..nikah siri tak diiktiraf indonesia..nikah siri tu apa?
Quote nakkomenjugak 2-10-2021 07:17 PM
Adi... Adi...
Ko takde kejeeee ke adi oiiiii
Mehhh iol sedekahkan blow up doll
Kesiannnn minikkk macam lerrrr dia takde keje lain nak buat

Lihat semua komen(80)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-5-2022 08:34 AM GMT+8 , Processed in 0.078134 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top