CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Hidup Sharifah Sakinah Haru-Biru Selepas Bercerai

8-9-2020 01:12 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 26971| Komen: 100|Original author: Oleh: Saiful

Description: Dah hampir empat bulan bercerai, Sharifah Sakinah belum sedai nak cakap tentang rujuk semula dengan bekas suami.
Dah hampir empat bulan bercerai, Sharifah Sakinah belum sedai nak cakap tentang rujuk semula dengan bekas suami.

Katanya dia memerlukan ruang untuk merawat masalah Gangguan Kurang Daya Tumpuan dan Hiperaktif (ADHD) yang dialaminya sekarang.




Namun dia lega selepas bercerai kerana tiada lagi tuduhan negatif dilemparkan kepada bekas suami, Aliff Adha.

"Secara jujurnya, keadaan dalam hidup saya agak haru-biru kerana perceraian baru berlaku. Saya masih cuba menyesuaikan diri dengan status baharu tanpa seorang suami di sisi. Proses transisi itu tidak mudah, namun saya sedang melakukan yang terbaik," katanya kepada Kosmo.



Berkongsi mengenai punca perpisahan, Sakinah kata dia tidak boleh menjadi isteri yang baik, sedangkan Aliff adalah suami yang sangat baik dan tak pernah mempersoalkan kelakuannya.

"Saya lega selepas bercerai kerana tiada lagi suara sumbang yang menuduh dia dayus dan takut isteri. Tipulah kalau saya langsung tak sedih. Hati ini masih sakit sebab kami bercinta dan berkenalan sudah lama," tambahnya.

Foto: IG
Sementara itu Sakinah tahu anaknya, Anais Adha yang kini berusia tiga tahun sangat bersedih apabila sudah tidak duduk serumah dengan bapanya.

"Setiap kali bekas suami datang melawat, Anais akan mengambil tangan saya untuk diletakkan atas tangan bapanya sambil mengalirkan air mata."


Sekarang ini Sakinah sedang menjalani sesi kaunseling dan terapi bersama pakar psikiatri selain turut mengambil ubat mengikut preskripsi.-CARI


Bagus
1

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (1 people)

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote dua_chzy 8-9-2020 01:21 PM
Sakinah,

Jangan jadikan ADHD tu sebagai alasan.
Quote mimi77 8-9-2020 01:23 PM
masing2 ada dugaan masing2. doa la byk2 pd DIA agar dberi kekuatan utk hadapi.
Quote JiEunTak 8-9-2020 01:25 PM
Sekarang ini Sakinah sedang menjalani sesi kaunseling dan terapi bersama pakar psikiatri selain turut mengambil ubat mengikut preskripsi.


Baguslah, semoga dipermudahkan.
Quote BicaraHatiku 8-9-2020 01:27 PM
Terkangkang-kangkang gitu...dah knp? Feeling Alicia Amin ek?
Quote Buritan 8-9-2020 01:32 PM
Tadak sape yg fhm ko kinah oii.. ko sendiri pun tak phm ape yg ko nak.. itu yg aku rasa..
Quote black_handbag 8-9-2020 01:34 PM
gitu lak ye bercerai bila anak dah 3 tahun.. semua dah pandai serba serbi
Quote nazzse 8-9-2020 01:35 PM
Eat,sleep, train repeat?
Kurus kering gitu takpelah
Quote anilanil 8-9-2020 01:42 PM
Walaupon kinah byk mendedahkan kulit ttp tak nampak hot mom. Zila bakarin walau pakai tudung pon aura hot mom tetap ada..
Quote nad014 8-9-2020 01:43 PM
dia mental ke betul ada ADHD?
Quote Paiya 8-9-2020 02:04 PM
kesian anak dia
Quote bambimo 8-9-2020 02:18 PM
Xfaham la...if ur husband love u
Why bother ckp2 org... Terus kan la perkhwinan ni..
Quote duri_durians 8-9-2020 02:19 PM
start with fixing your language la babe..

you bukan budak belasan tahun dah..

bahasa macam rempit..
Quote duri_durians 8-9-2020 02:22 PM
anilanil replied at 8-9-2020 01:42 PM
Walaupon kinah byk mendedahkan kulit ttp tak nampak hot mom. Zila bakarin walau pakai tudung pon aur ...

yup zila bakarin legend
Quote MatDeghem 8-9-2020 02:23 PM
Alamakkk kena makan ubat. Ubat mental ??
Quote gadget 8-9-2020 02:29 PM
aku suka tgk video yg dia pedajal budak mcd tu...helemet helemet
Quote gadget 8-9-2020 02:30 PM
[youtube]RGKML_QVJQk[/youtube]


Quote msdummy.2018 8-9-2020 02:45 PM
anilanil replied at 8-9-2020 01:42 PM
Walaupon kinah byk mendedahkan kulit ttp tak nampak hot mom. Zila bakarin walau pakai tudung pon aur ...

aku stujuuuuu
Quote Atata 8-9-2020 02:52 PM
BicaraHatiku replied at 8-9-2020 01:27 PM
Terkangkang-kangkang gitu...dah knp? Feeling Alicia Amin ek?

Alicia Amin berlakon dlm citer Bridge kelakar la.  Ada bbrapa scenes tu kayu kayan
Quote swateng1 8-9-2020 02:56 PM
motif alasan tak boleh jadi isteri yang baik???
memang laa org mengata laki hang dayus, takut bini dah tgk kelaku hang sendiri pun menunjukkan hang tak  jaga maruah suami.

Lihat semua komen(100)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-9-2022 09:52 PM GMT+8 , Processed in 0.087612 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top